Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Minkä ikäinen hiusharjasi on?

Vierailija
05.07.2014 |

Omani täytti 17 v.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 09:39"]

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 08:48"]

Harjani täyttää tänä vuonna 36 vuotta. Olen käyttänyt sitä joka päivä ja huoltanut sen noin kerran viikossa. Saksalainen laatutuote, aitoa harjasta. Hankintahinta oli päätä huimaava, mutta tässä toteutuu se, että köyhän ei kannata ostaa halpaa.

Monet kerrat olen ostanut uuden, vaan eipä ole löytynyt tämän ensimmäisen veroista.

[/quote]

Sama minulla (ap). Rupesin vain miettimään, että olenko jotenkin kuvottava, kun kyseinen harja on ollut minulla koko ikäni (olen 25). Huollan harjan vähintään kerran viikossa. En vain kuollaksenikaan muista merkkiä tai ole vastaavanlaista harjaa löytänyt. Kahvasta on lakka irronnut, mutta muuten pelittävä. Voisitko laittaa linkkiä omaan uskolliseen harjaasi?

[/quote]

Et mielestäni, kun sen kerran putsaat noin usein. :)

Päinvastoin, kuullostaa kivan nostalgiselta jos on sama harja koko eliniän.

Vierailija
2/27 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 07:44"]

Voi jessus, teillä oikein vuosikerta harjoja, mulla on tapana vaihtaa harja alle vuodessa, kai sen sais pestyäkkin, mutta tykkään mielummin ostaa uuden.

[/quote]

Hyi! Hiusharja ollut n. vuoden, ja kirjoitat että kai sen saisi pestyäkin. Ettekö te muut todellakaan pese harjojanne? Niihinhän tarttuu rasvaa ja kaikkea muuta. Itse pesen harjani kerran viikossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 09:33"]

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 09:28"]

Tangle teezer 2 vuotta. Helppo pestä ja maailman paras harja ikinä, suosittelen!

[/quote]

Tarkoitatko sitä muovista tekelettä. Mulle yritti yks kampaaja tarjota. Kokeilin viikon ja EI kiitos. Ihan kauhee. Luonnonharjasta tarvii olla mun kutreille. Makunsa kullakin.

[/quote]

Sen lisäksi, että moni välttää luonnonharjoja eettisistä syistä, ne eivät sovi kaikille hiustyypeille. Minulla ne vetävät hiukset talvella niin sähköisiksi, että 30 senttiset hiukset valehtelematta nousevat vaakasuoraan ylös. Ja kyllä, olen kokeillut useita laadukkaitakin harjoja vuosien varrella. Joutunut sitten lahjoittelemaan ystäville, kun eivät olekkaan minulle sopineet.

Vierailija
4/27 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En omista hiusharjaa. Kampa saattaa löytyä jostain, tai sitten ei. En omista myöskään hiustenkuivaajaa, kiharrinta tai mitä sitä nyt yleensä pitäisi olla. Ai niin, en käytä varsinaista sampoota tai hoitoainetta.

Vierailija
5/27 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon toi tangle teezer maksaa?

Vierailija
6/27 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on puukampa, jonka sain kälyltäni joululahjaksi (kiitos!). En käytä jatkuvasti, koska mun hiukset ei juuri mene takkuun.

Vierailija
7/27 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pitkät hiukset, ja mielestäni Tangle Teezer on ehdottoman hyvä. Laitoin vanhat harjani samantien jemmaan, kun ostin muutama viikko sitten 2 Tangle Teezeriä. Toinen on tavallinen, toinen on se Aqua-malli, jolla levitän hoitoaineen pesun yhteydessä. Onhan ne aika hintavia, tavallinen maksoi 16,90 euroa ja Aqua 19,90 euroa. Mutta ne ovat kestäviä ja ne voi pestä usein. Ihan paras harja mielestäni. 

Vierailija
8/27 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen täytti just 10, toinen on vasta 3 kuukautta vanha.

Vierailija
9/27 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En omista harjaa ollenkaan.

Vierailija
10/27 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin viime viikon perjantaina eli ei vanhakaan.

Vierailija
11/27 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa a, olisikohan seitsemän vuotta vanha. Muistaakseni ainakin.

Vierailija
12/27 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusin on 2 viikkoa ja vanhin ehkä15v. tai jotain. Noita löytyy 6 kpl, laadukkaita kaikki.

Vierailija
13/27 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen jatkuvasti otsikon: Minkä ikäinen hiusrajasi on :D Ja ihmettelen että miksi joku kysyy sellaista!!

Vierailija
14/27 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 07:18"]Uusin on 2 viikkoa ja vanhin ehkä15v. tai jotain. Noita löytyy 6 kpl, laadukkaita kaikki.

[/quote]

Mihin tarvitset noin monta, jos ovat kaikki laadukkaita?

Vierailija
15/27 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jessus, teillä oikein vuosikerta harjoja, mulla on tapana vaihtaa harja alle vuodessa, kai sen sais pestyäkkin, mutta tykkään mielummin ostaa uuden.

Vierailija
16/27 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 07:40"]

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 07:18"]Uusin on 2 viikkoa ja vanhin ehkä15v. tai jotain. Noita löytyy 6 kpl, laadukkaita kaikki.

[/quote]

Mihin tarvitset noin monta, jos ovat kaikki laadukkaita?

[/quote]

On jäänyt matkan varrelta. Olen jo 42v. vanhus:). On ollut pitkää, pätkää, kiharaa, suoraa jne. hiuksia. Olen ostanut aina laadukkaita harjoja, jotka sopivat tietylle hiusmallille ja muotoiluun. Viimeinen ostos on Nykistä, kun halavalla sain:). Alluren tuotantoa. Ja niistä pitää pitää huolta, ihan niin kuin kengistä. Niitä löytyykin sitten jo paljon enemmän...

Vierailija
17/27 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuusin muutaman viikon ikäinen, muut vanhempia. Kaksi syytä, miksi harjoja on useampia: ensinnäkin vietän aikaani kahdessa ei huushollissa enkä katso järkeväksi raahata kaikkea tarvitsemaani edestakaisin muutaman viikon välein, toiseksi tarvitsen ainakin kaksi erilaista harjaa: harvapiikkisen pesun jälkeiseen selvittelyyn ja toisen normaaliin harjaamiseen.

Vierailija
18/27 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudempi harja on pari kuukautta vanha, vanhempi ehkä 8kk.

Vierailija
19/27 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harjani täyttää tänä vuonna 36 vuotta. Olen käyttänyt sitä joka päivä ja huoltanut sen noin kerran viikossa. Saksalainen laatutuote, aitoa harjasta. Hankintahinta oli päätä huimaava, mutta tässä toteutuu se, että köyhän ei kannata ostaa halpaa.

Monet kerrat olen ostanut uuden, vaan eipä ole löytynyt tämän ensimmäisen veroista.

Vierailija
20/27 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tangle teezer 2 vuotta. Helppo pestä ja maailman paras harja ikinä, suosittelen!