Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älkää olko kateellisia kauniille naisille, kaverini tarina

Vierailija
05.07.2014 |

Tässä erään kauniin ystäväni elämäntarina, hän on saanut kärsiä kauneudestaan liikaa. Paljonkaan hyvää kauneus ei ole tuonut mukanaan:

kaverillani on pitkät vaaleat hiukset, hän ei "saisi" ostaa kirkkaan pinkkejä vaatteita koska niissä hän näyttää muiden naisten mielestä kuulemma ihan barbielta. Juu sellaiseksi bimbobarbiksi häntä on jo haukuttu opiskelupaikassa ja julkisilla paikoilla jos hän on pinkkiä pukenut ylleen. Tätä tuskin tapahtuisi jos kaverini olisi vaikkapa punapää.. Kaverini yrittää olla kuuntelematta haukkumisia ja käyttää mitä itse haluaa.

Naiset usein kysyvät kaveriltani onko hänellä juuria Idästä ja onko hänellä ripsenpidennykset ja hiustenpidennykset, no ei ole kaverini vastaa. Hän on niin lopensa kyllästynyt uteluihin, hänen kauneutensa ei ole tekemällä tehtyä vaan hän on sellainen jonka näköiseksi sattui syntymään,  tätä eivät kumminkaan kaikki usko. Onpa häneltä pari kertaa kysytty sitäkin onko hän tehnyt jotain nenälleen kun hänellä on sellainen muka "luonnottoman pieni" nöpönenä, ei ole tehnyt mitään.

Miesten kanssa kaverillani menee myös huonosti. Kaverini kohtaa helposti paljonkin miehiä, jos vain haluaa. Kaverini ei kumminkaan jokaista hyväksy vaan valitsee vaikkapa 1/10 treffiehdokkaista ja lähtee sitten treffeille yhden miehen kanssa. Kaverini yrittää pitää jonkinlaisen rajan siinä minkälaisia miehiä valitsee edes treffikumppanikseen Miehen täytyisi olla kohtelias, mukava mutta kumminkin myös luonteva, rento ja hauska. Usein miehistä paljastuukin jotain todella outoa jo toisilla tai kolmansilla treffeillä. Kaikki on liian hyvää ollakseen totta, sinkkuna esiintyvä mies onkin varattu ja kehuu kaveriani että vaihtaisi koska tahansa hänet "tulevaan exään" jota ei tule tapahtumaan sillä ystäväni lopettaa heti deittailun siinä vaiheessa. Kaverini on kohdannut myös miehiä jotka eivät etsi mitään vakavaa, moni mies ajattelee että sama tuo kyllä kaverini löytää paremmankin miehen vakikumppanikseen. Moni ajattelee että on kiva pitää hauskaa mutta tuntevat jotain alemmuuskompleksia eivätkä kumminkaan sopeudu kulkemaan pidempiä aikoja ystäväni vierellä joka kääntää miesten päät paikassa kuin paikassa. Yleensä tämmöiset miehet hankkivat jonkin hieman tavallisemman oloisen naisystävän vakikumppaniksi, en tarkoita rumia vaan sellaisia naisia jotka eivät herätä juurikaan huomiota ulkonäöllä tai vaatevalinnoilla. Kaverini on kohdannut myös "liikemiehiä" jotka yrittävät tehdä vaikutuksen häneen kehumalla liiketoimillaan, materialla ja rahalla. Ystäväni ei kumminkaan ole kiinnostunut materian/rahan kerryttämisestä vaan aidosta rakkaudesta eikä halua miestä joka puhuu jokaisilla treffeillä vain rahasta ja työstään.

Ystäväni on itsekin kertonut että elämä olisi helpompaa jos hän olisi vain perusnätti, silloin hän olisi voinut saavuttaa kaiken haluamansa jo paljon nuorempana, kuten luotettavan kumppanin. Vaatteiden vaihdos ei tässä ole auttanut, sillä sinkkumiehet myös lenkkipolulla kehuvat ystävääni. Tottakai hän pitää kehuista, mutta ei kumminkaan aina usko että häntä kehuttaisiin jos hän olisi erinäköinen.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen kaunis, mutta oleen kokenut että siitä on ollut elämässäni valtavasti hyötyä. Miehistä olen saanut itse valita eniten itseäni miellyttävät, kun monet 30v sinkkukaverini eivät pääse edes ikinä treffeille, kun miehet eivät kiinnostu heistä, vaikka ovatkin mukavia ihmisiä. Kaverisi ongelmat saattavat johtua jostain muusta kuin ulkonäöstä. onko hän ylpeän ja nokkavan oloinen? Lämpimällä hymyllä voittaa ihmiset puolelleen vaikka olisikin keskimääräistä kauniimpi.

Vierailija
2/29 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 08:53"][quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 03:34"]Onko Tuksu löytänyt AaVeen? Muutenhan toi kuvaus täsmäisi muuten myös siihen Viidakon Tähtösten Johannaan, mutta "olisi voinut saavuttaa kaiken haluamansa jo paljon nuorempana" ei mätsää. 

[/quote]

Mätsääpäs, se Johannahan on pian 30-vuotias. Siis Viidakon tähtösten bb-Johanna

[/quote]

Mutta kummallakin Johannalla on hiustenpidennykset ja ripsilisäkkeet, ja ap:n kaverilla ei niitä ollut. Tekstissä sanottiin myös, että kaveri on luonnonkaunis. Tuksu ja bb-Johanna eivät ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi, oon yhtä kaunis kuin kaverisi ja mä sanoisin että mun kauneudesta on ollut elämässä vain hyötyä. Okei yläasteella kiusattiin kun oltiin kateellisia, mut sekin teki musta henkisesti vahvemman ja oon esim työpaikkojen kahvipöytälkeskusteluissa usein ollut se, joka ei lähe ikäviin juoruilijoihin mukaan, vaan puolustaa kiusattuja. Toi ettei vopi pitää pinkkejä vaatteita, no se on ihan kaverisi korvien välissä. Todistetusta kauniit ihmiset saavat helpommin haluamansa työpaikan, miehen ja paremman palkkapussin, lisäksi heidän itsetuntonsa on parempi kuin ns. rumien (googlailepa vähän tutkimuksia aiheesta). 

Vierailija
4/29 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällätty nainen voi hankkiutua eroon kaikista lisäkkeistä ja ei ole niin näyttävän ja laitetun näköinen. Joitakin naisia pyntätty ulkonäkö ärsyttää ja siksi kommentoivat toisten lisäkkeitä.

Vierailija
5/29 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateus saa etsimään muista vikoja ja arvostelemaan. Ikävää, mutta kaverisi kannattaa vain sulkea korvansa, koska kateelliset ihmiset eivät tästä maailmasta lopu.

Vierailija
6/29 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo on ongelmat..

Vierailija
7/29 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaveriasi kauniinpi ja vieläpä silikonirintainen akateemikko ja mitään luettelemissi ongelmia ei ole ollut ikinä

Vierailija
8/29 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 03:34"]Käske kaveriasi olemaan tyytyväinen. Tässä ruman tarina:

Olen perusihmistä rumempi; huono iho, pyöreät posket, pottunokka, kaksoisleuka, tihrusilmät, harmahtavat hiukset, sammakon suu. Ja siinä oli vasta naama. Vartalo on tasapaksu ja tissit puuttuu lähes kokonaan, jalat on lyhyet. Yritän kompensoida rumaa naamaani tiukalla vartalolle ja siksi lenkkeilen päivittäin. Naama on silti kuin liikalihavalla. Näytän vanhalta ja harmaalta, vaikka olen vasta 20v.

Jos olen menossa jonnekin erityisern paikkaan, joudun heräämään aamulla niin, että minulla on aikaa laittautua 2, 5h, koska näin ruman naaman meikkaaminen on vaikeaa. Silti näytän urakan jälkeen lähinnä säälittävältä.

Ulkona ollessani saan haukkuja ulkonäöstäni joskus päin naamaa, seinäruusuksi jään aina. Minäkään en voi pukeutua värikkäisiin ja hienoihin vaatteisiin koska nätit ja iloiset vaatteet on ristiriidassa ruman naaman kanssa, joten pukeudun tummiin, yksinkertaisiin vaatteisiin. Poikaystävää ei todellakaan ole eikä tule, ystävät häpeävät liikkua julkisilla paikoilla kanssani. Naiset halveksivat ja miehet ovat kuin minua ei olisi. Lapsia en voi hankkia koska he voisivat periä naamani. En oikeastaan enää haluakaan miestä, tai olen tottunut siihen faktaan, etten koskaan tule edes suutelemaan ketään ja olen hyväksynyt sen. 10-16-vuotiaana olin koulukiusattu rumuuteni takia, jos olisin kaunis, olisin saanut olla rauhassa. Kadulla pitää kulkea pää painuksissa hiukset naaman edessä. Näyttäisin idiootilta jos marssisin pää pystyssä tällä naamalla. Sitä paitsi en halua että minua huomataan. Ruman ihmisen elämä on yhtä angstia ja itseinhoa. En ole koskaan ihastellut että ai kun on niin mukavaa kun saa olla ruma ja vailla turhaa huomiota. Rumuus todella rajoittaa elämää. Jotkut ei kehtaa edes astua ovesta ulos.

[/quote]

Mutta vaikutat kivalta, fiksulta, hauskalta ja sanavalmiilta ihmiseltä!

Vierailija
9/29 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

omituinen kirjoitus :o

Vierailija
10/29 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kaverisi Johanna Tukiainen?

Vierailija
11/29 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen ystäväsi on? 

Fiksuna miehenä ymmärrän, että on todella vaikeaa löytää hyvää miestä, joka olisi syvällinen, ajatteleva, ymmärtävä, fiksu, tasapainoinen persoona, ei pintaliitäjä, luonteva kauniin naisen seurassa, oma itsensä, rehellinen, rakastava, ... 

Ps. oletko itse ystäväsi? monesti kysytään neuvoa mitä 'kaveri' voisi tehdä samassa tilanteessa... koskeekin itseään. 

Vierailija
12/29 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hohhoijjaa.. Oikeesti. 

Vierailija
13/29 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja mikä teksti. Taidat olla piiiiikkasen pihalla tästä maailmasta? MT-häiriöinen fantasioi millainen haluaisit olla?

Vierailija
14/29 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo helppoa.

Vierailija
15/29 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyykö ystäväsi keskustelemaan ihan vaan mistä tahansa aiheesta järkevästi? 

Tuo että miehen pitäisi olla luonteva ja hauska ei toimi jos kaunis nainen odottaa että mies puhuu ja selittää... keskustelua pitää syntyä niin aidosti fiksu mies pystyy luontevaan keskusteluun pitkäksikin aikaa.  

Vierailija
16/29 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on paljon kauniita ystäviä ja ne jotka on myös hyviä tyyppejä eivät kohtaa tollasia ongelmia.

Vierailija
17/29 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käske kaveriasi olemaan tyytyväinen. Tässä ruman tarina:

Olen perusihmistä rumempi; huono iho, pyöreät posket, pottunokka, kaksoisleuka, tihrusilmät, harmahtavat hiukset, sammakon suu. Ja siinä oli vasta naama. Vartalo on tasapaksu ja tissit puuttuu lähes kokonaan, jalat on lyhyet. Yritän kompensoida rumaa naamaani tiukalla vartalolle ja siksi lenkkeilen päivittäin. Naama on silti kuin liikalihavalla. Näytän vanhalta ja harmaalta, vaikka olen vasta 20v.

Jos olen menossa jonnekin erityisern paikkaan, joudun heräämään aamulla niin, että minulla on aikaa laittautua 2, 5h, koska näin ruman naaman meikkaaminen on vaikeaa. Silti näytän urakan jälkeen lähinnä säälittävältä.

Ulkona ollessani saan haukkuja ulkonäöstäni joskus päin naamaa, seinäruusuksi jään aina. Minäkään en voi pukeutua värikkäisiin ja hienoihin vaatteisiin koska nätit ja iloiset vaatteet on ristiriidassa ruman naaman kanssa, joten pukeudun tummiin, yksinkertaisiin vaatteisiin. Poikaystävää ei todellakaan ole eikä tule, ystävät häpeävät liikkua julkisilla paikoilla kanssani. Naiset halveksivat ja miehet ovat kuin minua ei olisi. Lapsia en voi hankkia koska he voisivat periä naamani. En oikeastaan enää haluakaan miestä, tai olen tottunut siihen faktaan, etten koskaan tule edes suutelemaan ketään ja olen hyväksynyt sen. 10-16-vuotiaana olin koulukiusattu rumuuteni takia, jos olisin kaunis, olisin saanut olla rauhassa. Kadulla pitää kulkea pää painuksissa hiukset naaman edessä. Näyttäisin idiootilta jos marssisin pää pystyssä tällä naamalla. Sitä paitsi en halua että minua huomataan. Ruman ihmisen elämä on yhtä angstia ja itseinhoa. En ole koskaan ihastellut että ai kun on niin mukavaa kun saa olla ruma ja vailla turhaa huomiota. Rumuus todella rajoittaa elämää. Jotkut ei kehtaa edes astua ovesta ulos.

Vierailija
18/29 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Tuksu löytänyt AaVeen? Muutenhan toi kuvaus täsmäisi muuten myös siihen Viidakon Tähtösten Johannaan, mutta "olisi voinut saavuttaa kaiken haluamansa jo paljon nuorempana" ei mätsää. 

Vierailija
19/29 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo kade koska olen itsekin nätti kaunis hyväkroppainen nuori nainen :) .

Vierailija
20/29 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 03:34"]Onko Tuksu löytänyt AaVeen? Muutenhan toi kuvaus täsmäisi muuten myös siihen Viidakon Tähtösten Johannaan, mutta "olisi voinut saavuttaa kaiken haluamansa jo paljon nuorempana" ei mätsää. 

[/quote]

Mätsääpäs, se Johannahan on pian 30-vuotias. Siis Viidakon tähtösten bb-Johanna

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi