Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies jättää aina yksin :(

Vierailija
05.07.2014 |

Mitenkäs muut, useinkin yksin? Me ollaan melko nuori pari, ei lapsia. Itse opiskelen ja kesät töissä, mies työssä. Ongelmana on, että kaiken vapaa-aikani olen yksin. Pääsen työstä, mies vasta menee (mulla vuorotyö), töidensä jälkeen mies jää kavereiden kanssa ja tulee kotiin aamuyöstä kun mä jo nukun. Kotityöt jää tekemättä ja olen tästä monesti suuttunut, mies aina lupaa olla kotona enemmän, mutta unohtaa puheensa seuraavana päivänä. Tänään loukkaannuin (turhastako?) kun olimme kolmestaan miehen ystävän kanssa, miehet nauttivat alkoholia. Mieheni ystävä on ujoa tyyppiä, ja tykkäisi olla miesten kesken ihan kaksistaan, eikä oikein ollut mitään juteltavaa/tekemistä joten mieheni ehdotti, että lähtisimme kotiin. Kello oli noin 11, minulla aamupäivällä töitä ja työviikon jälkeen väsyttikin. Ajattelin aluksi, että mieheni jäisi kanssani nukkumaan, mutta kotona selvisikin että mies halusi vain seksiä, jonka jälkeen hän palaisi takaisin kaverinsa kanssa. Loukkaannuin ja kieltäydyin, vedoten siihen etten halua seksin jälkeen jäädä yksin kylmään sänkyyn nukkumaan. Muilla kokemuksia??

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli opiskeluaikana tuollainen "mies", mutta jätin sen 4 vuoden seurustelun jälkeen, kun näytti ettei herralta kaverien kanssa bailauselämä taida loppua koskaan, ja itseäni alkoi jo kiinnostaa ihan erilainen elämä, perhe ja lapset, sitten kun opinnotkin oli jo molemmilta ohi. Hyvä että jätin, tyyppi elää vielä lähes nelikymppisenäkin samanlaista luuhauselämää ja on sinkku...

Vierailija
2/4 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaadit sitä viettämään aikaa sun kanssa välillä. Esim. kerran pari viikossa jotkut treffit kahdestaan, ei kotona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten ihana (silloin joskus kun kotona) mies! Hellä ja huomaavainen, rakastava ja läheinen. Jos siitä läheisyydestä sais vaan nauttia enemmän kuin vartin viikossa... Pahinta on jos mies on kotona, se tekee jatkuvasti lähtöä johonkin tai vähintääkin hössöttää mulle, että mennään nyt ajelemaan tms. Ja jos on sopinut ystävänsä Pertin kanssa menevänsä salille klo 18.00, alkaa jo kolmelta höösätä tavaroita kasaan, tekee jatkuvaa lähtöä ja mutisee minuutin välein "mun täytyy nyt ihan pian lähteä ettei Pertti odota." Toivoisin, että mies olisi silloin harvoin edes oikesti läsnä :( AP

Vierailija
4/4 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli tuo tämän päiväinen ainakin tosi törkeää mieheltäsi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi