Deittimies puristelee mahaa
Vähän erikoinen ongelma. Ajattelin kysellä josko muilla olisi samanlaisia kokemuksia. Eli kun ollaan deittimiehen kanssa muhinoimassa, saattaa matkalla rinnoille puristella myös mahaa. En oikein tiedä pidänkö siitä, olen aika vatsakas mutta toisaalta en halua sanoa mitään etten vaikuta epävarmalta itseatäni. Vinkkejä?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Ei sattunut vaan lähinnä tuntui omituiselta ja tuli tunne, että tehdäänkö tässä jotain rasvaprosenttimittausta. Ap
No mitä sit kyselet, jos oot valmis antamaan miehen tehdä itsellesi epämieluisia asioita, vain tyydyttääksesi sen mielihalut? Anna sit puristella 🙄
No jotenkin hämmennyin siitä tilanteesta niin kovasti, kun ei kukaan koskaan aiemmin ole niin tehnyt. Ei ainakaan sanonut että olisi erityisesti rehevien perään.
Näyttäisi siltä, että kiihottuu sun rehevyydestäsi. Eikö se ole ihan hyvä juttu? Selkeästi pitää sinusta juuri tuollaisena.
Vierailija kirjoitti:
Ei sattunut vaan lähinnä tuntui omituiselta ja tuli tunne, että tehdäänkö tässä jotain rasvaprosenttimittausta. Ap
Hah hah! No kysy tekeekö rasvaprosenttimittausta. Toihan vois keventää tunnelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Yksi deitti kokeili mun alleja. Olin ihan wtf? Mutta näköjään joku miesten juttu.
Ei tullu toisia treffejä.
Jaa että palleja saa kokeilla, muttei alleja. No jopas.
Ja mulla siis on kyllä raskausajasta jääny ”nahkapussi” alavatsalla, mutta puristeli ylempää, vähän navan yläpuolelta. 🤔 ap
Joo, olen huomannut, että moni mies on aivan villinä esim. jenkkakahvoihin tai pömpöttävään alavatsaan. Kyllä sen aika hyvin erottaa, onko kyseessä kiihottuminen vai vihjailu "ylimääräisestä".