Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Deittimies puristelee mahaa

Vierailija
03.07.2021 |

Vähän erikoinen ongelma. Ajattelin kysellä josko muilla olisi samanlaisia kokemuksia. Eli kun ollaan deittimiehen kanssa muhinoimassa, saattaa matkalla rinnoille puristella myös mahaa. En oikein tiedä pidänkö siitä, olen aika vatsakas mutta toisaalta en halua sanoa mitään etten vaikuta epävarmalta itseatäni. Vinkkejä?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kiihottuu mahastasi? Jotkut tykkäävät pehmeydestä. Jos taas mitenkään vihjailee "liiasta tavarasta" lemppaa se samantien!

Joo, olen huomannut, että moni mies on aivan villinä esim. jenkkakahvoihin tai pömpöttävään alavatsaan. Kyllä sen aika hyvin erottaa, onko kyseessä kiihottuminen vai vihjailu "ylimääräisestä".

Vierailija
22/28 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sattunut vaan lähinnä tuntui omituiselta ja tuli tunne, että tehdäänkö tässä jotain rasvaprosenttimittausta. Ap

No mitä sit kyselet, jos oot valmis antamaan miehen tehdä itsellesi epämieluisia asioita, vain tyydyttääksesi sen mielihalut? Anna sit puristella 🙄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jotenkin hämmennyin siitä tilanteesta niin kovasti, kun ei kukaan koskaan aiemmin ole niin tehnyt. Ei ainakaan sanonut että olisi erityisesti rehevien perään.

Vierailija
24/28 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

23 ap

Vierailija
25/28 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttäisi siltä, että kiihottuu sun rehevyydestäsi. Eikö se ole ihan hyvä juttu? Selkeästi pitää sinusta juuri tuollaisena.

Vierailija
26/28 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sattunut vaan lähinnä tuntui omituiselta ja tuli tunne, että tehdäänkö tässä jotain rasvaprosenttimittausta. Ap

Hah hah! No kysy tekeekö rasvaprosenttimittausta. Toihan vois keventää tunnelmaa.

Vierailija
27/28 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi deitti kokeili mun alleja. Olin ihan wtf? Mutta näköjään joku miesten juttu.

Ei tullu toisia treffejä.

Jaa että palleja saa kokeilla, muttei alleja. No jopas.

Vierailija
28/28 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mulla siis on kyllä raskausajasta jääny ”nahkapussi” alavatsalla, mutta puristeli ylempää, vähän navan yläpuolelta. 🤔 ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän