Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehtaanko käyttää Michael Korsin laukkua?

Vierailija
05.07.2014 |

Onko Michael Kors ihan wt vai kehtaanko käyttää heidän laukkuaan? Tarvitsisin jonkun näppärän cross bodyn, jonne mahtuu puhelin ja lompakko, kun vaikkapa hoidan asioita kaupungilla lasten kanssa. Mies löysi kivan, simppelin ja ajattoman mallin, mutta merkkinä tosiaan se Kors. Mitä mieltä?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään ei kiinnosta tippaakaan, millainen laukku sulla on. Eli sen kun käytät.

Vierailija
2/25 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 00:57"]

Alepan muovikassissa tavarat kulkevat kätevästi. 

[/quote]

Minä suosin Lidlin pakastemuovikasseja. Ne saa kätevästi klipsillä kiinni. On kuin kävelisi klassikko-Chanel kainalossa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa wt

Vierailija
4/25 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehkä ostaisi. Merkki on nykyään niin tavallinen ja vähän kulunut katukuvassa. Olen joo kauhea ihminen, mutta hymyilyttää kun joka toisella naisella keikkuu sellainen Kors olkapäällä, ainakin täällä pääkaupunkiseudulla. Mikäköhän on seuraava sopulilaukkumerkki?

Vierailija
5/25 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ White trash.

Vierailija
6/25 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko vain ihmetellä. Kenen kuvittelet olevan kiinnostunut minkä merkkinen laukku sinulla on? Jos se on mielestäsi hyvännäköinen, niin sehän riittää. Aika harvassa on ihmiset jotka tuijottavat vain merkkiä, jos laukku on kivan näköinen.

Vierailija
7/25 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wt on muka-täydellisten av-mammojen käsite ihmisistä, joilla on varaa käyttää halutessaan merkkituotteita eikä vain esim. Pirkka-ihonhoitotuotteita tai Citymarketin laukkuja. :)

Vierailija
8/25 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa, kun kaikki maailman merkit av-lla lytätään? Lähtekää muualle pirtin äärestä, siellä ootte ihan käypää kamaa, vaikka naapurin k-marketissa teitä ei ymmärretäiskään?

Vierailija
9/25 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä hitto on cross body? Miksei voida kirjoittaa ihan suomen kielellä?

Vierailija
10/25 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kehtais käyttää jonkun toisen laukkua. Käytän aina omia laukkujani

Vierailija
11/25 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mieti miten noloo on kantaa sellasta junttien kolmensadan laukkuu joka keikkuu joka toisel muijalla katukuvassa ota joku chanel niihi kaikil ei oo varaa nii kaikki vaan kattos sua kateellisena et hei toi ei oo ainakaan mikään wt

Vierailija
12/25 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä ennen MK oli vielä merkki, mutta nyt on tultu tilanteeseen, jossa se on supermarket-tasoa ja MK shopperit ovat hullujen päivien tarjouslaukkuja. Joka pissiksellä sellainen olalla. Mutta Michael tietysti kiittää jokaista ostajaa matkalla pankkiin.

Vierailija
13/25 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, kehtaatko? Minä en kehtaisi.

Vierailija
14/25 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pari Korsia, ja kehtaan todellakin käyttää. Merkillä mulla ei ole ikinä ollut mitään merkitystä, mutta tykkään Korsin laukkujen klassisesta mallista. Laukut ovat yksinkertaisesti mielestäni vain kauniita ja tyylikkäitä, ja ne on helppo yhdistellä eri asujen kanssa; sama vaikka kuinka wt:tä olisivatkin (vasta muuten tällä palstalla olen törmännyt tähän wt- ilmiöön, tuntuu että sama mitä ostat niin heti ovat mamat kirkumassa "WT! WT!").

Molemmat laukut ovat olleet mulla todella paljon käytössä, ja ovat vielä kuin uusia, eli laukkujen laatuunkin olen ollut tyytyväinen. Osta ihmeessä, veikkaan ettet tule katumaan! :)

Vierailija
15/25 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 14:45"]

no mieti miten noloo on kantaa sellasta junttien kolmensadan laukkuu joka keikkuu joka toisel muijalla katukuvassa ota joku chanel niihi kaikil ei oo varaa nii kaikki vaan kattos sua kateellisena et hei toi ei oo ainakaan mikään wt

[/quote]

Mitä sitten vaikka keikkuukin? Miksi pitäisi yrittää saada muut kateellisiksi? Kertoo mielestäni heikosta itsetunnosta ja muutenkin sisällöltään köyhästä elämästä, mikäli jonkun laukun merkin avulla pitää yrittää korottaa itseänsä muiden yläpuolelle. Miksei voisi käyttää vain sellaisia asusteita, mistä itse pitää?

Vierailija
16/25 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään myös, mulla on 2 ja ikää 40-v. On todella laadukkaan oloisia veskoja. Suosittelen..

Vierailija
17/25 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Off topic. Tietääkö kukaan miksei Kors ole parhaillaan Suomessa nähtävässä Muodin Huipulle sarjassa? Hänen tilallaan on Zac Pousen.

Vierailija
18/25 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 14:51"]

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 14:45"]

[/quote]

Mitä sitten vaikka keikkuukin? Miksi pitäisi yrittää saada muut kateellisiksi? Kertoo mielestäni heikosta itsetunnosta ja muutenkin sisällöltään köyhästä elämästä, mikäli jonkun laukun merkin avulla pitää yrittää korottaa itseänsä muiden yläpuolelle. Miksei voisi käyttää vain sellaisia asusteita, mistä itse pitää?

[/quote]

Helloo, missä sarkasmin taju? :D

Vierailija
19/25 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kehtaat. :D

Vierailija
20/25 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö, ei kai siinä mitään ihmeempää wt-leimaa ole? JA MITÄ VITTU SITTE, JOS ON? Hajootko?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän