Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nainen luulee

Vierailija
05.07.2014 |

olevansa parempi, kuin mies? Turhaa lässyttää muuta, koska jos näin olisi niin naiset hallitsisivat maailmaa eikä miehet?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minun mieheni on fiksumpi ja kaikinpuolin parempi ihminen kun minä. Mutta kaverini mies ihan älykääpiö luuseri. Kai se riippuu ihan ihmisestä, ei sukupuolesta. Aina löytyy joku joka on parempi kuin minä ja samoin huonompi.

Vierailija
2/5 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne miehet yksinkin pärjäis ja maailmaa pyörittäis, mutta käytännön ja tunneasioiden kanssa vähän tumpeloita. Jotkut ei tiedä edes mitä pukea lapselleen päälle ulos mentäessä.

olis jännä nähdä, millainen olisi maailma ilman naisia. Miehet lisääntyisivät tilaamalla vauvan, jonka saisi hakea labrasta sen synnyttyä keinokohdusta.

mitenhän ne pärjäis. Saisko ne hoidettua poikansa ja pyöritettyä samalla maailmaa. Niin, että pojista kasvaisi täyspäisiä miehiä.

millanen tunneäly kehittyisi sellaisessa ympäristössä kasvavalle ihmiselle. Ehkä ne taantuisivatkin metsämiehiksi. Ukkapukka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman naisia ei miehet pystyisi hallitsemaan maailmaa.

Vierailija
4/5 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset mahdollistavat miesten maailmanpyörityksen. Siksi naiset on parempia. Ilman naisia ei olisi enää maailmaa jota pyörittää. Naiset hoitaa kaiken muun paitsi sen maailmanpyörityksen. Siksi miehillä on aikaa ja mahdollisuus pyörittää sitä maailmaa. Jos miehet joutuis hoitaan kaikki naisten hommat ni maailma ei kauaa enää pyöris.

Vierailija
5/5 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksuja vastauksia:)

t:ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi