Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten mies osoittaa kiinnostuksensa?

Vierailija
05.07.2014 |

Huomaako sen jostain tietystä asiasta?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 01:08"]Kyllä se on yleensä ilmiselvää.

[/quote]

Ei kai aina?

Vierailija
22/37 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm... No kattoo sua silmiin, yrittää tehdä vaikutuksen (esim kertoo itestään jotain juttuja, hauskoja vitsejä, rehvastelee jollain saavutuksilla tai taidoillaan, kertoo työstään tehdäkseen vaikutuksen)  ja yrittää vaikuttaa itsevarmalta. Hyörii bileissä ympärilläsi ja pyrkii juttelemaan sun kanssa kahden. Yrittää päästä fyysisesti lähelle. Vastaa mielellään sun viesteihin, katseisiin ja kosketuksiin. Hätkähtää jos kutsut häntä honeyksi leikillään. Tulee sun kanssa tanssimaan. Puhuu susta kavereilleen ja miehen kaverit mainostavat häntä sulle aina tilaisuuden tullen. Flirttailee sulle avoimesti ja tarjoutuu apuun kun tarvit jotain. Laittautuu treffeille. Sanoo et ois kiva nähä uudestaan. 

Vierailija
24/37 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ap ei varmaan tarkoita aviomiestä ;/

Vierailija
25/37 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varatut yleensä yrittävät hidastella ja sätkiä joka suuntaan, selvästi vaimo välillä mielessä. Jotkut ujot miehet täytyy myös itse saalistaa. Kyllä sen silmistä huomaa ja yleensä jotain flirttiä, jolle voi lämmetä ja edistää asiaa tai sitten ei.

Vierailija
26/37 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni näistä merkeistä osuu kohdalleen. Ongelmana vain se että itse kiinnostuin ja mies tuntuu olevan hieman hankala.. mut ei kai auta muu kuin ottaa selvää :)

--ap

Vierailija
27/37 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 00:34"]

Huomaako sen jostain tietystä asiasta?

[/quote]

Huomaa todellaki! Iskee silmää, lipoo huuliaan, iskee uudelleen silmää, koukistaa oikean käden sormensa ja tekee houkutteluliikettä, iskee taas silmää, lipoo taas huuliaan, koukistaa oikean käden sormen ja tekee houkutteluliikettä ja samalla kourii vasemman käden sormilla muniaan.

Vierailija
28/37 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselee kuulumisia ja kuulostelee oletko kiinnostunut. Kannattaa vihjaista olevansa vapaa...

Vierailija
29/37 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 00:57"][quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 00:43"]haluaa pitää yhteyttä ja nähdä

[/quote]

paitsi jos on varattu, saattaa tulla päivien, jopa viikon tauko ja sitten taas olkaa hetken superaktiivinen, kun päässyt jonnekin "rauhaan" ilman vaimoa.

[/quote]trolli

Vierailija
30/37 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 01:21"]

Aika moni näistä merkeistä osuu kohdalleen. Ongelmana vain se että itse kiinnostuin ja mies tuntuu olevan hieman hankala.. mut ei kai auta muu kuin ottaa selvää :)

--ap

[/quote]

Hankala eli tarkoittaako naimisissa
...

Vierailija
31/37 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

--ap

[/quote]Vastaanhangottelu on huono merkki. Joko varattu tai ei kiinnostunut. 

Vierailija
32/37 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 00:56"]

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 00:53"]

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 00:51"]Kun mies on toissaan kiinnostunut, ensimmäisen kontaktin jälkeen ei tarvitse arvuutella kiinnostusta.

[/quote]

No tätä mä tässä just pohdin. Miten mies sitte näyttää sen kiinnostuksen ensikontaktin jälkeen? Entä miten käyttäytyy kun nähdään jos on kiinnostusta?

-ap

[/quote]

Pitää yhteyttä, haluaa tavata, ei peru tapaamisia (kuin painavasta syystä), puhuu eri tavalla kuin muille, on kiinnostunut asioistasi, välillä on ylitsevuotavan kohtelias, katsoo ihastuneesti, voi olla hermostunut, haluaa olla lähellä, ei ole painostava... Epätoivoinen takertuminen ensitapaamisilla kertoo, että yritää kaikkia, haluaa vain jonkun naisen.

[/quote]

Tämä on muuten tullut "karvaasti" opittua elämän varrella! Kaikki pitää ihan paikkaansa. Silloin kun mies on kiinnostunut, sille ei tarvitse soitella vaan mies soittaa sinulle.

Vierailija
33/37 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 01:24"][quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 01:21"]

--ap

[/quote]

Hankala eli tarkoittaako naimisissa
...

[/quote]

mulla ainakin kiinnostunut mies oli vähän hankala ja paljastui, että on naimisissa...

Vierailija
34/37 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä just mietin että miilloin tulee oksennus kun joka päivä monta kertaa hali ja suuko viestejä. ..

Vierailija
35/37 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 01:25"]

--ap

[/quote]Vastaanhangottelu on huono merkki. Joko varattu tai ei kiinnostunut. 

[/quote]

Tarkoittaa sitä että ap ei ole vastannut vaikka mies on heittänyt pallon. Tee nyt oma aloitteesi :)

Vierailija
36/37 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos itse on huono tajuamaan selvääkin viestiä? Itselleni tulee aina sellainen olo jos mies mielestäni näyttää kiinnostuksen, että hän vinoilee minun ihastumiselle. En siis usko että minusta kiinnostuttaisi tai että sen tekisi jopa sellainen josta itse olen. Ajattelen myös että jos mies ei näytä selvästi sitä kiinnostusta, hän ei ole kiinnostunut. Mutta kun en edes tiedä mikä se selvästi näyttö on, ellei sano. Kaikissa tilanteissa sanominen ei käy ja kaikki ei halua asiaa ensimmäisenä pukea sanoiksi. Joten jään ikisinkuksi

Vierailija
37/37 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä ikäviä vastauksia osa näistä. Itse olen samassa tilanteessa ja yritän selvittää kuumeisesti tilannetta. Tästä sain ainakin hyvää näkökulmaa https://nettideitti.net/miten-mies-osoittaa-kiinnostuksen/, ja toinen oli joku blogi, oiskohan sieluni silmin tai vastaava. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi