Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko pettämistä, jos viettää aikaa yhdessä, mutta

Vierailija
05.07.2014 |

Mitään fyysistä kosketusta ei ole ollut?

Mutta ollaan kuitenkin enemmän kuin ystäviä.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 00:54"]

Oisko aika sitten jattaa se edellinen, jos toinen on noin paljon kiinnostava. Ihan kunnioituksesta sita rakkautta kohtaan jota olet tuntenut nykyiseen partneriisi, olisi ihan upeata etta osaisit lopettaa suhteen ennenkuin aloitat uuden. Han ansaitsee sen. 

[/quote]

Tai sitten antaa ihastuksen mennä ja tulla, ilman sen kummempaa. Aina ihmettelen näitä jotka syöksyy heti seuraavaan suhteeseen jos vähänkin on tunteita...

Vierailija
22/30 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 00:57"]

Tunne siitä, että tämä on se oikea, tai sielunkumppanini?

[/quote]

Se on pettämistä enintään mielessä, ei käytännössä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 01:02"]

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 00:57"]

Tunne siitä, että tämä on se oikea, tai sielunkumppanini?

[/quote]

Se on pettämistä enintään mielessä, ei käytännössä.

[/quote]

Justhan täällä peukutetaan viestiä, jossa tunteet on pahempaa pettämistä, kuin koskettaminen. Itse olen kylläkin toista mieltä. 

Vierailija
24/30 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo mielestäni vielä pettämistä ole, joskaan ei myöskään reilua kumppania kohtaan. Ja mitä enemmän aikaa ihastuksen kanssa viettää, sitä todennäköisemmin fyysinen kontaktikin tulee.

Vierailija
25/30 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siitä voi kertoa ja kertoo kumppanille, ei ole pettämistä. Jos ei voi, se on pettämistä.

Vierailija
26/30 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 01:13"]

Jos siitä voi kertoa ja kertoo kumppanille, ei ole pettämistä. Jos ei voi, se on pettämistä.

[/quote]

Jos käy vaikka vanhan ihastuksensa kanssa pari kertaa kahvilla eikä sen enempää, (vain jutellaan) mutta ei kerro siitä, niin muka pettämistä? Mulle pettäminen on sitä, että toisella joko on suhde tai seksiä. Kaikesta muusta, mitä on, mun ei tarvitse tietää.

Vierailija
27/30 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 01:20"][quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 01:13"]

[/quote]

Jos käy vaikka vanhan ihastuksensa kanssa pari kertaa kahvilla eikä sen enempää, (vain jutellaan) mutta ei kerro siitä, niin muka pettämistä? Mulle pettäminen on sitä, että toisella joko on suhde tai seksiä. Kaikesta muusta, mitä on, mun ei tarvitse tietää.

[/quote]

eikö se sitten ole suhde, kun molemmat tietää, että ollaan enemmän kuin kavereita, vaikka fyysisesti pidättäydyttäisiinkin?

Vierailija
28/30 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kertoo ystävälle luottamuksellisia asioita, joita ei oikealle kumppanilleen kerro, niin se voisi vähän tuntua pettämiseltä.

Vierailija
29/30 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

se, että valmiiksi ihastuneena vietetään ehdoin tahdoin aikaa yhdessä johtaa kyllä lähes aina ennemmin tai myöhemmin siihen ihan fyysiseenkin pettämiseen. Kyllä tuo mun parisuhteessa olisi pettämistä. 

Vierailija
30/30 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pettämistä. Saa ystäviä olla. Jos menee fyysiseksi niin kerro ensin miehellesi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä