Kysy mitä vain 17-vuotiaalta tytöltä
Kommentit (54)
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 23:57"]Brasilia voittaa.
[/quote]
Tuo ei ollut kysymys.
-ap
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 23:15"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 23:12"]mikä on mielikuvasi miehistä
[/quote]
MIELIkuvasi? Luuletko, ettei minulla ole konkreettista kokemusta heistä?
"Jätä se sika!"
-ap
[/quote]
ikäsi näkyy vastauksessa. myös konkreettiset kokemukset muokkaavat mielikuvia. hyvää illanjatkoa. t. mies
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 23:59"][quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 23:57"]Brasilia voittaa.
[/quote]
Tuo ei ollut kysymys.
-ap
[/quote] Oletpa kiukkuisella tuulella. Kyllä tänne saa kirjoittaa kuka vaan mitä vaan, eikä pelkästään kysymyksiä.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 00:01"][quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 23:15"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 23:12"]mikä on mielikuvasi miehistä
[/quote]
MIELIkuvasi? Luuletko, ettei minulla ole konkreettista kokemusta heistä?
"Jätä se sika!"
-ap
[/quote]
ikäsi näkyy vastauksessa. myös konkreettiset kokemukset muokkaavat mielikuvia. hyvää illanjatkoa. t. mies
[/quote]
Tiedän. Mutta toisaalta, jos puhutaan itselle läheisestä aiheesta (miehet) ei "mielikuva" ehkä ole se korrektein valinta. Itse liitän "mielikuvan" johonkin etäisemmällä olevaan ja tarkasteltavaan asiaan, josta ei ehkä sitä konkreettista kokemusta ole.
Hyvää illanjatkoa sinullekin.
-ap
[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 00:05"][quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 23:59"][quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 23:57"]Brasilia voittaa.
[/quote]
Tuo ei ollut kysymys.
-ap
[/quote] Oletpa kiukkuisella tuulella. Kyllä tänne saa kirjoittaa kuka vaan mitä vaan, eikä pelkästään kysymyksiä.
[/quote]
Hei, olen nainen ja naiset ovat kiukkuisia, eikö?
-ap
Miksi Vauva-palstalla on tällaisia keskusteluja? En usko, että aloittaja on 17-vuotias tyttö, enkä oikeastaan usko vastaajienkaan vilpittömyyteen. Jotenkin kokonaisuudessaan karmaisevaa.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 00:08"]Miksi Vauva-palstalla on tällaisia keskusteluja? En usko, että aloittaja on 17-vuotias tyttö, enkä oikeastaan usko vastaajienkaan vilpittömyyteen. Jotenkin kokonaisuudessaan karmaisevaa.
[/quote]
Miksi et usko, että olen 17-vuotias tyttö?
-ap
Suosikki lastenkirja?
Suosikki klassikkosatu?
Katsotko esim. Disneyleffat suomidubbauksella vai enkkudubeilla? Entäs tekstitys?
Mitä musiikkia kuuntelet, oletko jossakin "skenessä"?
[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 00:12"]Suosikki lastenkirja?
Suosikki klassikkosatu?
Katsotko esim. Disneyleffat suomidubbauksella vai enkkudubeilla? Entäs tekstitys?
Mitä musiikkia kuuntelet, oletko jossakin "skenessä"?
[/quote]
2. Ronja Ryövärintytär
3. Ei tekstejä, ei dubbausta
4. Rockklassiker
-ap
[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 00:18"]Oletko neitsyt?
[/quote]
En.
-ap
Oletko koskaan kokeillut huumausaineita? Jos olet, mitä? Mikä on ylipäätänsä mielipiteesi huumeista?
Juotko alkoholia?
Tupakoitko? (Jos tupakoit, mitä merkkiä?)
Uskotko, että tulevaisuudessa on vielä työtä vai ovatko automaatio ja robotisaatio korvanneet ihmistyön?
Brasilia voittaa.