Oikeasti tehokas deodorantti
Vai onko sellaista? Nyt pitäisi saaa kunnon dödö. Itsellä paidasta kainalot märkinä jo puolessa välissä työpäivää, noloa.
Kommentit (26)
Rexonan Maximum Protectionia mäkin suosittelen. Aivan mahtavaa dödöä ja mullatoimii myös erinomaisesti.
On toki kallis, mutta mun mielestä paras.
Liikun paljon ja teen raskasta hoitotyötä. Ainoa toimiva on ollut Biotherm.
Absolut torr toimii. Pitää kainalot kuivina, mutta itselläni aiheuttaa sen että hikoilen enemmän rintojen alta ja kaulalta.
Triple dry, mutta pitää noudattaa ohjetta ja laittaa illalla pesun jälkeen. Teho kestää kaksi päivää.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 22:30"]Liikun paljon ja teen raskasta hoitotyötä. Ainoa toimiva on ollut Biotherm.
[/quote
Samoin, suosittelen Biothermiä! Ihan paras!
Absolut Torr apteekista, oman kokemuksen mukaan jopa tehokkaampi kuin triple dry! Illalla laitetaan ja vaikuttaa yön yli
Niin ja se Torr ei välttämättä sovi herkkäihoisille, kirvelee aluksi
Apteekista Louis widmerin suihke, siinä on hopeaa, on ollu mulle paras. Absolut torr samoin.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 22:45"]
Niin ja se Torr ei välttämättä sovi herkkäihoisille, kirvelee aluksi
[/quote]
Tosiaan tuo Absolut Torr toimii todella tehokkaasti, mutta minulla kun on herkkä iho niin usein jos on vähänkin kuivempi tai vaikka samana aamuna (illalla jos laittaa) poistanut kainalokarvat niin kirvelee koko yön ja kainalot pari päivää ihan punaiset. Siksi tulee käytettyä harvemmin.
Muuten käytän Triple Dryta, Batsia ja Aco extra effectivea. Kaikkia myydään apteekissa.
Aco saa myös kainalot kirvelemään ja punottamaan, mutta ei yhtä pahasti, kuin Absolut Torr. Joudun vaihtelemaan, koska tuntuu, että hikoilu palaa aina jos käytän tosi pitkään samaa.
Kokeile Triple Dry, saa ainakin apteekeista ja Sokokselta. Toimii!
Sama vaiva, en mielestäni haise, mutta se märkyys ärsyttää, ja tyttö olen. Joten oi kyllä, suositelkaa ihmeessä! Tekisi mieli laittaa paperia kainaloihin ellei se sieltä tippuisi. Mitkään kukkaistuoksu perus antiperspirantit tuskin tehoaa, mutta kai markettituotteissakin joku tehokas olisi? Kaiken huippu on kun toinen kainalo on vielä tuplaten märempi kuin toinen, sexy! Jauzaaa...
Minä olen tainnut joskus tuota Triple dryta kokeilla, eikä toiminut. Mulla ei siis hiki haise, mutta kainalot on aina märät. Ihan vaikka istuisinkin paikoillani.
apteekista triple dry, mulle oli pelastus! ja olen tyttö :)
Rexona Maximum Protection, saa marketeista mutta on vähän kalliimpi kuin perusdovet yms. Itselläni nykyään pysyy vaikka tunnin juoksulenkillä kainalot kuivana tuon ansiosta.