Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysy mitä vain 17-vuotiaalta tytöltä

Vierailija
04.07.2014 |

Vietän koti-iltaa, ja minulla on tylsää.

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten päädyit juuri vauva lehden keskustelu palstalle? Ei tunnu tyypilliseltä 17 vuotiaan valinnalta.

Vierailija
22/54 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 23:18"]Onko poikaystäviä?

[/quote]

Miksi monikko? En pyöritä useaa miestä samanaikaisesti.

Nojoo, on ollut, tällä hetkellä ei ole.

- ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 23:14"]Onko kesämökissä kiva nukkua? Mikä on paras energiajuoma? Mitä tuumaat miesten vartalosta? Onko sinulla jyrsijä? Mikä on romanttista?

-Mies 29v-

[/quote]

Kesämökissä on ihanaa nukkua, varsinkin sateella, kun pisarat ropisevat peltikattoon ja susi ulvahtelee metsässä. Energiajuomia en juo, mutta nuorempana pidin Monsterista. Hyvin treenatut selkälihakset ovat esteettisesti miellyttävät. Minulla ei ole jyrsijää, pienenä huoneessani kyllä vipelsi iso rotta. Romanttista on aito välittäminen.

Vierailija
24/54 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 23:20"]Miten päädyit juuri vauva lehden keskustelu palstalle? Ei tunnu tyypilliseltä 17 vuotiaan valinnalta.

[/quote]

*Vauva-lehti

*keskustelupalstalle

*17-vuotiaan

Demi.fi:ssä olleen linkin kautta.

Vierailija
25/54 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielipide suomen tämänhetkisestä hallituksesta, ja politiikan linjauksista?

Uskonnollinen (tai elämänkatsomuksellinen) suuntautuminen?

Koetko itsesi erilaiseksi verrattuna muihin ikäisiisi (millään tapaa)?

Millainen on stereotypinen 17-vuotias tyttö ja poika? Millaisia eroja on sukupuolten välillä? Mitkä ovat tällä hetkellä in ja mitkä taas "so last season"? 

Vierailija
26/54 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka usein itsetyydytät?

Vierailija
27/54 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks semmone Christina piercing -pillukoru ois aika siisti? Mun mielestä ainakin

Vierailija
28/54 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko ikinä toivonu olevas poika? Entä ,Ootko ikinä halunnu ,että sulla ois peenis?

Vierailija
29/54 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö 17 vuotias tyttö piimästä? :)

Vierailija
30/54 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mietit jos näet ,että poika pissaa istualtaan

Vierailija
31/54 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 23:27"]Mielipide suomen tämänhetkisestä hallituksesta, ja politiikan linjauksista?

Uskonnollinen (tai elämänkatsomuksellinen) suuntautuminen?

Koetko itsesi erilaiseksi verrattuna muihin ikäisiisi (millään tapaa)?

Millainen on stereotypinen 17-vuotias tyttö ja poika? Millaisia eroja on sukupuolten välillä? Mitkä ovat tällä hetkellä in ja mitkä taas "so last season"? 

[/quote]

Politiikassa puhutaan paljon, mutta saadaan vähän aikaan. Poliitikoiksi tuntuu valikoituvan henkilöitä, jotka haluavat kyllä olla esillä, mutta joita ei itse asia sen syvemmin sitten jaksa kiinnostaa. Twitteriä päivitetään minuutin välein ja instagramiin otetaan kuvia kavereiden kanssa, kun pitäisi miettiä tehokkaita keinoja Suomen talouden turvaamiseksi.

Olen jonkin sortin ateistinen mystikko. En usko minkään opin mukaisesti, mutta henkisyys kyllä kiehtoo ja kiinnostaa minua.

Olen ehkä elämänkokemukseni seurauksesta vakavampi kuin monet muut ikäiseni.

Stereotyyppinen 17-vuotias lukiolaistyttö:

- salikortti

- lukee kirjoja

- haluaa vakavan parisuhteen

- pikkuaikuismainen pukeutuminen

- huolitellut kynnet

- vastuullinen

Stereotyyppinen 17-vuotias lukiolaispoika

- lukiossa opiskellaan asenteella "minusta tulee kovapalkkainen johtaja, joka saa paljon naisia vaikka tällä hetkellä en saakaan"

- seksuaalisesti vähän kokenut/kokematon

- tekniikka tärkeää

Must: instagram, englannin kieli, iphone

Out: facebook, USA, Nokia

^Myönnän, en ole oikein perillä ikäisteni elämänmenosta. Sääli sinänsä.

-ap

Vierailija
32/54 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 23:28"]Kuinka usein itsetyydytät?

[/quote]

En harrasta moista.

-ap

Vierailija
33/54 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 23:32"]Eiks semmone Christina piercing -pillukoru ois aika siisti? Mun mielestä ainakin[/quote]

Jätetään väliin.

-ap

Vierailija
34/54 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 23:36"]Ootko ikinä toivonu olevas poika? Entä ,Ootko ikinä halunnu ,että sulla ois peenis?

[/quote]

Olen toivonut, pojilta kun sallitaan reteämpi ja vapaampi käytös. Saa rauhassa olla vahva ja astetta tunteettomampi.

-ap

Vierailija
35/54 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 23:37"]Pitääkö 17 vuotias tyttö piimästä? :)

[/quote]

Jos on tosi kova jano niin piimä maistuu ihan hyvältä vikkelästi alas vetäistynä :)

-ap

Vierailija
36/54 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisit eläin, mikä olisit?

Entäpä jos olisit taruolento, mikä olisit?

Jos voisit muuttaa mihin tahansa aikaan (menneisyys ja tulevaisuus) ja mihin tahansa paikkaan, minne muuttaisit ja mitä silloin haluaisit tehdä ja miten elää?

Vierailija
37/54 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 23:45"]Mitä mietit jos näet ,että poika pissaa istualtaan[/quote]

Tuollaisen tilanteen seurauksena poika menettää kaiken kunnioitukseni hänen miehisyyttään kohtaan, ja minä alan suhtautua häneen kuin alemman kastin ihmiseen.

-ap

Vierailija
38/54 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko suihinotto tuttua, saako suuhusi laueta ja nieletkö spermat?

Vierailija
39/54 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 23:50"]Jos olisit eläin, mikä olisit?

Entäpä jos olisit taruolento, mikä olisit?

Jos voisit muuttaa mihin tahansa aikaan (menneisyys ja tulevaisuus) ja mihin tahansa paikkaan, minne muuttaisit ja mitä silloin haluaisit tehdä ja miten elää?

[/quote]

~Olisin delfiini tai jokin sademetsälintu.

~ Satyyri.

~ Muuttaisin muinaiseen Egyptiin, jossa olisin faaraon kirjuri. Näkisin valtakunnan loiston ja sivistyksen ja olisin osa sitä ja kirjurina myös saisin kirjoittaa siitä.

-ap

Vierailija
40/54 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 23:51"]Onko suihinotto tuttua, saako suuhusi laueta ja nieletkö spermat?

[/quote]

1. Toki

2. Riippuu

3. Riippuu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä