Olisiko Jyväskyläläisiä paikalla?
Ruoan tilaaminen netistä ja kotiin kuljetus, toimiiko Kortepohjan (yliopiston asunnot) suuntaan ja mitä kauppoja osaisitte vinkata käytettäväksi?
Kommentit (39)
Olen tavannut jyväskyläläisiä.
Ruoan tilaamisesta emme puhuneet.
Kortepohjaan älä vaan mene.
Ota Kirkkopuisto, harppi ja 500 m säde. Sen sisältä asunto! Muuta neuvoa ei tule.
Varmaan kaikki isommat ja ehkä pienemmätkin toimittaa. Savelan Ässä ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Kortepohjaan älä vaan mene.
Ota Kirkkopuisto, harppi ja 500 m säde. Sen sisältä asunto! Muuta neuvoa ei tule.
Eipä ole minun päätökseni vaan opiskelemaan lähtevän ja tehnytkin jo sen, koska sai asuntotarjouksen. Kyllä, minua kirvelee, koska annan arvoa myös ulkoisille seinille, asunnon viihtyisyydelle, ulkonäöllä jne, mutta hän "paskat nakkaa". No, ainahan kämpän voi vaihtaa uuteen, lastani lainatakseni.
Ap
Ainakin Prisma ja Mestarin Herkku toimittavat kotiin, paljon kauemmaskin kuin Kortepohjaan.
Kiitos 7, onpahan kai 1 "huolenaihe" vähemmän, jos tiedän voivani tehdä lapselleni aina välillä tilauksen opiskelijakämppänsä ovelle.
En nimittäin usko, että esim.hevi-osasto, tai kunnon kala-ja liha, saisi paljoa hänen lompakoltaan huomiota vaikka hevistä pitääkin, koska siinä arjessa iskee varmasti tietty pihiys.
Ap
K-supermarketit ja Mestarin Herkku ainakin toimittavat !
Juu, kiitos!
Olen tässä itkenyt aikalailla asian tiimoilta, koko muutto on jo itsessään niin valtava asia ja nyt sitten tämä ettei huolinut ns parempaa kämppää. No, eiköhän tuo hommansa hoida tuokin asunto ja on siinä opiskelijakylässä hyvääkin, ainakin mitä olen lukenut. Ja vuokraan sisältyy vesi, sähkö, vakuutus, saunan käyttö, kuntosali jne.
Täytyy vain hieman shoppailla kaikkea sinne ja "tehdä" siitä kivempi.
Mutta tiedän, että itkettää, kun hänet sinne sitten "jätämme" ja arki alkaa, meillä täällä kotona ja hällä siellä.
Ap
Ostat jonkun tuollaisen
https://www.etuovi.com/kohde/7972665?haku=M1685570561
Pistät nuoren sinne vuokralle, otat vuokrat ja lyhennät asuntoa niillä
Voi tsiisus!
Nuori muuttaa maailmalle ja mietit jo, miten toimittaa ruokaa ovelle!
Vierailija kirjoitti:
Voi tsiisus!
Nuori muuttaa maailmalle ja mietit jo, miten toimittaa ruokaa ovelle!
Tilaa lasti viinaa Virosta, ovelle toimitettuna. Opiskelijabileet sujuu paremmin
Terveiset Jyväskylästä! Olet ihana äiti, kun kannat huolta ja ruokaakin. Arvostelijoille sanoisin, että tämä on meidän äitien tapa auttaa. Kortepohja on kiva paikka. Ulkoisesti ehkä kauhistuit, mutta älä anna julkisivun hämätä. Lapsesi viihtyy Jyväskylässä varmasti!
Vierailija kirjoitti:
Ainakin Prisma ja Mestarin Herkku toimittavat kotiin, paljon kauemmaskin kuin Kortepohjaan.
Luulen että myös Savelaan S-market toimittaisi Kortepohjaan.K-ryhmästä en tiedä.
Onko Kortepohja no-go -aluetta jonne ruokalähetit ei mene ilman poliisisaattuetta?
.