Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi on paha jos mies on suhteessa pillun takia?

Vierailija
04.07.2014 |

Kun suuri osa naisista on sen takia, että ilman miestä olisi köyhä kuin kirkon rotta? Onko rahan imeminen mieheltä arvostettavampaa kuin seksin harrastaminen vaimon kanssa? Panemisessa molemmat saa, mutta siinä että nainen imuttaa rahaa ei ole kuin yksi saaja.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noo yleensä just ne miehet jotka on pillun peräs on noiden pinnallisten rahan imijöiden kanssa. Ei onneksi kuitenkaa kaikki, jotkut ihmiset kykenee myös ehdottomaan rakkauteen :) Ehkä ap sinäkin sitte joskus.. :)

Vierailija
2/3 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mtn, jos nainen tietää miehen olevan suhteessa vain seksin vuoksi. Itsekkin varmaan etsin seuraavan kerran miehen suhteeseen vain seksin vuoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 20:32"]

Kun suuri osa naisista on sen takia, että ilman miestä olisi köyhä kuin kirkon rotta? Onko rahan imeminen mieheltä arvostettavampaa kuin seksin harrastaminen vaimon kanssa? Panemisessa molemmat saa, mutta siinä että nainen imuttaa rahaa ei ole kuin yksi saaja.

[/quote]

Ei panemisessa välttämättä molemmat saa.

Mutta kyllähän sekä miehillä että naisilla on tosi monenlaisia syitä olla yhdessä, todella yleinen on esim. se ettei pystyisi käymään kokopäivätöissä jos joutuisi sekä viemään että hakemaan lapset hoidosta ja silti pitämään hoitopäivän max 8 tunnin pituisena.

Mun mieheni on luultavasti mun kanssani siksi että sitä hävettäisi erota kun suvussa ei ole ketään eronnutta, ja siksi ettei sillä yksin olisi varaa omakotitaloon. Itse olen myös tuosta samasta häpeäsyystä ja jo mainitsemastani lasten aikataulusyystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän