Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viikonloppu alkoi, mutta se tuntuu pelkästään tylsältä, yksinäiseltä ja masentavalta. Mitä tekisin?

Vierailija
02.07.2021 |

Sanomattakin selvää, että olen yksin asuva kaveriton sinkku. Ohjelmassa jälleen kerran pelkkää siivousta, pyykinpesua, telkkarin katsomista, jotain omia harrastuksia mihin ei kuitenkaan saa kaikkea aikaa upotettua jne. Tuntuu koko elämä jotenkin turhalta, vaikka en toisaalta jaksaisi olla ihmistenkään kanssa. Ihan sama mitä teen, tyhjyyden tunne vaan on ja pysyy.

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli ennen asiat noin mutta sitten päätin että alan tehdä kaikkea mitä ihmisten 'kuuluu' tehdä. Tekemään uraa ja menin naimisiin ja tein lapsen. Sekin tuntuu turhalta (paitsi lapsi josta tykkään paljon), en tiedä kumpi loppujen lopuksi on parempi.

Kaipa tämäkin kaikki joskus lipuu pois ja tyhjyys tulee takaisin

Eksistentiaalinen tyhjyys on ihmisen osa, siihen on vain pakko sopeutua...

Vierailija
42/71 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun pitää ostaa kissa seuraksi.

Kun kissa tulee kylkeen kyhnäämään, kehrää ja lausuu mjauu, siinä on tyhjyydet kaukana...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokeillut kaikkia ketjun keinoja ja jäljellä on vain oppia elämään tyhjyyden tunteen kanssa.

Vierailija
44/71 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen vapaaehtoistyötä. Esim. SPR:n ystäväpalveluun. Tai puhelin-/chat-päivystykseen Mieli Suomen Mielenterveys ry:hyn. Lapsiperheetkin kaipaa apua, tätä voi kysyä esim. MLL:n kautta tai Pelastakaa Lapset ry:stä.   Mitä kohderyhmää haluaisit auttaa ? Vapaaehtoisille on koulutuksia ja virkistystoimintaa joten sitä kautta saat samalla uusia ystäviä.   Tai voit ottaa hoitoon kissan tai koiran, monet kaipaa hoitoapua eläimille kun itse ovat reissussa.

Vierailija
45/71 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kavereilla on puolisot ja perheet. Kaveri nainen haluaa pitää "taukoa," eikä läheisempää parisuhdetta ole ollut viiteentoista vuoteen, ja kaljaakaan ei saa ostettua vielä tuntiin. Perrr...

Kai se tästä helpottaa.👍

Onko yksinäisyyteeni syynä kalja, vai onko kaljoittelu seuraus? Emt.

Vierailija
46/71 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene rannalle ja uimaan, nyt kun vedet on lämpimiä:)

Sitten syö jotain sun lemppariruokaa. Itse lähtisin ehkä illemmalla johonkin baariin, terassille sitten muualle tanssimaan ja... jos vaikka löytäsin jonkun kuuman tyypin;)

Jos oot sinkku siis!

Vierailija
47/71 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä istun partsilla kukkien keskellä. Juon kylmää Karhua, poltan tupakkaa ja kuuntelen musiikkia. Hellemekko päällä ja aurinkorasvaa iholla. Äsken tilailin uusia vaatteita ja nyt vauvailen. Yläkerran partsilta kuuluu myös tölkkien sihahduksia ja tulee tupakan tuoksua, en siis ole yksin 😁

Vierailija
48/71 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rannalle tms aurinkoon en suostu lähtemään koska en siedä auringonpaistetta yhtään! Heti tulee auringonpistos ja huono olo ja ihokin palaa parissa minuutissa. Nyt vain katselen salkkareiden kesäuusintoja ja koitan sietää tyhjyyttä.

Vierailija
49/71 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään ihmiset ei tunnu sietävän yhtään tylsyyttä ja tyhjyyttä, vaikka se on oikeastaan se ihmisen normaali olotila. Johtuisikohan älylaitteista ja siitä, että on totuttu että koko ajan on jotain mieltä stimuloivaa oltava, ja siihenkin uupuu mutta kun ei vaan osaa pelkästään "olla".

Vierailija
50/71 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elä valita ja vingu,olet kuitenkin terve ja hengissä. Jos on yksin, ei ole koskaan huonossa seurassa, muista se!

Vierailija
51/71 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä istun partsilla kukkien keskellä. Juon kylmää Karhua, poltan tupakkaa ja kuuntelen musiikkia. Hellemekko päällä ja aurinkorasvaa iholla. Äsken tilailin uusia vaatteita ja nyt vauvailen. Yläkerran partsilta kuuluu myös tölkkien sihahduksia ja tulee tupakan tuoksua, en siis ole yksin 😁

Kuulostaa ihan hyvälle. Jos vielä kaljan voisi sallitusti vaihtaa miedompaan niin elämä olisi edes siedettävää. 

Vierailija
52/71 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinolohan on aivan parasta luksusta kun on koko viikon kuunnellut töissä kanalauman kaakatusta.  Kylmä siideri tai olut, oma terassi, hyvä kirja ja hiljaisuus. Ihanaa.

Vierailija
53/71 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan seura kelpaisi, siksihän sitä tulee palstailtua. Mut kai täs selvitään. No, ei selvitä kunhan kaupasta saa. 😉

Vierailija
54/71 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä katson King Kongin TV5:lta 21.00.

Ihana! :)

Vierailija
55/71 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä😭

Vierailija
56/71 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja täällä...

Lamaannuttava ahdistus ja haluais tehdä kaikkea mutta ei vaan kykene :(

Vierailija
57/71 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä korkkasin nyt lonkeron ja myöhemmäksi on vielä kuohuviiniä. Ei tarvi sentään ihan kuivin suin masistella.

Vierailija
58/71 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yleistynyt tyhjyyden tunne. Millään ei ole väliä ja en näe itselläni tulevaisuutta. Kukaan ei kaipaa minua.

Vierailija
59/71 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on yleistynyt tyhjyyden tunne. Millään ei ole väliä ja en näe itselläni tulevaisuutta. Kukaan ei kaipaa minua.

Sama täällä. En oikein halua elämältä yhtään mitään. En halua lapsiperhettä, uraputkea, omistusasuntoa yms. En myöskään matkustella, joogata tai maistella viinejä. 

Vierailija
60/71 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. En oikein halua elämältä yhtään mitään. En halua lapsiperhettä, uraputkea, omistusasuntoa yms. En myöskään matkustella, joogata tai maistella viinejä. 

En minäkään. Voisin jäädä eläkkeelle nyt nelikymppisenä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi