Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kannattaako rokotus ottaa?

Vierailija
02.07.2021 |

Täysin päinvastaisia juttuja, kun tietoa etsii. Suojaa taudilta ja sit toisaalla et rokotetut on sairastuneet pahemmin. En tiedä mitä tehdä.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusterve työikäinen tai nuori voi odotellakin vielä, jos epäilyttää. Niin itse tein, varsinkin kun tässä on kesälomakin menossa.

Katsotaan sitten syksymmällä.

Vierailija
2/23 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Artikkelit ja lehtikirjoitukset ovat tosoaan ristiriidassa keskenään. Tiedä sitten ketä uskoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älytön kysymys. Tietenkin kannattaa ottaa rokote. Se on ainoa tie suojata itseä ja myös ainoa tapa, että rajoitukset saadaan loppumaan edes joskus. Nyt hopihopi loputkin rokotusaikoja varaamaan. 138

Vierailija
4/23 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotetuttujen kuolleisuus on pitkällä aikavälillä 100%. Toisaalta kun nykytietämyksen mukaan se ei aiheuta vakavia sivuvaikutuksia verrattuna itse tautiin, rokotus varmasti kannattaa ottaa. Ja ihan käytännön vuoksikin se todennäköisesti tarvitaan mikäli mielii matkustaa ulkomaille.

Vierailija
5/23 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa, kun rokotetta ei ole vielä edes kunnolla testattu.

Vierailija
6/23 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se piikki on huijaus

7/23 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmassa on torjuttu monia, monia tappavia tauteja rokotteiden avulla. Isorokko, polio, esimerkiksi. Mitä olisi tapahtunut, jos silloin olisi oltu rokotevastaisia, epäluuloisia? On itsekeskeisyyden huippu tuollainen minä-minä-minä ajattelu!

Vierailija
8/23 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pietarissa mukava perjantai-ilta?

Vierailija
9/23 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä väitetään, että rokotetut sairastuvat pahemmin? Ei taida oikein pitää paikkansa tuo sinun tieto.

Vierailija
10/23 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotetuilla 6-kertainen riski sairastua verrattuna rokottamattomaan.

Vierailija
11/23 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija
12/23 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pietarissa mukava perjantai-ilta?

Entäs teillä siellä Pyhällä maalla?

Vierailija
13/23 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä36288 kirjoitti:

Maailmassa on torjuttu monia, monia tappavia tauteja rokotteiden avulla. Isorokko, polio, esimerkiksi. Mitä olisi tapahtunut, jos silloin olisi oltu rokotevastaisia, epäluuloisia? On itsekeskeisyyden huippu tuollainen minä-minä-minä ajattelu!

Niin, oikeilla rokotteilla. Ei kokeellisilla injektiopiikeillä.

Vierailija
14/23 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä36288 kirjoitti:

Idiootti.

Tämä ei ole perinteinen rokote.

Vierailija
15/23 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä väitetään, että rokotetut sairastuvat pahemmin? Ei taida oikein pitää paikkansa tuo sinun tieto.

Hoitajat kertovat että nyt hoidetaan piikkien haitoista kärsiviä.

Halvauksia, veritulppia, mitä vaan.

Vierailija
16/23 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata. Yhteiskunnalle kannattaa tehdä mahdollisimman paljon kiusaa, sillä se kohtele ihmisiä reilusti. Itse olen ainakin kaikissa asioissa vastarannan kiiski ja käytän kaikki mahdolliset palvelut hyödykseni.

Vierailija
17/23 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Artikkelit ja lehtikirjoitukset ovat tosoaan ristiriidassa keskenään. Tiedä sitten ketä uskoa.

Valtamedia ei kerro koko totuutta.

Toitottavat vaan rokoteagendaa ja pelkopropagandaa.

Vierailija
18/23 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kysyt täältä niin saat 100-0 negatiivisen "sopivan" vastauksen pietarista.

Jonka perään tulee toinen vastaus pietarista joka "kertoo" jottei ensimmäinen vastaus tullutkaan pietarista. Sama koskee kaikkea rokotetietoa täällä. Ainoana tarkoituksena pitää Suomenkin rokotekattavuus niin alhaisena kuin mahdollista. Päättelisin siitä jotain?

Vierailija
19/23 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jonka perään tulee toinen vastaus pietarista joka "kertoo" jottei ensimmäinen vastaus tullutkaan pietarista. Sama koskee kaikkea rokotetietoa täällä. Ainoana tarkoituksena pitää Suomenkin rokotekattavuus niin alhaisena kuin mahdollista. Päättelisin siitä jotain?

Voi pyhä pietari.

Vierailija
20/23 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro ihmeessä meille muillekin mitä päättelisit?