Mies laittoi sitten käsitiskiainetta astianpesukoneeseen!
Aamulla oli laittanut ja lähtenyt itse kaupungille lasten kanssa. Tulin töistä ja kyllähän siinä itku pääsi. Tuhansien eurojen tammiparketti pilalla!
Kertokaapa joku, miksi miehet ovat niin tyhmiä?
Kommentit (24)
Eikä teille ole kukaan kertonut, ettei pesukoneita käytetä ellei olla itse kotona vahtimassa niitä? Vakuutuksesta ette tule tuon takia saamaan yhtään mitään.
Vahinko tapahtui kaksinkertaisen hölmöyden takia, ei pelkästään sen käsiaineen takia.
Hinta-arvio parketille vähintään 15 000 euroa plus kuivatus ja asennus.
Ja joo, oma vikahan tuo on, mutta ei olisi tapahtunut, jos mies ei olisi ollut niin tyhmä.
ap
Laita sen hammasharjaan tiskiainetta.
Minun entinen mieheni teki kerran saman ja voin kertoa, että sitä vaahtoa oli....PALJON. Onneksi oltiin kotona.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 16:36"]Hinta-arvio parketille vähintään 15 000 euroa plus kuivatus ja asennus.
Ja joo, oma vikahan tuo on, mutta ei olisi tapahtunut, jos mies ei olisi ollut niin tyhmä.
ap
[/quote]
Hiton kallis parketti.
Ja se on kamalinta kun ei enää juuri samaa parkettia löydy niin on pakko vaihtaa koko kerroksen parketit, ettei tule tilkkutäkki. Vahingosta viisastuneena ostamme aina ylimääräistä varastoon.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 16:36"]Hinta-arvio parketille vähintään 15 000 euroa plus kuivatus ja asennus.
ap
[/quote]nyt on lapinlisää. Vaikka olisi satasen neliö, niin satakin neliötä maksaa vasta kymppitonnin...
Onneksi teillä on varaa tuollaisiin hölmöilyihin. Toista se köyhällä opiskelijalla, joka asuu "liian hienossa" vuokrakämpässä, siellä on vaan oltava sen verran huolellinen, että ainakin vakuutus korvaa.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 16:34"]
Eikä teille ole kukaan kertonut, ettei pesukoneita käytetä ellei olla itse kotona vahtimassa niitä? Vakuutuksesta ette tule tuon takia saamaan yhtään mitään.
Vahinko tapahtui kaksinkertaisen hölmöyden takia, ei pelkästään sen käsiaineen takia.
[/quote]
Sano että nukahdit sohvalle kun kone oli päällä, heräsit vasta kun tuho oli tapahtunut.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 16:49"]
ap
[/quote]nyt on lapinlisää. Vaikka olisi satasen neliö, niin satakin neliötä maksaa vasta kymppitonnin...
[/quote]
En ole ap, mutta vastaan silti. Jos parketti on liimattu, niin sen irtirepiminen maksaa + uusi parketti ja sen asennus. Kyllä tuota hintaa helposti tulee. Meidän talossa on 135 neliöö/kerros. Saattas mennäkki tuo 15000e.
Keittiössä tammiparketti, joka ei kestä kosteutta? Äärettömän järkevä valinta! Se vaahvo kun on vain vaahtoa, ei sen kummallisempaa eikä pesukoneesta vaahdon mukana lorise vettä. Tietty se ajan myötä tiivistyy kosteammaksi, mutta onneksi me tiedämme, että vakuutusyhtiö suhtautuu näihin "jätin koneen pesemään astioita kun lähdettiin kaupungille" -juttuihin oikein ymmärtäväisesti.
Irtirepiminen ja uuden parketin asentaminen ei maksa mitään, jos ei ole peukalo keskellä kämmentä.
mutta kysymykseen: miksi miehet tekee tätä?
nimim. Maisteri-miehen vaimo, joka kokenut saman
Minä laaittasin laattaa nyt keittiöön.
Teillä on tyhmiä miehiä. Meillä miehen lisäksi kyllä 3- ja 5- vuotiaatkin tietävät, mitä tiskikoneeseen laitetaan.
Miksi tammiparketti pilalla? JSSAP!