Kuinka pienestä asiasta tajusit miehesi pettävän?
Mikä on ollut se pieni asia josta totuus lähti selviämään? Oliko yksittäinen juttu vai huomasitko pitemmässä juoksussa että hetkinen, tää juttu on nyt viime aikoina toistunut useasti?
Kommentit (24)
Itse jäin kiinni vilauttamalla väärää pankkikorttia pienessä hiprakassa ollessani eri paikkakunnalla missä olin kertonut... mulla oli siis yhteistilille kortti sekä toinen vain omalle tililleni!
Mies alkoi istuskella levittomana keittiön pöydän ääressä, naputella sormiaan pöytään ja tuijottaa ikkunasta haaveellisena ulos.
Kohta sit tulikin yöllä tekstari miehen kaverilta, jossa tää mun mies imi terassilla jonkun naisen tissiä.
Yhdet lakanat "katosivat". Selvisi, että veressä olivat olleet ja tuhottu.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 17:00"]
Nainen laittoi messengerissä miehelle viestin, (jonka satuin vahingossa lukemaan) että sun aurinkorasva jäi mun autoon. Siitä se sitten lähti vyyhti purkautumaan. Aikamoisen kasan paskaa löysin miehen toimista, pikkuhiljaa paljastui oikea emägigolo, petturien petturi. Sitä aiemmin olin 100% varma, että ei mun mies petä. Olin niin väärässä.
[/quote]
Yök.
Nykissä on se deittipalvelu, jossa naiset voivat pisteyttää miehiä ja perustella pisteytyksiään. Olisipa täälläkin. Tuollaiset oksettavat petturit ansaitsisivat sen, että sana kiirii myös mahdollisille tuleville uhreille. (Ja minulle sopisi, että myös miehet voisivat pisteyttää naisia, ennen kuin joku huomauttaa asiasta. New Yorkissa nyt vain sattuu olemaan miesten kysyntä huomattavasti naisia korkeampaa, joten siksi siellä on ilmeisesti tarvetta nimenomaan tällaiselle palvelulle.)