Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulle yritettiin kai flirttailla tänään kauppakeskuksessa

Vierailija
04.07.2014 |

Olin rullaportaissa matkalla ylöspäin, kun vastakkaisissa rullaportaissa tuli vastaan mies alaspäin. Tutkin siinä jotain puhelimestani ja kun nostin katseeni, huomasin, että mies oli tainnut katsoa minuunpäin jo pidemmän aikaa. Kun katseemme sitten kohtasivat, mies hymyili minulle, ei erityisen ystävällisesti vaan enemmänkin sillä tavalla silmää iskevästi.

Jäin vain miettimään, että jos olisin halunnut vastata miehen flirttailuun, mitenköhän mies oletti sen tapahtuvan? Olisin mennyt rullaportaat ylös ja lähtenyt hänen peräänsä alaspäin vai olisiko mies lähtenyt alhaalta ylöspäin minun perääni? Entä jos olisimme menneet sitten ristiin, molemmat olisivat lähteneet toistensa perään koskaan saavuttamatta toisiaan. Vai olisiko kenties pitänyt kiivetä siitä rullaportaiden yli miehen puolelle? Tai lähteä omia rullaportaita pitkin pinkomaan väärään suuntaan saavuttaakseni miehen? Neuvokaahan nyt, että vastaisuudessa sitten tiedän.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Playeri. Ei tollasista kannata välittää. Jos olisi tosissaan kiinnostunut, niin olisi lähtenyt sun perään ja pyytänyt vaikka kahville.

Vierailija
2/39 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan mun exältä. Oliko 4-kymppinen kalju mies?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi playeri olis heti juossut perään ja pyytänyt kahville. Voi te naiset olette lapsellisia. 

Vierailija
4/39 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 14:27"]

Kuulostaa ihan mun exältä. Oliko 4-kymppinen kalju mies?

[/quote]

Ei ollut.

Ap

Vierailija
5/39 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisit laskenut housut samantien jos jäit tosissasi miettimään halusiko mies juuri sinut treffeille. Siinä meni elämäsi tilaisuus.

Vierailija
6/39 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mitään olettanut, kunhan hymyili tai flirttaili.

Vierailija
7/39 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 14:28"]Tosi playeri olis heti juossut perään ja pyytänyt kahville. Voi te naiset olette lapsellisia. 

[/quote]

Playerit ei juokse naisten perässä. Niiden ei tarvi.

Vierailija
8/39 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 14:29"]

Oisit laskenut housut samantien jos jäit tosissasi miettimään halusiko mies juuri sinut treffeille. Siinä meni elämäsi tilaisuus.

[/quote]

En jäänyt miettimään, halusiko mies tosissaan juuri minut treffeille. Olen pahoillani, jos aloituksesta sai sen käsityksen. Asia, jota jäin miettimään, oli se, että JOS mies todella flirttaili minulle, niin miten sopisi olettaa minun tuollaisessa tilanteessa vastaavan flirttailuun? Tarkennettakoon nyt vielä, että olen parisuhteessa, eikä mies ulkonäöltään tai käytökseltään vedonnut minuun.

Vierailija
9/39 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ens kerralla soita heit hälytyskeskukseen ja tee ilmoitus, kun suomalainen mies katsoo sua silmiin ja hymyilee. Tuohan voi olla jopa vaarallista tottumattomalle. Ja totta kai kun joku katsoo ja hymyilee niin sen tarkoitus on johtaa heti avioliittoon tai ainakin kihlaukseen. Kannattaa ehdottomasti välttää esimerkiksi Italiaa tai  Ranskaa, koska siellä tällaista tunkeilevaa silmiinkatselua ja hymyilyä tapahtuu useamman kerran päivässä.

Vierailija
10/39 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 14:40"]

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 14:29"]

[/quote]

En jäänyt miettimään, halusiko mies tosissaan juuri minut treffeille. Olen pahoillani, jos aloituksesta sai sen käsityksen. Asia, jota jäin miettimään, oli se, että JOS mies todella flirttaili minulle, niin miten sopisi olettaa minun tuollaisessa tilanteessa vastaavan flirttailuun? Tarkennettakoon nyt vielä, että olen parisuhteessa, eikä mies ulkonäöltään tai käytökseltään vedonnut minuun.

[/quote]

Vilaiset taaksesi, kun olette ohittaneet toisenne, jos toinen katsoo niin osannet hymyillä flirtaten? Sit katse takas eteenpäin ja tyytyväisenä kotiin oman kullan luo.

Vierailija
11/39 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ooh, minulle flirttaillaan aina kun liikun ihmisten ilmoilla!

Vierailija
12/39 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä flirttailen usein ihmisille, eikä tarkoitukseni ole todellakaan jatkaa hommaa mitenkään tai lähteä treffeille jne. Se on vaan hauska arkipäiväinen tapa piristää omaa ja muiden päivää.

Vierailija
13/39 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla vaikea erottaa neutraali ystävällinen hymy flirtistä.

Vierailija
14/39 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei flirttailu ole iskemistä eikä flirttailun tarkoitus ole välttämättä johtaa mihinkään.

Flirttiin voi vastata esim. hymyilemällä takaisin. Siinä se.

Vierailija
15/39 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi et hymyillyt takaisin, se olisi pettämistä.

Vierailija
16/39 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 14:58"]

[/quote]

No kuten tästäkin ketjusta voi päätellä, flirtti on Suomessa TODELLA harvinaista, ja ilmeisesti jotenkin hirveän pahana pidettyä, tai ainakin kuolemanvakava asia... Olen kyllä itsekin huomannut, että kun tulen Ranskasta Suomeen, kukaan mies ei katso silmiin eikä hymyile... Ranskassa ja muualla keski-Euroopassa sekä miehet että naiset katselevat avoimesti toisiaan, ja ihmiset näyttävät helposti, jos he pitävät sinua viehättävänä. Kukaan ei kuitenkaan oleta, että sen pitäisi johtaa johonkin, onpahan vain ajanvietettä.

Vierailija
17/39 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 15:02"]

[/quote]

No kuten tästäkin ketjusta voi päätellä, flirtti on Suomessa TODELLA harvinaista, ja ilmeisesti jotenkin hirveän pahana pidettyä, tai ainakin kuolemanvakava asia... Olen kyllä itsekin huomannut, että kun tulen Ranskasta Suomeen, kukaan mies ei katso silmiin eikä hymyile... Ranskassa ja muualla keski-Euroopassa sekä miehet että naiset katselevat avoimesti toisiaan, ja ihmiset näyttävät helposti, jos he pitävät sinua viehättävänä. Kukaan ei kuitenkaan oleta, että sen pitäisi johtaa johonkin, onpahan vain ajanvietettä.

[/quote]

Miten he mielestäsi viestivät sen, että pitävät sinua viehättävänä?

Vierailija
18/39 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 15:04"]

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 15:02"]

[/quote]

[/quote]

Miten he mielestäsi viestivät sen, että pitävät sinua viehättävänä?

[/quote]

Eikö sinun kanssaso ole koskaan flirtattu? No juuri sellainen ihan aavistuksen verran pidempi katsekontakti, hymy, keho orientoituna siihen ihmiseen joka on huoneessa kiinnostavin, seisoo jalat hiukan harallaan, kädet lanteilla, tilanteesta riippuen voivat myös hakeutua keskusteluun/samaan seuraan, ihmine yleensä vaistoaa kuka katselee heitä. Jos ei tämä ole tuttua (ja Suomessa ehkä oikeasti ei ole koska ihmisten käytös on niin sisäänpäinkääntynyttä) kannattaa lukea vaikka joku artikkeli body languagesta.

Vierailija
19/39 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 15:17"]

Eikö sinun kanssaso ole koskaan flirtattu? No juuri sellainen ihan aavistuksen verran pidempi katsekontakti, hymy, keho orientoituna siihen ihmiseen joka on huoneessa kiinnostavin, seisoo jalat hiukan harallaan, kädet lanteilla, tilanteesta riippuen voivat myös hakeutua keskusteluun/samaan seuraan, ihmine yleensä vaistoaa kuka katselee heitä. Jos ei tämä ole tuttua (ja Suomessa ehkä oikeasti ei ole koska ihmisten käytös on niin sisäänpäinkääntynyttä) kannattaa lukea vaikka joku artikkeli body languagesta.

[/quote]

Oletko niin ystävällinen ja linkität kuvia tai videota tuollaisesta käyttäytymismallista?

Vierailija
20/39 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 15:21"]

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 15:17"]

[/quote]

Oletko niin ystävällinen ja linkität kuvia tai videota tuollaisesta käyttäytymismallista?

[/quote]

googlaa male body language attraction. Tämä on biologiaa, hyvät ihmiset, lajityypillistä käytöstä - joka Suomessa on jotenkin onnistuttu kulttuurin kautta liki olemattomaksi...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi