Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voin muuttaa perusilmettäni ystävällisemmäksi näyttämättä hullulta?

Vierailija
04.07.2014 |

Olin viikonloppuna ystäväni kanssa baarissa, jossa tapasin muutamia hänen ystäviään. Sain sitten jälkikäteen kuulla, että he olivat loukkaantuneet kun olin kuulemma katsonut heitä niin ilkeästi! En todellakaan tee niin tahallani :--D Olen kuullut tätä muutamilta ennenkin, ja jatkuvasti joku kysyy "miksi mökötät?" "mistä sä nyt oot suuttunu?", kun kuulemma ilmeeni on niin äkäinen.

Mitä teen??? Minulla on aika huono näkö, joten voi olla että jotenkin huomaamatta siristelen silmiäni...

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieno hymy huulille

Vierailija
2/31 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, täällä toinen vittumaisen näköinen. Onneksi seurassa on kuitenkin helppo ihan hymyillä niille ystävän kavereille vaikka suu korvissa, vähän eri juttu sitten jos ihan yksinään ollessa pitäisi näyttää ystävälliseltä ja helposti lähestyttävältä.

Mä olen miettinyt että olisiko jopa kulmakarvojen muodolle tehtävissä jotain mikä jotenkin lievittäisi ilmettä, mulla on myös tosi pienet pupillit aina joten ehkä ihmiset vaistomaisesti huomioivat senkin ja pitävät jotenkin vihaisuuden merkkinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyile, mutta älä irvistele.

Vierailija
4/31 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih, kaikesta huolimatta jotenkin sympaattinen tuo otsikko. :)

Jos hankkisit silmälasit ja / tai piilarit? Ei tarviis siristellä. Ehkä se siristely tekee sulle jonkinlaisen "tappajan katseen".

Vierailija
5/31 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on luonnostaan alaspäin suuntautuvat kasvonpiirteet, ja nuorempana minulta kyseltiin, miksi näytän niin surulliselta. Opettelin vetämään suupieliä ylöspäin, mutta nyt sain kuulla, että suupieleni näyttävät tiukalta! Joudun siis pinnistämään ja se näkyy...

Vierailija
6/31 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sama ongelma. Kerran passikuvaa otettaessa pidin neutraalin ilmeen, niin kuvan ottaja sanoi, että ei nyt sentään vihaiselta tarvitse näyttää. Olisiko vaikka jotain meikkivinkkejä, miten silmiä tai suuta voisi meikata iloisemman näköisiksi?

Vierailija
7/31 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen opetellut nostamaan kulmakarvoja ihan pikkusen. Mulla on tosi matalalla kulmakarvat ja tekee tympeän ilmeen. Näyttää kaltaisellani ihan normaalilta, ei siis hullulta, nostaa kulmakarvoja.

Vierailija
8/31 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 12:18"]

Vieno hymy huulille

[/quote]

Minulla on sama ongelma kuin ap:lla ja olen yrittänyt korjata sitä hymyilemällä mahdollisimman usein. Yritän pitää hymyn sellaisena kevyenä, mutta nykyään saan sitten tällaisia kommentteja: "Mikäs sitä Annaa nyt noin hymyilyttää?" tmv. Kuulostaa siltä, että hymynikin tulkitaan jotenkin ivalliseksi.

Koen asian todella ongelmalliseksi ja olisin kiitollinen, jos joku osaisi oikeasti auttaa.

Vierailija
9/31 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myös aina vihainen ilme. Johtuu olemattomasta ylähuulestani ja alaspäin valuvista suupielistäni. Pitäisi käydä ottamassa täyteaineita noihin alaspäin suuntautviin huulipieliin ja ylähuulen reunoihin, niin se vähän edes normalisoisi mun vihalookiani.

Vierailija
11/31 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 12:39"]

Itse olen opetellut nostamaan kulmakarvoja ihan pikkusen. Mulla on tosi matalalla kulmakarvat ja tekee tympeän ilmeen. Näyttää kaltaisellani ihan normaalilta, ei siis hullulta, nostaa kulmakarvoja.

[/quote]

Minullakin oli ennen matalat kulmakarvat ja se teki juuri tuollaisen vihaisen ilmeen. Sitten sheivasin ne kokonaan pois ja kun alkoivat taas kasvaa, niin nypin niitä siten, että ne siirtyivät korkeammalle. Aluksi tietysti näyttää todella dorkalta kun on pelkät piirretyt kulmat, mutta itselläni ainakin oli sen arvoista. En ota mitään vastuuta tuloksista jos joku menee tätä kokeilemaan :)

Vierailija
12/31 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin on sanottu että näytän vihaiselta. Olen siis pitänyt semmoista huomaamatonta hymynkaretta joka ei näytä varsinaisesti hymyltä, mutta en näytä silloin vihaiselta.

Vierailija
13/31 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 12:27"]Mulla on luonnostaan alaspäin suuntautuvat kasvonpiirteet, ja nuorempana minulta kyseltiin, miksi näytän niin surulliselta. Opettelin vetämään suupieliä ylöspäin, mutta nyt sain kuulla, että suupieleni näyttävät tiukalta! Joudun siis pinnistämään ja se näkyy...

[/quote]

siihen vois auttaa sitten sellainen vino hymy, kuulema miesten mielestä söpöä...

Vierailija
14/31 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sama. Perusilme on vittumainen. Täytyy oikein taistella, että näytän ystävälliseltä, ja silti joku tulee kysymään mikä hätänä. :( 

Vierailija
15/31 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyile vain, ajan mittaan ystävällisyys menee sydämeenkin, ei haittaa vaikka joku sanoisi, teeskentelet.

Näkee senkin jos joku ihminen on kuin halkeamaisillaan ja silti muka hyvätapainen.

Sellainen kärsivällinen hymy "etkö nyt ymmärrä" on tosin rasittavaa.  Olen iloinen kun saan jutella jonkun kanssa, en brassaile.

Vierailija
16/31 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama ongelma, oon kauheesti yrittänny hymyillä, joskus alkaa poskiin sattumaan. Ottaisko botoxia noihin suun alaspäin vieviin kohtiin

Vierailija
17/31 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kun yritän väkisin hymyillä, alkaa posket ja suupielet nykimään. Silmät ja suupielet molemmat suuntaa alaspäin. En osaa feikata hymyä.

Vierailija
18/31 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up! Onko kenelläkään oikeasti mitään hyviä vinkkejä tähän? Jotain muuta kuin kauneuskirurgia tai botox?

Vierailija
19/31 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

aargh, mä niin vihaan sitä kun miehet tulee baarissa kysymään miksi näytän vihaiselta/surulliselta. olenkin alkanut vastaamaan, että siksi kun tulit siihen....

Vierailija
20/31 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle nauroi eilen töissä postimies, kun minulla oli muka "hyvä ilme", näytin kuulemma vihaiselta.