Vesipyssyt on itse pirun keksintö
Missä niitä voi edes käyttää? Kotipihassa vettä suihkitaan minun päälleni, talon ikkunoihin, ohikulkeviin naapureihin, aurinkotuoleihin, pikkusiskon silmiin tai vaatteisiin, ei perkele kiitos vaan anoppi kun ostit pojalleni sellaisen helvetinvekottimen!!
Kommentit (6)
Otapa kunnon vesisuihku naamallesi ja kesämekollesi ja sano sitten että vettä se vain on.
Onko se nyt niin vaikeaa määrätä käytölle selkeät säännöt, ja ottaa lelu pois jos niitä ei noudateta? Kaikkien niitä lapsia annetaankin kasvattaa...
Löysää pipoa! Vesisota kuuluu kesään! :) Ja kuten ensimmäinen vastaaja sanoi, vettä se vaan on.
Yks parhaista muistoista viime kesältä oli, kun taloyhtiömme lapset oli vesisotasilla ja muutama isi vallan riehaantui ja innostui menemään mukaan. Siellä ne aikuset ukot hiippaili ja vaani super-soakereitten kanssa.. XD
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 12:15"]
Missä niitä voi edes käyttää? Kotipihassa vettä suihkitaan minun päälleni, talon ikkunoihin, ohikulkeviin naapureihin, aurinkotuoleihin, pikkusiskon silmiin tai vaatteisiin, ei perkele kiitos vaan anoppi kun ostit pojalleni sellaisen helvetinvekottimen!!
[/quote]
Uuh, taidat käydä kuumana. Saisiko tällainen isokokoinen työmies haudata naamansa sulopilluusi ja nuolla oikein kunnolla?
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 12:19"]
Otapa kunnon vesisuihku naamallesi ja kesämekollesi ja sano sitten että vettä se vain on.
[/quote]
Been there, done that. :) Mutta minä olenkin löysänutturainen äiti. Sen verran kuitenki pirut mielessä, että kastelin riiviöt kostoksi.
Vettä se vaan on.