Mistä 5- vuotiaalle LORDI -paita??
Kommentit (5)
Tai sit näiltä torilla olevilta paitakauppiailta. Itse löysin pojalleni 90cm t-paidan, jossa lukee teksti Lordi. Meidän puolitoista vuotias kun on mahdoton Lordi fani, heti alkaa tanssia kun Lordia kuulee. Mutta tykkää muutenkin kaikenlaisesta metalli musiikista. Huomaa mitä on vatsassa ollessaan kuunnellut. Lastenlaulut ei ole paljon kiinnostaneet : ) Joten 2; MIKSI EI? Oletko hieman rajoittunut?
Minusta ne on pienen ihmisen päällä lähes surkuhupaisa, mutta toisaalta ne on kyllä typerännäköisiä myös aikuisten päällä.
Ainut joille tuolaiset ehkä juuri ja juuri sopii on teinit.
Joten varmasti juu olen rajoittunut, kun tahdon lasten pysyvän lapsina, akuisten aikuisina ja teinien teineinä.
Ihan sama, kuin on typerää pukea jotain harrikka paitaa muksulle päälle jne. Niin ja niihin kuuluu myös barbiet, wich, pokemon....ym. jtut.
Niistähän eri firmat saa vaan halvalla taioikeammin firmathan saa ilmaista mainontaam istäa siakkaat itse maksaa... ei käsnää ei.
Voi kai noita vaate asoita ihan huumorillakin ajatella. Mun mielestä varsinkin pienet pojat tosi suloisia, jos päällä on esim. bändi paita ja kivat farkut ja muodikas hattu päässä. Meilläkin lapsi oikein esittelee hienoja vaatteitaan, kun niitä kehutaan; persoonallisia ja kivoja...
Bändien nettisivuilta paidat pitää ostaa!!!
ei mitään kauheeta kuvaa paidassa, vaan vaikka vaan painatus " lordi" . on kova fani, kuten kaverinsakin.
ap