Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko lähipiirissäsi vielä hyvännäköisiä n. 45-vuotiaita naisia tai miehiä?

Vierailija
02.07.2021 |

Jotka kävisivät vaikka 25-vuotiaista?

Kommentit (87)

Vierailija
61/87 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvännäköisiä on toki, mutta eivät he 25-vuotiaista menisi. Miksi pitäisikään?

Vierailija
62/87 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mä olen. Täytän syksyllä 45 ja kun katson itseäni vaikka minkälaisista peileistä niin aina näyttää todella hyvältä, n. 25-vuotiaalta. Ei ryppyjä, ei harmaita hiuksia, ei kaljuuntumista, ei harmaata partaa. Ehkä mulla on vaan niin hyvät geenit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/87 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä hittoa? Olen 44 ja näytän ihan samalta kuin kolmikymppisenä. Ei huono, vai mitä?

Sinä näytät 55 vuotiaalta. Ystäväsi valehtelevat sinulle, sillä tietävät heikon itsetuntosi.

Vierailija
64/87 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 47 ja näytän miehen ja ystävän rehellisen arvion mukaan noin 37-vuotiaalta. Olen hoikka ja pienikokoinen ja ryppyjen estämiseksi on laitettu botoxia. Syön terveellisesti ja liikun paljon.

Siis sinun oma miehesi ja ystäväsi sanovat sinun näyttä 10 vuotta nuoremmalta? Kuinka lapsellinen täytyy 47 vuotiaan olla, ettei vielä osaa erotella, mitkä ovat kohteliaisuuksia ja mitkä objektiivisia mielipiteitä? Jos haluat puolueettoman arvion, kysy ikääsi vieraalta vastaantulijalta, joka ei voi odottaa sinulta mitään vastapalvelusta.

Vierailija
65/87 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rypyttömiä mutta läskejä 40+ tyyppejä on paljonkin.

Vierailija
66/87 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaa kokkareiden kansanedustaja Timo Heinosta, 46! Herrajestas, siinäpä vasta nääntyneen näköinen mies! Ei päivääkään alle 65-vuotiaan näköinen ukkeli!

Vierailija
67/87 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtäkään sellaista joka kävisi 25-vuotiaasta. Tai edes 30-vuotiaasta. Tai edes 35-vuotiaasta.

Mutta on siis kyllä lähipiirissä joitain yksilöitä, jotka ovat edelleen melko hyvännäköisiä 45-vuotiaana.

Vierailija
68/87 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, vaikka moni kai toivoisikin. Hyvällä säkällä voisi joku mennä 35-vuotiaasta, muuten ovat kyllä kaikki ikäisköisiä. Vähintäänkin.

Vierailija
69/87 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei yhtäkään sellaista joka kävisi 25-vuotiaasta. Tai edes 30-vuotiaasta. Tai edes 35-vuotiaasta.

Mutta on siis kyllä lähipiirissä joitain yksilöitä, jotka ovat edelleen melko hyvännäköisiä 45-vuotiaana.

Minkä näköinen on melko hyvännäköinen 45-vuotias?

Vierailija
70/87 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne 25-vuotiaista käy. Mutta 45-55-vuotiaat naiset ovat siistejä, freesejä, tyylikkäitä ja terveen näköisiä. Saman ikäiset miehet taas ovat kuluneita, joko laihankälppeitä kuivan talven oravia tai läskejä kaljamahoja, joiden silmäpussit pullottavat, hampaat ruskottavat ja olemuksesta näkee, että kestävyyttä ei enää ole.

Arvostelin tätä kommenttia jossa naiset kehuvat itseään ja haukkuvat miehiä.

Se poistettiin!!!

Uskomaton miäswihapalsta!!!

Vierailija
71/87 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne 25-vuotiaista käy. Mutta 45-55-vuotiaat naiset ovat siistejä, freesejä, tyylikkäitä ja terveen näköisiä. Saman ikäiset miehet taas ovat kuluneita, joko laihankälppeitä kuivan talven oravia tai läskejä kaljamahoja, joiden silmäpussit pullottavat, hampaat ruskottavat ja olemuksesta näkee, että kestävyyttä ei enää ole.

Arvostelin tätä kommenttia jossa naiset kehuvat itseään ja haukkuvat miehiä.

Se poistettiin!!!

Uskomaton miäswihapalsta!!!

Tätä on hellpo kompata!

Vierailija
72/87 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, mie itse, nyt ++50 ja kyllä menee 25🤩🤩🤩🤩

Vierailija
73/87 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin viiskymppisenä ottaa kaks kaksvitost muijaa itelleni.

Vierailija
74/87 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä. 20 vuotta vanhoissa valokuvissa.

Vierailija
75/87 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupsahda rauhassa, rakkaani.

Vierailija
76/87 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, mä olen. Täytän syksyllä 45 ja kun katson itseäni vaikka minkälaisista peileistä niin aina näyttää todella hyvältä, n. 25-vuotiaalta. Ei ryppyjä, ei harmaita hiuksia, ei kaljuuntumista, ei harmaata partaa. Ehkä mulla on vaan niin hyvät geenit.

Jos kävisit specsaverssillä.

Vierailija
77/87 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin ukko on vasta 45, silti sillä on sellainen röökiyskä, joka on yleensä vasta seitsemänkymppisellä sauhuttelijalla.

Vierailija
78/87 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon minä. Oon 50 ja näytän 35 vuotiaalta. Mutta naiset yli 40v on jo rumia kaikki

Vierailija
79/87 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluaisin rupsahtaa nopeasti! M26

Vierailija
80/87 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mitenkään pahasti kurpahtanut ukko 40 vuotta mutta en millää mene enää alle kolmekymppisestä. Joka vuosi lisää kurttua naamaan selkeästi. Silti väitän olevani parhaasta päästä keskivertoa omassa ikäluokassani. En ole lihava enkä liian laihakaan. Treenaan edelleen. Eli ei todellakaan nelivitoset mene kaksvitosesta ei sitten mitenkää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi