Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko lähipiirissäsi vielä hyvännäköisiä n. 45-vuotiaita naisia tai miehiä?

Vierailija
02.07.2021 |

Jotka kävisivät vaikka 25-vuotiaista?

Kommentit (87)

Vierailija
41/87 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan 45-vuotias näytä 25:lta,mutta se ei tarkoita etteivät he olisi hyvän näköisiä.

Tunnen paljon hyvännäköisiä nelikymppisiä.

Ei 40 ole vielä vanha. Yli 55v alkaa jo olemaan pikkuhiljaa. Kyllä niitäkin yli 50v on jotka saavat mun halut heräämään

Vierailija
42/87 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverin vaimo on 50v ja kyllä sitä voisi vielä paneskella ihan hyvin.

Oletko itse 90v mies?

Mies alkaa olemaan mies vasta 45 vuotiaana eli saavuttaa komeushuippunsa, nainen taas on vanha kurttu. Nainen alkaa rapistua nopeasti 22 ikävuoden jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/87 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mun mies. Se näyttää ainakin kymmenen vuotta ikäistään nuoremmalta. Itse olen sitä nuorempi ja näytän vanhemmalta, olen rupsahtanut viime vuosien aikana todella nopeasti ja pahasti.

Vierailija
44/87 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mun mies. Se näyttää ainakin kymmenen vuotta ikäistään nuoremmalta. Itse olen sitä nuorempi ja näytän vanhemmalta, olen rupsahtanut viime vuosien aikana todella nopeasti ja pahasti.

Ikäsi, jos sopii kysyä (woman-to-woman)? Itse rupsahdin tosi äkkiä 40 täytettyäni, muutamassa vuodessa ihan hirveätä ulkonäöllistä alamäkeä. Ei paljon enää meikkikään auta. Itkettää aina välillä niin saamaristi! N45

Vierailija
45/87 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut hei jos rupsahtaa aikases vaihees niin sithän se on tapahtunu jo valmiiks ei oo enää mitään hävittävää koska näyttää samalt seuraavat 20-30 vuotta

Vierailija
46/87 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikäsi, jos sopii kysyä (woman-to-woman)? Itse rupsahdin tosi äkkiä 40 täytettyäni, muutamassa vuodessa ihan hirveätä ulkonäöllistä alamäkeä. Ei paljon enää meikkikään auta. Itkettää aina välillä niin saamaristi! N45

Olen 43 ja mies 45. Kyllä itseäkin vtuttaa aika ankarasti. 

Vierailija
47/87 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaksuhalit sinulle, N43! Ei kai tässä auta kuin toivoa, että lähinäkö vielä huononisi niin paljon, ettei enää näe ryppyjä eikä kulahtanutta naamavärkkiä. En ymmärrä tätä nopeutta, kun en edes juo enkä polta. Stressi, vanhentaako se? Ei kai sentään.

Vierailija
48/87 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika isoja ovat sisältä, vaikka mulla on ihan ok tai oli.

Vierailija
49/87 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaksuhalit sinulle, N43! Ei kai tässä auta kuin toivoa, että lähinäkö vielä huononisi niin paljon, ettei enää näe ryppyjä eikä kulahtanutta naamavärkkiä. En ymmärrä tätä nopeutta, kun en edes juo enkä polta. Stressi, vanhentaako se? Ei kai sentään.

Kiitos! Samat sinne!

Itse asiassa jossain huonossa tv-sarjassa tai elokuvassa oli kohtaus, jossa joku henkilö kertoi, että stressi vanhentaa naisia solutasolla, mutta sama juttu ei koske miehiä. En ole vaivautunut googlaamaan asian todenperäisyyttä. 

Uskon kyllä, että stressi vanhentaa ihan kaikkia ja luulen, että liikunta auttaisi ihan tosissaan.

N43

Vierailija
50/87 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos! Samat sinne!

Itse asiassa jossain huonossa tv-sarjassa tai elokuvassa oli kohtaus, jossa joku henkilö kertoi, että stressi vanhentaa naisia solutasolla, mutta sama juttu ei koske miehiä. En ole vaivautunut googlaamaan asian todenperäisyyttä. 

Uskon kyllä, että stressi vanhentaa ihan kaikkia ja luulen, että liikunta auttaisi ihan tosissaan.

N43

Minua ei ole mikään stressannut vuosikausiin niin paljon kuin tämä nopea vanheneminen ja nimenomaan kasvoissa, koska sitä ei oikein voi peittää vaatteilla. Tuntuu, että naama on valahtamassa rintavarustuksen sekaan. Kun ensimmäisen kerran petyin peilikuvaani, aloin itkeä ja käänsin peilin toisinpäin. Mies ihmetteli, mikä nyt vaivaa, kun pitää noin itkeskellä, ovatko vaihdevuodet alkaneet? Olisi tehnyt mieli lyödä ukkoa sillä peilillä! N45

Vierailija
51/87 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvännäköisyys ja ikä eivät korreloidu keskenään. On 50-90 v todella hyvännäköisiä ihmisiä. Eivät he toki 25- vuotiailta näytä. Jos ihminen huolehtii itsestään normisti niin hyvännäköinen voi olla milloin vain. Hyvännäköinen ja nuoren näköinen eivät ole välttämättä sama asia. Minä olen nähnyt paljon upeita yli 50 v naisia. Ja hyvännäköisiä yli 50 v aikuisia miehiä.

Vierailija
52/87 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika isoja ovat sisältä, vaikka mulla on ihan ok tai oli.

Johtuu ihan siitä, että miehen penis kutistuu tutkitusti iän myötä ja sen seurauksena naiset luonnollisesti tuntuvat väljemmiltä.

Vierailija
53/87 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on kuumimmillaan 45-vuotiaana.

Sen sijaan 45v mies on papparainen ja kuuluu vanhainkotiin..

No niin pellet. Peukuttakaa tätäkin. Säälittävää.

Vierailija
54/87 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kohta 60 v nainen ja iho on sileä. Ei ryppyjä. Juon vettä päivittäin n. 3-3,5 litraa. Liikaa ei saa juoda vettä päivässä. Itse n. 3 litraa. En meikkaa. Yöksi kaupan urtekräm kookosöljyä kevyesti kasvoille, silmänympäryksiin aavistus tai ei mitään. Ihan perusvoidetta. Aurinkosuojakert. voide ulkona. Kannattaa syödä salaattia, tomaatteja jne.

Vierailija
55/87 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki lähipiirissäni ovat hyvännäköisiä vielä nyt viisikymppisenäkin. Hoikkia ja urheilullisia ja tyylitajuisia. Ei kukaan 25-vuotiaasta mene, miksi edes pitäisi mennä?

Oletteko te savustaneet kaikki vähemmän upeat ystävät porukoista pois?

Vierailija
56/87 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin 41 vuotias muija kuvittelee olevansa joku 20 vee, ainakin pukeutumisest päätellen. Ja perskannikat näkyy kun college housut roikkuu jalas.

Vierailija
57/87 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toni Gardemeister.

Vierailija
58/87 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, kaikki ollaan aika rupsahtaneita.

Vierailija
59/87 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni on kaunein.

Vierailija
60/87 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enolleni on tullut kaulaheltta vaikka hän on vasta 52.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme