Onko lähipiirissäsi vielä hyvännäköisiä n. 45-vuotiaita naisia tai miehiä?
Kommentit (87)
Mm. Minä. Mutta itseäni todella ärsyttää, että ihmiset, jotka kehuu ulkonäköäni, sanovat lähes poikkeuksetta, että näytät ihan 25 tai 30-vuotiaalta. Kuka ja missä on määritelty, että en voisi näyttää tältä ja silti ikäiseltäni? Ihan kuin nuori ikä olisi jotenkin autuaaksi tekevä ja ainoa oikea.
Ei 45v:n täydy käydä kaksvitosesta. Naiset vasta alkavat tuosta iästä lähtien olla seksikkäimmillään.
Vierailija kirjoitti:
Ei 45v:n täydy käydä kaksvitosesta. Naiset vasta alkavat tuosta iästä lähtien olla seksikkäimmillään.
Ei niin! Ja, kyllä! Samaa koskee myös monia, charmikkaita miehiä. He eivät enää ole pikkupoikia.
Täytin 45 tammikuussa enkä viitsi enää katsella itseäni peilistä. Tulen aina niin surulliseksi, kun näen sieltä keski-ikäisen akan kasvot. Haluaisin olla vielä nuori!
On hyvännäköisiä mutta miksi niiden pitäisi kaksikymppiseltä näyttää?
Monet tutut on näyttäneet vielä tosi nuorekkailta 40 veenä, mutta useimmille tapahtuu sitten sen jälkeen joku rupsahdus. Mutta kyllä tunnen 45 ja ylikin naisia ja miehiä, jotka ovat ikäisekseen tosi hyvässä kunnossa ja hyvännäköisiä 👌
Mulla ei ole olenkaan lähipiiriä.
Kyllä on hyvännäköisiä naisia. Ja tietty myös miehiä.
Mutta eivät totisesti mistään 25-vuotiaasta enää käy.
Heillä on rutkasti enemmän elämänkokemusta. Työura parhaimmillaan ja kaikki lapsellisuudet ja elämästä tiettämättämyys kadonneet.
Ja hyvä näin.
Kauhistuttavinta olisi, jos 45 vuotias olisi edelleen 25 vuotiaan tasolla, sekä ammattitaidossaan että henkiseltä puoleltaan.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole olenkaan lähipiiriä.
Siis ollenkaan.
Kaveriperheen rouva on 42 ja on kyllä helposti hotimpi kuin suurin osa 25-vuotiaista. En tiedä millainen seksipommi oli parikymppisenä, kun ei vielä silloin tunnettu enkä ole kuvia nähnyt.
Olen 47 ja näytän miehen ja ystävän rehellisen arvion mukaan noin 37-vuotiaalta. Olen hoikka ja pienikokoinen ja ryppyjen estämiseksi on laitettu botoxia. Syön terveellisesti ja liikun paljon.
Selkeästi jollekin tällä palstalla ikääntyminen tuottaa tuskaa. Sen verran usein näitä aloituksia on.
Vierailija kirjoitti:
Minä ja mun mies. Kukaan ei usko oikeaa ikää. Mennään kolmekymppisistä, ollaan 45+.
Sama, multa kysyttiin Alkossa paperit kaksi kertaa juuri ennen kotonaan. Eli avoimin naamoin olin liikkeellä.
Vierailija kirjoitti:
Mm. Minä. Mutta itseäni todella ärsyttää, että ihmiset, jotka kehuu ulkonäköäni, sanovat lähes poikkeuksetta, että näytät ihan 25 tai 30-vuotiaalta. Kuka ja missä on määritelty, että en voisi näyttää tältä ja silti ikäiseltäni? Ihan kuin nuori ikä olisi jotenkin autuaaksi tekevä ja ainoa oikea.
Tästä olen täysin samaa mieltä. Kauniita vanhempia naisia on vaikka kuinka, eivätkä he ole niitä, jotka yrittävät näyttää nuorilta. Esimerkkejä: Catherine Deneuve, herttuatar Kate, Katariina Kaitue, prinsessa Victoria, Sari Havas, Ritva Oksanen, Angelina Jolie.
Ei kukaan 45-vuotias näytä 25:lta,mutta se ei tarkoita etteivät he olisi hyvän näköisiä.
Tunnen paljon hyvännäköisiä nelikymppisiä.
Ikiksen raskas pakkomielle ei hellitä.
Se hallitsee koko elämää 100% vuodesta toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä olen täysin samaa mieltä. Kauniita vanhempia naisia on vaikka kuinka, eivätkä he ole niitä, jotka yrittävät näyttää nuorilta. Esimerkkejä: Catherine Deneuve, herttuatar Kate, Katariina Kaitue, prinsessa Victoria, Sari Havas, Ritva Oksanen, Angelina Jolie.
Kauneus on katsojan silmissä. Yksikään mainitsemistasi naisista ei ole yhtään mun mieleen.
Mutta se on totta että kauniita ja haluttavia naisia on vanhemmissa naisissa yhtälailla kuin nuoremmissa naisissa joita näkee päivittäin kaduilla, kaupoissa jne.
Vaimoni.
Ehkä ei enää 25- vuotiaasta mene, mutta pari vuotta sitten, juurikin 45- vuotiaana yksi parikymppinen työkaverinsa kysyi: "Ethän ole vielä täyttänyt 30?"
Vaimoni joutui näyttämään ajokorttinsa, että pimu uskoi hänen olevan 45.
25v alkaa olla aika pyöreitä ikäisekseen.