Toivottoman ihastunut...
eräässä kaupassa työskentelevään mieheen.
Mies on niin komea ja ystävällinen. Vaikuttaa niin ihanalta.
Sydän tykyttää joka kerta kun kyseiseen kauppaan menen. Koko kroppa tärisee ja puna nousee poskille kun mies katsoo ja hymyilee.
En ole varmaan koskaan ollut näin pahasti ihastunut yhteenkään mieheen. Olen ihan niin kuin joku pieni teinityttö joka on rakastunut ekaa kertaa.. Mies pyörii mielessäkin kokoajan, enkä mitään muuta pysty ajattelemaan. Unikaan ei meinaa tulla..
Helpatkaahan mua vähän, kiitos! Oon niin toivoton tämän tilanteen suhteen..
Kommentit (28)
Minulla on sama tilanne, olen aivan toivottoman ihastunut erääseen kaukaiseen tuttuun. En voi edes tutuksi sanoa mutta eräs henkilö jonka nimen vain tiedän ja hän on mieheni kaveri... :(! Gaah tätä jatkunut jo yli vuoden, en vaan saa häntä mielestäni ikinä <3... Voimia! Sinä voit ainakin yrittää tätä miestä? :) jos et uskalla sanoa mitään niin anna sille joku lappi missä on sun numero ja jossa lukee jotain et oot hyvännäköinen/ kiinnoistaisko suakin tms :D jos vastausta ei kuulu tai jos lähettää vaikka eikiitos tekstarin niin ala käymään eri kaupassa... :D
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 11:26"]
Itse taannun töissä teini-ikäsen tasolle. Jännittää toisen näkeminenkin. Joskus hänkin mua katselee ja kun katson häneen, hätkähtää ihan selkeästi ja kääntää katseen pois. Joskus flirttailee tosi avoimesti ja joskus taas saattaa vaikuttaa jopa tylyltä.
[/quote]
Oi että, varmaan kamalaa olla samassa työpaikassa. Mutta vaikuttaa että teillä jännite on molemminpuolinen. :)
ap
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 11:30"]
Minäkin olen toivottoman ihastunut yhteen mieheen ja ajattelen häntä koko ajan. Tilaani vain pahentaa ajatus siitä, että ehkä hänkin on ihastunut minuun. Ei kai sellaista seksuaalista jännitettä voi kuvitella yksipuolisesti? Jos hän vain hipaisisikin minua, varmaan sekoaisin.
On tämä kauheaa
[/quote]
No sanoppa muuta, tää on tosi kamalaa, kun ei pysty edes normaaliin arkijuttuihin keskittyyn, kun joku tuntematon vaan pyörii mielessä..
Tuohan on ihanaa jos saat tunteillesi vastakaikua. :)
Ap
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 11:39"]
Minulla on sama tilanne, olen aivan toivottoman ihastunut erääseen kaukaiseen tuttuun. En voi edes tutuksi sanoa mutta eräs henkilö jonka nimen vain tiedän ja hän on mieheni kaveri... :(! Gaah tätä jatkunut jo yli vuoden, en vaan saa häntä mielestäni ikinä <3... Voimia! Sinä voit ainakin yrittää tätä miestä? :) jos et uskalla sanoa mitään niin anna sille joku lappi missä on sun numero ja jossa lukee jotain et oot hyvännäköinen/ kiinnoistaisko suakin tms :D jos vastausta ei kuulu tai jos lähettää vaikka eikiitos tekstarin niin ala käymään eri kaupassa... :D
[/quote]
Voi onpa sullakin kamala tilanne. Tsemppiä sinne! :) Voi kunpa voisikin kontrolloida omia tunteitaan..
Ja niin, toki mulla on kaikki vaihtoehdot käytettävissä tän miehen suhteen, mutta jotenki oon nyt vaan niin ujo, että en ole uskaltanut tehdä minkäänlaista aloitetta. Häpeän teinimäistä käytöstäni niin paljon. Ja varmaan tää mies onkin jotain jo päätellyt mun käytöksen perusteella.
Pitäisi varmaan lopettaa kyseisessä kaupassa asiointi kokonaan, mutta en vaan pysty. Tää mies vaan vetää niin puoleensa, ihan niin kuin joku magneetti.. :(
ap
Minulla vähän sama tilanne, mutta ei ole mies kaupassa töissä. Aivan hirveää, kun en pysty muuta ajattelemaan. Silti en kykene tekemään aloitetta. ARGH KÄRVISTELEN.
Ja ärsyttää oma teinimäinen silmitön ihastus ja nolo käytös miehen läheisyydessä.
Ihanaa että löytyy samassa tilanteessa olevia kohtalotovereita!
Ja mustaki tulee miehen läheisyydessä niin säälittävä ja nolo. Alan käyttäytyyn ihan niinku teini. Hävettää..
Ap
Sellaista se ihastuminen on! Minusta olisi ihanaa kokea se vielä kerran. Tuntuu, että siitä kun viimeksi ihastuin olisi parisataa vuotta. Nolous johtuu haavoittuvuudesta, mutta voi olla myös viehättävää sen miehen mielestä. Rohkaisen kertomaan tunteista! Kerran täällä vaan eletään, ja jo tänään voi dösä töytäistä.
Ei se ota jos ei annakaan. Tosin kauppaa voi joutua vaihtamaan! Tai sitten menet pokkana vaan jatkossakin ostoksille.
Minäkin olen toivottoman ihastunut yhteen mieheen ja ajattelen häntä koko ajan. Tilaani vain pahentaa ajatus siitä, että ehkä hänkin on ihastunut minuun. Ei kai sellaista seksuaalista jännitettä voi kuvitella yksipuolisesti? Jos hän vain hipaisisikin minua, varmaan sekoaisin.
On tämä kauheaa