Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toivottoman ihastunut...

Vierailija
04.07.2014 |

eräässä kaupassa työskentelevään mieheen.
Mies on niin komea ja ystävällinen. Vaikuttaa niin ihanalta.
Sydän tykyttää joka kerta kun kyseiseen kauppaan menen. Koko kroppa tärisee ja puna nousee poskille kun mies katsoo ja hymyilee.
En ole varmaan koskaan ollut näin pahasti ihastunut yhteenkään mieheen. Olen ihan niin kuin joku pieni teinityttö joka on rakastunut ekaa kertaa.. Mies pyörii mielessäkin kokoajan, enkä mitään muuta pysty ajattelemaan. Unikaan ei meinaa tulla..

Helpatkaahan mua vähän, kiitos! Oon niin toivoton tämän tilanteen suhteen..

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 11:55"]

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 11:39"]

Minulla on sama tilanne, olen aivan toivottoman ihastunut erääseen kaukaiseen tuttuun. En voi edes tutuksi sanoa mutta eräs henkilö jonka nimen vain tiedän ja hän on mieheni kaveri... :(! Gaah tätä jatkunut jo yli vuoden, en vaan saa häntä mielestäni ikinä <3... Voimia! Sinä voit ainakin yrittää tätä miestä? :) jos et uskalla sanoa mitään niin anna sille joku lappi missä on sun numero ja jossa lukee jotain et oot hyvännäköinen/ kiinnoistaisko suakin tms :D jos vastausta ei kuulu tai jos lähettää vaikka eikiitos tekstarin niin ala käymään eri kaupassa... :D

[/quote]

Voi onpa sullakin kamala tilanne. Tsemppiä sinne! :) Voi kunpa voisikin kontrolloida omia tunteitaan..

Ja niin, toki mulla on kaikki vaihtoehdot käytettävissä tän miehen suhteen, mutta jotenki oon nyt vaan niin ujo, että en ole uskaltanut tehdä minkäänlaista aloitetta. Häpeän teinimäistä käytöstäni niin paljon. Ja varmaan tää mies onkin jotain jo päätellyt mun käytöksen perusteella.

Pitäisi varmaan lopettaa kyseisessä kaupassa asiointi kokonaan, mutta en vaan pysty. Tää mies vaan vetää niin puoleensa, ihan niin kuin joku magneetti.. :(

ap

[/quote]

Mene sinne kauppaan ap, ja tunnustele oikein pitkään ja hartaasti kurkkujen ja kesäkurpitsojen kovuutta, pituutta ja paksuutta samalla kun luot mieheen viehkoja silmäyksiä. Jospa ymmärtäisi yskän ;) 

Vierailija
2/28 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootko homo?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 11:49"]

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 11:30"]

Minäkin olen toivottoman ihastunut yhteen mieheen ja ajattelen häntä koko ajan. Tilaani vain pahentaa ajatus siitä, että ehkä hänkin on ihastunut minuun. Ei kai sellaista seksuaalista jännitettä voi kuvitella yksipuolisesti? Jos hän vain hipaisisikin minua, varmaan sekoaisin.

On tämä kauheaa

[/quote]

No sanoppa muuta, tää on tosi kamalaa, kun ei pysty edes normaaliin arkijuttuihin keskittyyn, kun joku tuntematon vaan pyörii mielessä..

Tuohan on ihanaa jos saat tunteillesi vastakaikua. :)

Ap

[/quote]

Se on iso JOS. Voi olla vain mun toiveajattelua... *huokaus*

Vierailija
4/28 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole varmaan koskaan ollut näin pahasti ihastunut yhteenkään mieheen.

Vierailija
5/28 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 12:08"]

ootko homo?

[/quote]

Olen nainen, joka on ihastunut mieheen. Ihan hetero siis olen. :)

Vierailija
6/28 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 12:32"]

En ole varmaan koskaan ollut näin pahasti ihastunut yhteenkään mieheen.

[/quote]

Taisin muotoilla tämän väärin. Tarkoitin siis, että en ole koskaan ollut näin palavasti ihastunut keheenkään. Olen ollut ihastunut moniin miehiin, mutta tämä mies on ensimmäinen, josta olen ollut näin kovasti sekaisin.

Selvenikö yhtään? :)

ap

Vierailija
7/28 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 12:08"]

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 11:55"]

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 11:39"]

Minulla on sama tilanne, olen aivan toivottoman ihastunut erääseen kaukaiseen tuttuun. En voi edes tutuksi sanoa mutta eräs henkilö jonka nimen vain tiedän ja hän on mieheni kaveri... :(! Gaah tätä jatkunut jo yli vuoden, en vaan saa häntä mielestäni ikinä <3... Voimia! Sinä voit ainakin yrittää tätä miestä? :) jos et uskalla sanoa mitään niin anna sille joku lappi missä on sun numero ja jossa lukee jotain et oot hyvännäköinen/ kiinnoistaisko suakin tms :D jos vastausta ei kuulu tai jos lähettää vaikka eikiitos tekstarin niin ala käymään eri kaupassa... :D

[/quote]

Voi onpa sullakin kamala tilanne. Tsemppiä sinne! :) Voi kunpa voisikin kontrolloida omia tunteitaan..

Ja niin, toki mulla on kaikki vaihtoehdot käytettävissä tän miehen suhteen, mutta jotenki oon nyt vaan niin ujo, että en ole uskaltanut tehdä minkäänlaista aloitetta. Häpeän teinimäistä käytöstäni niin paljon. Ja varmaan tää mies onkin jotain jo päätellyt mun käytöksen perusteella.

Pitäisi varmaan lopettaa kyseisessä kaupassa asiointi kokonaan, mutta en vaan pysty. Tää mies vaan vetää niin puoleensa, ihan niin kuin joku magneetti.. :(

ap

[/quote]

Mene sinne kauppaan ap, ja tunnustele oikein pitkään ja hartaasti kurkkujen ja kesäkurpitsojen kovuutta, pituutta ja paksuutta samalla kun luot mieheen viehkoja silmäyksiä. Jospa ymmärtäisi yskän ;) 

[/quote]

Kiitos vinkistä, mutta musta ei taida olla tekemään tota. :D -ap

Vierailija
8/28 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo selkeni. onneton rakkaus.

Vierailija
9/28 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap jutellut sen ihastuksesi kanssa? Miten olet nolannut itseäsi kun sanot, että olet niin nolo? Ehkei ne kumminkaan ole niin isoja juttuja.

Vierailija
10/28 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan täsmälleen sama täällä, ihastunut mieheen joka työskentelee kaupassa. Ollu jo hyvin pitkään ja mielestäni ei ole yksipuolista, hän se aloittikin, pitkät katseet ja hymyt :)

Vierailija
11/28 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 12:47"]

Oletko ap jutellut sen ihastuksesi kanssa? Miten olet nolannut itseäsi kun sanot, että olet niin nolo? Ehkei ne kumminkaan ole niin isoja juttuja.

[/quote]

Olen jutellut. Olen ollut hänen kassallaan, ja kysynyt joskus että mistä löydän jonkun tietyn tavaran. Mies on aina ollut todella ystävällinen. Hymyillyt todella paljon ja katsonut silmiin. On aina auttanut innokkaasti.

Ja nolostelen ihan vain käyttäytymistäni tämän miehen seurassa. Kierrän kauppaa ympäri monta kertaa hänen kassan ohi, katselen häntä kokoajan, punastelen, hihittelen, tärisen, änkytän ja vaikka mitä muuta. Aika varmaan siis mies huomannut jo tämän. En vaan osaa hillitä itseäni, en sitten yhtään.. Niin ja eikai nämä mitään niin isoja juttuja olekaan, selviä ihastumisen merkkejä vain.

-ap

Vierailija
12/28 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 12:54"]

Ihan täsmälleen sama täällä, ihastunut mieheen joka työskentelee kaupassa. Ollu jo hyvin pitkään ja mielestäni ei ole yksipuolista, hän se aloittikin, pitkät katseet ja hymyt :)

[/quote]

Oi onpa ihanaa että löytyi taas ihan samassa tilanteessa oleva! Viitsisitkö kertoa enemmän tilanteesta? Miten juttu alkoi? Miten käyttäydyit tms? Olisi kiva kuulla!:)

Vierailija
13/28 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tuosta on mahdotonta tietää että onko kyseessä hyvä asiakaspalvelu vai se, että hän voisi oikeasti olla kiinnostunut. Tuntuu, että ympärillä pörrääminen, hihitys ja punastelu on söpöä jonkun aikaa mutta voi muuttua oudoksi ajan mittaan. Mitä jos rohkaisisit ja kysysyisit ulos? Mutta älä sano, että "oot tosi hyvännäköinen" tms. kuten joku yllä ehdotti. Sano, että vaikutat tosi mukavalta ja viehättävältä tms. ja että sua kiinnostaisi tutustua. 

Vierailija
14/28 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 13:35"]

Ap, tuosta on mahdotonta tietää että onko kyseessä hyvä asiakaspalvelu vai se, että hän voisi oikeasti olla kiinnostunut. Tuntuu, että ympärillä pörrääminen, hihitys ja punastelu on söpöä jonkun aikaa mutta voi muuttua oudoksi ajan mittaan. Mitä jos rohkaisisit ja kysysyisit ulos? Mutta älä sano, että "oot tosi hyvännäköinen" tms. kuten joku yllä ehdotti. Sano, että vaikutat tosi mukavalta ja viehättävältä tms. ja että sua kiinnostaisi tutustua. 

[/quote]

Niinpä, vaikeaa tietää mitä mies ajattelee. Pitäisi varmaan olla rohkea ja kysyä suoraan että kiinnostaako. Pitää nyt seurata vielä tilannetta kun kaupassa kuitenkin useasti käyn. Kiitos sinulle vinkeistä! :)

Vierailija
15/28 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet ap?

Vierailija
16/28 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 14:11"]

Minkä ikäinen olet ap?

[/quote]

Suht. nuori vielä. Sanotaanko vaikka näin, että 25 ikävuoteen on vielä matkaa. :)

-Ap

Vierailija
17/28 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 10:48"]

Ihanaa että löytyy samassa tilanteessa olevia kohtalotovereita!
Ja mustaki tulee miehen läheisyydessä niin säälittävä ja nolo. Alan käyttäytyyn ihan niinku teini. Hävettää..

Ap

[/quote]

Se nolo käytös siinä onkin pahinta. Normaalisti olen hyvinkin fiksu ja filmaattinen, mutta tämän miehen seurassa menen aivan jumiin. Se varmaan ihmettelee mikä mua vaivaa. :( 

Sitten on niitä miehiä, jotka ei vois vähempää kiinnostaa, ja íloisesti heitän läppää niitten kanssa enkä tee / sano mitään NOLOA O__o

Vierailija
18/28 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 10:52"]

Sellaista se ihastuminen on! Minusta olisi ihanaa kokea se vielä kerran. Tuntuu, että siitä kun viimeksi ihastuin olisi parisataa vuotta. Nolous johtuu haavoittuvuudesta, mutta voi olla myös viehättävää sen miehen mielestä. Rohkaisen kertomaan tunteista! Kerran täällä vaan eletään, ja jo tänään voi dösä töytäistä.

Ei se ota jos ei annakaan. Tosin kauppaa voi joutua vaihtamaan! Tai sitten menet pokkana vaan jatkossakin ostoksille. 

[/quote]

Etköhän sinäkin vielä jonkun ihanuuden löydä! :) Siitä vain katselemaan. Koskaan ei tiedä missä sitä törmää ihanaan mieheen ja ihastuu heti ensi silmäyksellä, niin kuin mulle kävi tämän miehen suhteen.

Ja olen kyllä miettinyt eri vaihtoehtoja. Itse olen siis sinkku, mutta tästä miehestähän en toki tiedä. Sormusta hänellä ei töissä ainakaan ole. Normaalisti kyllä olen aika rohkea miesten suhteen. Teen itse siis aloitteita (menen juttelemaan ja näin), mutta tämä on vaan jotenki nyt niin poikkeus. Olen niin sekaisin hänestä. Mulla ei ole koskaan ollut näin vahvoja/samanlaisia tunteita ketään kohtaan. Se jännitys mikä siinä tilanteessa vallitsee kun kauppaan astun, on vaan jotain aivan uskomatonta. Samalla niin ihanaa, mutta samalla niin kamalaa.Tuntuu vaan että olen jo nolannut itseni niin pahasti tämän miehen edessä..

Ap

Vierailija
19/28 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse taannun töissä teini-ikäsen tasolle. Jännittää toisen näkeminenkin. Joskus hänkin mua katselee ja kun katson häneen, hätkähtää ihan selkeästi ja kääntää katseen pois. Joskus flirttailee tosi avoimesti ja joskus taas saattaa vaikuttaa jopa tylyltä.

Vierailija
20/28 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 11:13"]

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 10:48"]

Ihanaa että löytyy samassa tilanteessa olevia kohtalotovereita!
Ja mustaki tulee miehen läheisyydessä niin säälittävä ja nolo. Alan käyttäytyyn ihan niinku teini. Hävettää..

Ap

[/quote]

Se nolo käytös siinä onkin pahinta. Normaalisti olen hyvinkin fiksu ja filmaattinen, mutta tämän miehen seurassa menen aivan jumiin. Se varmaan ihmettelee mikä mua vaivaa. :( 

Sitten on niitä miehiä, jotka ei vois vähempää kiinnostaa, ja íloisesti heitän läppää niitten kanssa enkä tee / sano mitään NOLOA O__o

[/quote]

Voi mulla kans ihan sama juttu! Normaalisti olen niin fiksu aikuinen, mutta tämän miehen läsnäolo saa mut käyttäytymään niin nolosti, että häpeän niin paljon itseäni. Punastelen, hihittelen, tärisen ja pulssi hakkaa. En pysty keskittyyn mihinkään. Kierrän monta kertaa kauppaa ympäri vain siksi, että näkisin tän miehen. Niiiiin noloa!

Ap taas