Siis käyttääkö joku muka oikeasti kondomia?
Käyttääkö joku parisuhteessa oleva muka oikeasti kondomia? Aina, kun joku tulee vahingossa raskaaksi niin "kumi hajosi." Ei ihme, jos seksielämänne on paskaa.
E-pillerit eivät ole ainoa ehkäisymuoto, jos ne eivät sovi niin on esim. minipillereitä. Tai sitten olisi hyvä malttaa mielensä ja estää miestä aina laukeamasti sisään.
Yhden yön on tietenkin ihan eri asia kun ei tiedä mitä tauteja toisella voi olla.
Kommentit (58)
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 10:27"]Mitä 2 sit syöt/juot? Ku meidän muiden kemikaalit ja mömmöt menee vessasta eteenpäin ja sielt sit taas ruokaan ja juomaan:O
[/quote]
Noinko luulet :-D Kemikaalit varastoituvat kuule kehoon ja soluihin ja eivätkä suinkaa valu pöntöstä alas vaan siirtyvät jopa lapsiisi.
Miten paska seksielämö liittyy kondominkäyttöön? Onko ap:n miehellä stondiksen kanssa ongelmaa vai miten kuvittelet kortsun käytön noin hankalaksi?
Me ollaan oltu yhdessä 15v eikä koskaan ole ollut muuta kuin kondomi. En todellakaan halua syödä mitään ylimääräisiä hormoneja ja vielä vähemmän haluan sisääni jotain vierasta esinettä.
Kyllä, ei ole ongelma. Kolme suunniteltua raskautta, eikä huteja. Aborttia en olisi kyllä vahinkoraskauden vuoksi tehnytkään.
Kysytkö oikeasti tämmöisen kysymyksen?!
Minun täytyy sanoa, että onneksi en ole parisuhteissani koskaan joutunut käyttämään kondomia. En yksinkertaisesti pysty panemaan se päällä, en saa niitä kaluuni enkä saa pysymään kovana vaikka jonkin ihmeen kautta saisinkin kiskottua kumin osittain ylleni. Ymmärrän, ettei hormonaalinen ehkäisy sovi kaikille, ja onneksi on naisia, jotka ymmärtävät, ettei myöskään kondomi sovi kaikille.
Kyllä me käytämme. Olen liian vanha pillereihin, kierukkaa en halua, eikä putkiakaan ole saatu poikki. Mies laittaa ihan lopuksi päälle.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 10:45"]
Minun täytyy sanoa, että onneksi en ole parisuhteissani koskaan joutunut käyttämään kondomia. En yksinkertaisesti pysty panemaan se päällä, en saa niitä kaluuni enkä saa pysymään kovana vaikka jonkin ihmeen kautta saisinkin kiskottua kumin osittain ylleni. Ymmärrän, ettei hormonaalinen ehkäisy sovi kaikille, ja onneksi on naisia, jotka ymmärtävät, ettei myöskään kondomi sovi kaikille.
[/quote]
Ei meillä mies koskaan sitä itse laita. Ymmärrän, että hyvinkin latistaa fiiliksiä jos alkaa itselle jotain kumipussia värkkään, mutta onko käynyt mielessä, että sen voi laittaa myös se toinen osapuoli jolloin sen laitto tuntuu vähemmän ei-kiihottavalta?
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 10:27"]
Mitä 2 sit syöt/juot? Ku meidän muiden kemikaalit ja mömmöt menee vessasta eteenpäin ja sielt sit taas ruokaan ja juomaan:O
[/quote]
No nimenomaan. Jos olet mies, sinussakin on e-pillereistä jämiä. Ne menevät vesistöihin vaikuttaen kaloihin eikä niitä saa puhdistettua vedenpuhdistamolla täysin. Joten juot vettä, jossa on hormoneja.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 10:50"][quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 10:45"]
[/quote]
Ei meillä mies koskaan sitä itse laita. Ymmärrän, että hyvinkin latistaa fiiliksiä jos alkaa itselle jotain kumipussia värkkään, mutta onko käynyt mielessä, että sen voi laittaa myös se toinen osapuoli jolloin sen laitto tuntuu vähemmän ei-kiihottavalta?
[/quote]
Kokeiltu on mutta ei auta. Kyse ei ole niinkään fiilisten latistumisesta vaan siitä, ettei se kumi yksinkertaisesti mene päälle tuottamatta kipua. Ja jos se meneekin päälle, se puristaa silti epämääräisistä paikoista sen verran inhottavan tuntuisesti että hommassa ei ole minun kannaltani mitään järkeä.
Ja jos puoliso haluaa hormonilääkityksen, se sopii minulle oikein hyvin. Jos se lakkaa jostain syystä sopimasta, toinen vaihtoehto on, että steriloin itseni.
Kondomia en ole käyttänyt kovin monta kertaa elämässäni, mutta enpä toisaalta ole ravannut yhden yön juttujakaan harrastamassa koskaan.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 10:50"]
[/quote]
[/quote]
Meillä mies laittaa aina itse eikä tunnelma latistu tai kalu löysisty. Itse tykkään katsoa, kun kortsua laitetaan.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 10:45"]Kyllä me käytämme. Olen liian vanha pillereihin, kierukkaa en halua, eikä putkiakaan ole saatu poikki. Mies laittaa ihan lopuksi päälle.
[/quote]
Eikä se muuten auta yhtään mitään. Luulisi, että tuohon ikään mennessä tietäisit, että siemenjohtimesta tihkuu siittiöitä koko yhdynnän ajan, ei vain lopuksi.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 10:57"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 10:50"]
[/quote]
[/quote]
Meillä mies laittaa aina itse eikä tunnelma latistu tai kalu löysisty. Itse tykkään katsoa, kun kortsua laitetaan.
[/quote]
Joo, joillekinhan se sopii noinkinpäin.
Mutta tosiaan jos kipeältä tuntuminen on se syy, niin sittenhän siihen ei taida paljon mikään auttaa.
Kumeja on erilaisia, kokoja ym. kokeilkaa. Se on esileikkiä.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 11:04"]Kumeja on erilaisia, kokoja ym. kokeilkaa. Se on esileikkiä.
[/quote]
Miksi sinusta olisi pakko käyttää parisuhteessa kondomia, jos molemmat pitävät seksistä enemmän ilman?
Tällä hetkellä käytämme, koska olemme ajatelleet lähiaikoina jättää ehkäisyn pois. Lopetin joku aika sitten e-pillerit.
Me ollaan miehen kanssa käytetty kumia jo monta vuotta. Hänellä kun ei ole potenssiongelmia, niin ei tarvitse lähteä siihen ehkäisynetsintärumbaan, mitä muiden ehkäisyjen kanssa sivuvaikutuksineen tulee.