Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kurkkua kuristaa

Vierailija
23.08.2006 |

Onko kellään ollut sellaista vaivaa, että kaulalla leuan alla on on lähes jatkuva puristuksen tunne. Joskus kuristaa vain leuan alta, joskus myös kaulalta. Ihan kuin joku kuristaisi. Tää alkoi, kun työstressi alkoi. Kestänyt reilun viikon. Aiemmin ei ole tällaista ollut. Onkohan jotakin vakavaa vai stressiä vai mitä? Mitä tälle vois tehdä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan myös satunnaisesti paniikkikohtauksia, kun stressi on kova. Tällä hetkellä " puristuksen" tunteen taitaa aiheuttaa pieni vauva, uhmaikäinen esikoinen + talonrakennus. Coctail, josta en ole aivan stressittä selvinnyt! ;)

Yritän olla miettimättä tunnetta, muuten se vain pahenee. Itse tiedostan tämän johtuvan stressistä, silti tulee välillä tunne, että tukehdun tähän tai että kyseessä on jotain vakavampaa.

Tsemppiä ja toivon, että stressin aiheuttaja sinun kohdallasi helpottuu pian!

Vierailija
2/4 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen niitä uniakin missä yritän vetää jotain " muovailuvahaa" ulos kurkustani, mutta se ei lopu laisinkaan vaan kuristaa minua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja yleensä siihen liittyy stressi. Kai se on jotain kevätmasennusta... Olen joskus käynyt tällaisen ajanjakson aikana tutkituttamassa kilpirauhasenikin, mutta ei siellä mitään ollut.

Vierailija
4/4 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tosin liittyy keväällä tämä sama puristava tunne myös allergiaan ja helpottuu hiukan allergialääkkeillä.

T: 3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi