Joko teidän perheenjäsenillä on kaikilla "halpiscrocsit"?
Mulla ja lapsella on. Miehelle pitää vielä ostaa. ;-P
Kommentit (43)
löytyy iteltä kahdet aidot ja kahdella lapsella molemmilla yhdet feikit ja toisella yhdet aidot
Ei, mutta olen harkinnut sellaisten hankkimista pihakäyttöön.
Me pelataan lätkää ja kaikki tytöt kulkee crockseissa pelireissut
Meillä ei ole kenelläkään, ei aitoja eikä feikkejä. 2 aikuista ja eskari.
Aika lailla joo :) Kenkiä meillä on järjetön määrä, niin mahtuu sinne halpiscrocsejakin mukaan. Menee nopeina sauna/roskienvienti/siivouskenkinä. Kukaan ei niistä ole viehättynyt niin paljon et pitäisi aidot olla. Nuorin on ainoa, joka niitä tykkää pitää vähän kaikkialle
Mulla on yhdet parvekekenkinä :) halusin jotkut halvat ja helposti jalkaan sujautettavat, noi maksoi 4e
Crocsit on jämäkämpää materiaalia, on ne halpiksia paremmat jos pitää enemmän kävellä. Onko paremmuus sitten järkevässä suhteessa hintaeroon - makuasia.
Aidot kaikilla ( vanhemmat+4 lasta) ja useammanlaisia. Talvella olen itse tykännyt semmoisista toppavarrellisista, kesäversioista lempparini ovat maryjanet.
Meilläkin aidot kaikilla, feikkejä en edes halua ostaa.
Maailma on kyllä täynnä kertakäyttöistä halpismuovia ilmankin, että ostettais noita "kenkiä".. Mut pysäytti lehtijuttu muovien määrästä eläinten elimistössä.. Siis kun muovi hajoaa pikku hiutaleiksi ja kertyy varsinkin vesistöjen eläinten ja lintujen elimistöön.
On jokaisella. Niillä ei tosin lähdetä postilaatikkoa kauemmas (tontin nurkalla) uimarantoja lukuunottamatta. Tai no lapsi saattaa liikkua "crocseissa" esim. kavereilleen omalla asuinalueella. Pihakengiksi kelpaavat ja tosiaan rannalle. Ei mitään järkeä ostaa aitoja kun käyttö on hyvin vähäistä.
Meidän on pakko ostaa välillä lapsille kopsuja, kun lastenkoot menee tyhmästi tuplakokoina, joten usein liian isot tai pienet... lisäksi kopiot ovat pehmeämmät jalkaan. Aitojakin on varmaan joka kokoa. Itse käytän mielummin varvassandaaleita, joista saa hiekat kätevämmin pois heiluttelemalla.
Ne feikit on niin huonot. Yhdet erehtynyt ostamaan.
Aidot on meidän perheessä kaikilla.
On, kotona ja mökillä. Tosin kotifeikit pitää uusia puolen vuoden välein kun kissat tykkäävät järsiä niitä, ei viitsi ostaa aitoja kissojen puruleluiksi.
On, tosin nuo puutarhakengät eivät yritä näyttää crocseilta, ovat vaan sellaiset vihreät "hollannikkaat". Käytämme näitä mökillä puutarhassa, kätevät sujauttaa nopeasti jalkaan ja potkaista taas sisälle tullessa pois. Hemmetin rumat ja epämukavathan ne on jalassa pidempään kävellä, enkä suoraan sanoen ymmärrä, miksi kukaan niitä julkisesti käyttää, muovisia ja räikeitä muoviklompsottimia (aidotkin siis)!
Aidot on tehty samassa hikipajassa kuin "epäaidotkin".
Ihan lyömättömät ovat maalla puutarhahommissa. Meillä on eri värisiä ja
kokoja niin lapsille, vanhemmille ja vieraille.
Ostettiin just aidot tytöille, niissä on myös valoefektit. Joskus ollut feikit mutta haisivat tosi hirveiltä ja alkoivat pehmenemään kun asteet menivät yli 25 asteen.
On, todellakin! Tällä hetkellä lapsilla on aidot, kun sain 10 Eurolla tarjouksesta, mutta omat ja miehen on feikit. Talvimallit on miehellä aidot, kun ostin joskus isäinpäivälahjaksi samoin kuin itsellä, kun en ole löytänyt jalkaan mukavia talvifeikkejä.
Todellakin loistokengät! Pihassa, lähikaupassa, koiran kanssa lähilenkillä (pidemmälle lenkkarit) ja jopa kaupungilla, jos vaan haen tai vien jonkun, eikä tarvi nousta autosta pahemmin ulos. Lapset taas käyttää koko ajan. Nuorempi lapsista kulkee kesä-elokuun pelkästään niissä paitsi, kun pakotan laittamaan paremmat kengät esimerkiksi kaupungille. Kyllä mä sille olen sporttisandaaleja yms. ostanut, mutta ne jää käyttämättömiksi täysin, kun aina vaan crocksit jalkaa ja menoksi.
Mulla töissä (sairaala) aidot maryjanet, lapsella mökillä aidot myös ja meillä vanhemmilla mökillä "roksit". Kaupungissa käytetään nahkasandaaleita.