Idästä tulee DELTAA Suomeen! Miksi niitä rajoja ei saada KIINNI ?!
Vaarallinen deltavirus leviää, joka tartuttaa ulkonakin ihmisiä (vastoin yleiskäsityksiä korona tarttuu HUONOSTI ulkona, mutta deltavariantti tarttuu ulkona hyvin)!
Delta on vaarallinen, voi aiheuttaa nuorillekin pysyviä elinvaurioita. Tunnen muutaman ihmisen, jotka ovat deltaan sairastuneet. Toinen on ulkomaalainen nuori ystäväni, ei enää koskaan ole entisellään!
Nyt hallitus, tehkää jotain!
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Itse ainakin olen valmis luopumaan joistain vapauksistani ELINVAURIOIDEN välttämiseksi!
Eikö ihmiset edelleenkään tajua, että korona aiheuttaa ELINVAURIOITA? Toiset variantit aiheuttavat niitä toki enemmän kuin toiset, mutta kaikkia yhdistävä tekijä on elinvauriot! Nyt on valitettavasti niin, että koska koronaa ei tukahduteta ja kaikki haluavat avata yhteiskunnan ja maailman, variantteja tulee lisää. Vaarallisia variantteja!
Pian voikin tulla variantti, joka tappaa pääasiassa nuoria ja hyväkuntoisia. Juurikin sitä ryhmää, joka on koronaa tähän asti vähätellyt eniten.
Älä nyt höpötä. Kaikki, missä käyät ilmaisua "kaikki.." on kirjoituksessa pielessä. Ei todllakaan kaikki.
Jotain järjeä sentään kirjoitteluunkin, kiitos. Keskity nyt vain omaan suoritukseesi ja huolehdi itsestäsi.
Turha riehaantua jostain Kiurun epäonnistumisesta itäralla, koska kaikki SDPtä äänestäneet ovat syyllisiä tähän sotkuun/tilanteeseen. Onneksi tauti ei kuitenkaan ole vaarallisempi ja niinpä valtaosa matkustajista on ihan terveitä.
Just tultiin kotiin testistä kuumeisen lapsen kanssa. Nyt vaan odotellaan.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on hallitus jota pitää vaan yrittää ymmärtää. Ainoa mikä sujuu ongelmitta on velan otto.
Hallitusko lähti Venäjälle katsomaan jalkapalloa ja tuli testaamatta takaisin?
Vierailija kirjoitti:
Itse ainakin olen valmis luopumaan joistain vapauksistani ELINVAURIOIDEN välttämiseksi!
Eikö ihmiset edelleenkään tajua, että korona aiheuttaa ELINVAURIOITA? Toiset variantit aiheuttavat niitä toki enemmän kuin toiset, mutta kaikkia yhdistävä tekijä on elinvauriot! Nyt on valitettavasti niin, että koska koronaa ei tukahduteta ja kaikki haluavat avata yhteiskunnan ja maailman, variantteja tulee lisää. Vaarallisia variantteja!
Pian voikin tulla variantti, joka tappaa pääasiassa nuoria ja hyväkuntoisia. Juurikin sitä ryhmää, joka on koronaa tähän asti vähätellyt eniten.
Okei nyt tämä alkoi vaikuttamaan jo provoamiselta.
"Pian voikin tulla variantti"
Tätä paskaa mediat on iskostaneet ihmisten mieliin. Todellisuudessa virukset eivät toimi näin, milloinkaan.
Perunakellarijengille jää kyllä tästä koronasta elinikäiset pelkotilat.
Vierailija kirjoitti:
Suomi ei voi estää kansalaisiaan poistumasta ja palaamasta maahan.
Ei niin. Ainoastaan kansalaisten oma järki voisi sen estää. Sen puute on tässä se ongelma.
Voinko mennä koronarokotukseen kun minulla on kurkkukipua?
Vierailija kirjoitti:
Voinko mennä koronarokotukseen kun minulla on kurkkukipua?
Testaa jos sinulla onkin korona.
Oikean viruksen sairastamalla saat huomattavasti paremman immuniteetin kuin mitä k-piikit voivat antaa.
Ite sain Gamman, oli paha. Lähti hiuksetkin päästä.
Koita nyt hysteerikko ymmärtää, ettei ketään täysijärkistä kiinnosta nämä deltat. Kaupungilla kävely on tilastoja katsomalla vaarallisempaa kuin koronan sairastaminen, sillä jatkuvasti siihen kuolee ja loukkaantuu enemmän ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maailma aukeaa ihan juuri. Tulee kuule deltaa ja gammaa ja alfaa ja kaikkea muuta. Niin se elämä vaan jatkuu. Aussit ja Uusi-Seelanti jäävät ainoina poteroihinsa.
Nauti sinä rauhassa vaan elinikäisistä infektioista, jotka aiheuttavat elinvaurioita. "Niin se elämä jatkuu"!!
Tämä virus hävittää ihmiset maan päältä, jos sitä ei tukahduteta ja jätetään ikuisiksi ajoiksi leviämään. Variantteja tulee lisää, rokotteet ei kelpaa. Se pahin variantti voi olla Espanjantaudin kaltainen!
Aivan käsittämätöntä, miten kaikki vähättelevät vaarallista tautia!
Espanjan tautikin tappoi kaikki, mutta sen jälkeen jumala loi uudestaan Aatamain ja
Evvan
Miksi kaikki eivät pääse Suomeen ilman rajoituksia ja testejä kuten jalkapallon harrastajat? Ei ole tasa-arvoista kansalaisten kohtelua. Vasemmistohallitus suosii osaa kansalaisista ja sortaa toisia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt höpötä. Kaikki, missä käyät ilmaisua "kaikki.." on kirjoituksessa pielessä. Ei todllakaan kaikki.
Jotain järjeä sentään kirjoitteluunkin, kiitos. Keskity nyt vain omaan suoritukseesi ja huolehdi itsestäsi.
Turha riehaantua jostain Kiurun epäonnistumisesta itäralla, koska kaikki SDPtä äänestäneet ovat syyllisiä tähän sotkuun/tilanteeseen. Onneksi tauti ei kuitenkaan ole vaarallisempi ja niinpä valtaosa matkustajista on ihan terveitä.
"Kaikki missä käytät ilmaisua 'kaikki', on kirjoituksessa pielessä." -> "Kaikki SDP:tä äänestäneet ovat syyllisiä tähän sotkuun/tilanteeseen."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei nyt tämä alkoi vaikuttamaan jo provoamiselta.
"Pian voikin tulla variantti"
Tätä paskaa mediat on iskostaneet ihmisten mieliin. Todellisuudessa virukset eivät toimi näin, milloinkaan.
Vaikka virus ajan kuluessa mutatoituu ja syntyy uusia variantteja, niin tällainen "tappaa pääasiassa nuoria ja hyväkuntoisia" uhkailu kuulostaa ihan täysin Scifi-tarinoiden labravirukselta. Eihän viruksen mutaation tarkoitus ole muuttua tappavaksi, vaan turvata viruksen oma selviytyminen lääkkeitä ja kehon vastustuskykä vastaan. Onhan siinä tietenkin haittapuolena se, että uusi mutaatio voi tuoda vakavia oireita ja aiheuttaa elimien toiminnan pettämistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Deltavariantti levisi Intiassa ja aiheutti joukkohautoja! Vähän kun jokia ym. tutkittiin, löytyi ruumiita. Äärimmäisen vaarallinen virusmutaatio!
Miksi idästä saa vieläkin tuoda Intian varianttia Suomeen ilman mitään rajoituksia? Ihan kuin haluttaisiin tuota varianttia!
Lopeta huutaminen ja lue tästä. Kaikki muut hallituspuolueet (paitsi SDP) ja oppositio haluavat pitää rajat AUKI vaikka kiljuivat "rajat kiinni" koko kevään!
https://www.iltalehti.fi/paakirjoitus/a/3b35c430-e6df-4978-bb11-6ec3d6b…
Sorry, minun moka. Erehdyin.
T:Ap
Mikset itse ole sellaisessa työssä, jossa voisit määrätä rajoista? Miksi ryhdyit kampaajaksi/putkimieheksi/opettajaksi/lähihoitajaksi?
Miksi hitossa pitää suomalaisen nyt ulkomaille matkustaa? Juuri tänään oli tilastoissa, että tartunnat tulee ulkomailta ja suomalaiset niitä sieltä kantaa.
Ei mikään laki kiellä hyppäämästä katolta. Hyppään katolta ja katkaisen jalkani. Hallituksen vika, kun ei lailla minua kieltänyt.
Samaa logiikkaa toteututtavat nämä "minulla on ihmisoikeus tehdä mitä haluan"- tyypit.
Vierailija kirjoitti:
Pelkäätkö liikenteessä näin paljon? Siellä on paljon todennäköisempää saada pysyviä vammoja kuin koronosta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi hitossa pitää suomalaisen nyt ulkomaille matkustaa? Juuri tänään oli tilastoissa, että tartunnat tulee ulkomailta ja suomalaiset niitä sieltä kantaa.
Ei mikään laki kiellä hyppäämästä katolta. Hyppään katolta ja katkaisen jalkani. Hallituksen vika, kun ei lailla minua kieltänyt.
Samaa logiikkaa toteututtavat nämä "minulla on ihmisoikeus tehdä mitä haluan"- tyypit.
Immuunit voivat matkustaa ja elää täysin normaalisti. Tiedät kuitenkin että satoja tuhansia on sairastanut koronan Suomessa. He ovat immuuneja ja saavat elää täysin normaalia elämää:
"Immunity to the coronavirus lasts at least a year, possibly a lifetime, according to two new studies. The findings may help put to rest lingering fears that protection against the virus will be short-lived."
Immunity to the Coronavirus May Persist for Years, Scientists Find
https://www.nytimes.com/2021/05/26/health/coronavirus-immunity-vaccines…
Immuniteetti on suurella todennäköisyydellä elinikäinen, sehän on ollut selvää alusta saakka, vaikka jossain vaiheessa sitä epäiltiin.
Mutta kun tuo ei pidä paikkaansa! Ihmiset matkustelevat, käyvät jalkapalloa katsomassa IDÄSSÄ ja kokoontuvat TUHANSITTAIN massatapahtumiin! Eivät suhtaudu asiallisesti pätkääkään! Olemme oikeasti menossa kohti tuhoa. Hyvä jos säilytään hengissä nykyisilläkin rokotteilla. Uusia mutaatioita tulee, jotka ovat entistä vaarallisempia.
Vain siksi mutaatiot, että Eurooppa, länsi ja muutamat muut maat ovat epäonnistuneet koronan tukahduttamisessa TÄYSIN!