Kesä peruttu! Rajoituksia jatketaan pääkaupunkiseudulla 10. elokuuta asti.
Jaha.. se oli siinä sitten. Mitään kivaa ei siis tänäkään kesänä. :(
En tiedä miten tässä jaksa enää toita talvea ilman oikeaa lomaa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/66eab1ae-add2-4cc4-ada0-99255cc36720
Kommentit (43)
Niin, eihän sitä kukaan voi mennä kehä kolmosen ulkopuolelle mitään tekemään.
Vierailija kirjoitti:
Minkä kaiken kivan se sulta estää ?
Ei tapahdu mitään kivaa.
Jos kiva on ryyppäämistä terasseilla, niin on kyllä melko köyhä elämä.
Miten kesän voi perua, kun puolet siitä on jo mennyt?
Ketä kiinnostaa jonkun syrjäseudun rajoitukset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tapahdu mitään kivaa.
Jos sitä kivaa sitten vaikka koittaisi järjestää ?
Vierailija kirjoitti:
Mitä siellä voi tehdä kun kesäfestaritkin on peruttu? En minä ainakaan keksi mitään. Olin Juhannuksen mökillä ja oli piinaavaa aikaa siellä hyttysten ja paarmojen keskellä. Minä haluan live-musiikkia ja iloisia ihmisiä ympärilleni. Sellaista oikeaa kesämenoa joissa saattaa syntyä jopa romanssikin.
Eipä muuta kuin ulos nauttimaan auringosta ja lämmöstä. Kesää ei millään rajoituksilla saa peruttua. Jos elämässä ei ole muuta sisältöä kuin festarit ja terassit, nyt viimeistään on korkea aika hankkia sitä muuta sisältöä.
Hä? Itse kyllä keksin vaikka mitä kivaa.
Jaa, kun katsoo ulos niin ei näytä siltä että kesä olisi jotenkin peruttu. Hyvin kesäiseltä näyttää, myös sääennusteiden perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä siellä voi tehdä kun kesäfestaritkin on peruttu? En minä ainakaan keksi mitään. Olin Juhannuksen mökillä ja oli piinaavaa aikaa siellä hyttysten ja paarmojen keskellä. Minä haluan live-musiikkia ja iloisia ihmisiä ympärilleni. Sellaista oikeaa kesämenoa joissa saattaa syntyä jopa romanssikin.
Ei edes ole peruttu, joten voi mennä vaikka festareille :) Nyt tulevana viikonloppuna Himokselle vaan. Ai niin paitsi se on loppuunmyyty. No joku toinen sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistäs ne Himoksella tartunnat saivat, jos festarit kerran on peruttu? Ja miksi minulle myytiin Suomi-pop festareille liput?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko siis sinulla se käsitys että muualla maassa festarit oli kyllä peruttu mutta Helsingissä niitä kyllä oli tarkoitus kesällä järjestää (mutta nyt sitten kuitenkin peruttiin)? Mistä moisen käsityksen olet saanut?
Suomalaiset ovat kyllä säälittävä kansa. Heille riittää kun saavat ryypätä pienessä mökissä välillä grillaten ja saunoen. Ehkä kalassa saatetaan käydä välissä.
Onhan tuo toki joskus ihan kivaa, mutta ei tuosta koko kesäksi toimintaa riitä.
Jotkut täällä puhuvat terassista. Terassit ovat auki, mutta mitä niillä tekee? Jotain kunnon kulttuuria pitää saada, eikä mitään suomalaista känniördäämistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistäs ne Himoksella tartunnat saivat, jos festarit kerran on peruttu? Ja miksi minulle myytiin Suomi-pop festareille liput?
Ja kaverit oli vissiin photoshopanneet kuvat Iskelmäfestareilta eilen ja tänään :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tapahdu mitään kivaa.
Jonkun muunko sulle pitää aina se kiva nenän eteen kantaa?🙄
Suomalaiset ovat tylsää porukkaa. Ei ihme, että kaikki naiset ovat ulkomaalaisten perään. Kuka nainen tuommoista mökissä kännääjään riesakseen haluaa?