Voiko naiselle ehdottaa avointa suhdetta?
Olen 36v mies. 3 pientä lasta (kuitenkin jo yli 3v lapsia), naimisissa, seksuaalisesti erittäin aktiivinen, mutta vaimoani ei seksi kiinnosta, vaikka olen tehnyt kovasti asian eteen töitä. Kotityöt meillä tehdään tasapuolisesti molemmat tekevät, joten ei pitäisi olla jaksamis ongelmakaan. Ennen lapsia ja lasten aikaankin vaimoa kiinnosti seksi, mutta kun paketti on valmis ja lapset saatu ja uusi koti, enää ei. Olen useamman kerran ottanut asian puheeksi ja kysynyt voisiko olla vähän enemmän tai onko jotain toiveita erilaisesta, mutta näin on kuulemma hyvä. No itselleni tämä ei käy. Onko liian julmaa heittää kysymys että kävisikö sitten avoin suhde, kun erotakkaan ei välttämättä tarvi, ihan jo lasten takia ja muutenkin ihan hyvin menee. Uusi on koti ja hyvä olla on. Mies 36v
Kommentit (45)
Olen ollut pitkässä suhteessa, jossa minua ei enää seksi kiinnostanut ja avoin suhde olisi ollut ok. Tosiasiassa parempi on erota, jolloin molemmat voivat löytää suhteen, jossa on fyysistä vetoa. Mutta siis, parisuhteeseen kuuluu seksi ja jos toinen ei sitä halua, on toisella oikeus etsiä seksiä muualta.
Enpä ole tavannut miestä, jolle avoin suhde sopisi. Olen itse seksuaalisesti hyvin aktiivinen nainen. Yksi mies ei tahdo riittää. Kaipaisin muutenkin vähän vaihtelua.
Tyypillinen mies, joka ei uskalla erota mutta seksiä pitäisi saada mahdollisimman monen kanssa.
Voithan toki ehdottaa avointa suhdetta. Avoimessa suhteessa olevat miehet kiinnostavat naisia kaikkein vähiten. Sinkut ja varatut enemmän.
Joten niin käy, että suhteettomat odotukset vaihtuu suhteettomiin pettymyksiin. Ero ja oma käsi.
Laita mieluummin sepalus kiinni. Teet vähemmän vahinkoa. Vaimosi tuskin enää sinua huolii salaisten seikkailujesi jälkeen.