Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko naiselle ehdottaa avointa suhdetta?

Vierailija
02.07.2021 |

Olen 36v mies. 3 pientä lasta (kuitenkin jo yli 3v lapsia), naimisissa, seksuaalisesti erittäin aktiivinen, mutta vaimoani ei seksi kiinnosta, vaikka olen tehnyt kovasti asian eteen töitä. Kotityöt meillä tehdään tasapuolisesti molemmat tekevät, joten ei pitäisi olla jaksamis ongelmakaan. Ennen lapsia ja lasten aikaankin vaimoa kiinnosti seksi, mutta kun paketti on valmis ja lapset saatu ja uusi koti, enää ei. Olen useamman kerran ottanut asian puheeksi ja kysynyt voisiko olla vähän enemmän tai onko jotain toiveita erilaisesta, mutta näin on kuulemma hyvä. No itselleni tämä ei käy. Onko liian julmaa heittää kysymys että kävisikö sitten avoin suhde, kun erotakkaan ei välttämättä tarvi, ihan jo lasten takia ja muutenkin ihan hyvin menee. Uusi on koti ja hyvä olla on. Mies 36v

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se ukoilla ole nykyajan trendi, että ehdotellaan heti avointa suhdetta eukolle kun silmään sattuu joku himottava kinkku. Vähintäänkin tinderissä väitetään olevansa avoimessa suhteessa vaikkei muija tiedä välttämättä asiasta mitään.

Vierailija
22/45 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei vaimoa enää kiinnosta? Tuskin kyse on siitä, että lapset tehty ja talo hankittu. Jotain muuta puuttuu. Ehkä kyse siitä, että vaimosi ei jaksa innostua velvollisuusseksistä. Sinullahan on jo muita virityksiä, joten et enää vaimon suhteen asiaan satsaakaan.

Voisi ero olla hyväksi vaimolle niin heräisi taas elämään. jos vaan jaksaa yksinhuoltajana. Tunnut velvollisuudentuntoiselta niin varmasti osallistuisit yhteishuoltajuuteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä vaimo ei enää syty ap:sta, mutta joku toinen voisi saada intohimon roihuamaan. Puutteessa se vaimokin elää, vaikkei ap:ta himoitsekaan.

Kysy ap vaimolta, jos siltä tuntuu. Mutta kertaakaan et sitten valita, jos vaimo saa nuoria vieraita kumppaneita jatkuvasti, mutta sinä et ketään.

Kyllä minä saan, kokeiltu on, hyvin löytyy, mutta koen että se ei ole reilua näin ja joutuu suunnittemaan liikaa tapaamisia. Mies 36v

Pettämisestäkö alapeukut? Näin helposti käy jos ei saa. Eihän se reilua ole. Mies 36v

Ei kun itsepetoksesta. Et sä mitään saa, vanha käpy.

Onkohan oletuksesi hiukan kulunut että nainen saa mies ei. Ei pidä paikkaansa. Nytkin on treffit sovittuna ja uusia kumppaneita löytyy helposti kunhan osaa hommansa. Jos ei mies löydä naista niin on syytä miettiä itseään... Mies 36v

Vierailija
24/45 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap sinulla siis jo sivusuhde, mutta haluaisit lopettaa salailun ja liikkua vapaasti rakastajasi kanssa samaan aikaan, kun vaimo hoitaa kodin ja lapset?

Mun ex-mies ehdotti avointa suhdetta vastaavassa tilanteessa. Mitenköhän se olisi voinut toimia vapaana myös minulle, kun aina, jos lähdin ilman lapsia minne tahansa, mies itketti lapsia ihan urakalla. Ei antanut ruokaa tai vaihtanut vaippoja.

Avoimen suhteen sijaan mies sai "yllätyseron" sekä minulta että rakastajalta.

Vierailija
25/45 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siivoa ja hoida itse lapset kuukauden ajan niin eiköhän halut palaa. Kokkaa myös naisellesi ja vie kunnon ravintolaan.

Ei tuollainen auta seksin saamiseen vaikka muuten kannatettavaa onkin. Ei haluaminen ole mitään vaihtokauppaa tyyliin kokkaa ja imuroi niin sitten mua haluttaa. Syyt on syvemmällä.

Vierailija
26/45 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdota ilmqn muuta niin saattaa vainosikin saada vihiä puuhistasi ja tilaisuuden tehdä omat johtopäätöksensä.

Vierailija
27/45 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä vaimo ei enää syty ap:sta, mutta joku toinen voisi saada intohimon roihuamaan. Puutteessa se vaimokin elää, vaikkei ap:ta himoitsekaan.

Kysy ap vaimolta, jos siltä tuntuu. Mutta kertaakaan et sitten valita, jos vaimo saa nuoria vieraita kumppaneita jatkuvasti, mutta sinä et ketään.

Kyllä minä saan, kokeiltu on, hyvin löytyy, mutta koen että se ei ole reilua näin ja joutuu suunnittemaan liikaa tapaamisia. Mies 36v

Miksi kyselet täällä mitään enää, kun olet jo pettäjäksi ryhtynyt? Aloituksesta saattoi vielä saada kuvan, että haluat olla reilu vaimoa kohtaan, mutta nythän on selvä, ettei reiluus kiinnosta sinua yhtään. Haluat vain "pestä" itsesi tuosta liasta, jossa olet pyörinyt, ikäänkuin saada luvan sille, mitä jo teet. 

Idiootti. 

Vierailija
28/45 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kysyä, mutta suhteesta tulee tn avoimempi kuin kuvittelitkaan. Lapset toki päätyy vuoroviikoin hoitoosi.

Vierailija
29/45 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ap sinulla siis jo sivusuhde, mutta haluaisit lopettaa salailun ja liikkua vapaasti rakastajasi kanssa samaan aikaan, kun vaimo hoitaa kodin ja lapset?

Mun ex-mies ehdotti avointa suhdetta vastaavassa tilanteessa. Mitenköhän se olisi voinut toimia vapaana myös minulle, kun aina, jos lähdin ilman lapsia minne tahansa, mies itketti lapsia ihan urakalla. Ei antanut ruokaa tai vaihtanut vaippoja.

On sivusuhde ja on ollut monia ja haluan että saisin kulkea hänen kanssaan vapaammin. Kyllä mä kotitöihin osallistun ja lasten kanssa olen, ja sitä se lupa vahvistaisi myös. Ja ei nyt kokoajan sen sivusuhteen kanssa, vaan fwb tyyliin hyvää, kunnolla ja säännöllisesti parin viikon välein. Nyt joudun käyttämään työpäiviä tai pekkaspäiviä näihin ja se taas on perheeltä pois. Mies 36v

Vierailija
30/45 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää se vaimollekin tekisi saada välillä vierasta munaa. Piristäisi varmaan sen mieltä, kun on suhun kyllästynyt. Ehdota ihmeessä, itsehän sä jo käytkin vieraissa.

Vierailija
31/45 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök. Aloitus kuulosti ensin hyvältä  -  olin tulossa sanomaan että tottakai voi ehdottaa ja tärkeäähän  näistä olisi puhua., jos tilanne olisi aloituksen kaltainen.

Mutta.

Olisit kysynyt vaimon mielipdettä ennen panoreissujasi. Nyt kuulostaa vaan siltä, että haluat lunastaa puhtaan omatunnon ja toivot, ettet jää vaimollesi kiinni. Ei kovin hyvältä pohjalta kuulosta avoimelle suhteelle, jonka yhtenä perusperiaatteena on ehdoton rehellisyys, avoimuus ja luottamus.

Vierailija
32/45 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo koko kysymyksen asettelu on outo. Otsikossa lukee, että voiko naiselle ehdottaa avointa suhdetta, mutta tekstissä sitten puhutaankin vaimosta. Onhan se vaimokin tietysti naimen, mutta miksi ei otsikossa ollut, että voinko esittää vaimolleni avointa suhdetta? Pikkuisen jäi myös epäselväksi haluatko, että vain sinä saisit vierasta koska olet puutteessa vai saisiko myös vaimo vierasta koska saa sinulta huonoa seksiä.

Vierailija
33/45 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On sivusuhde ja on ollut monia ja haluan että saisin kulkea hänen kanssaan vapaammin. Kyllä mä kotitöihin osallistun ja lasten kanssa olen, ja sitä se lupa vahvistaisi myös. Ja ei nyt kokoajan sen sivusuhteen kanssa, vaan fwb tyyliin hyvää, kunnolla ja säännöllisesti parin viikon välein. Nyt joudun käyttämään työpäiviä tai pekkaspäiviä näihin ja se taas on perheeltä pois. Mies 36v

Mitä ne päivät ovat, jotka eivät ole perheeltäsi pois? Tietääkseni kaikilla meillä on se sama 24 h vuorokaudessa. Meinaatko, että jos sinulla on lupa sivusuhteeseen, jotenkin maagisesti se aika ei olekaan lapsiltasi pois?

Vierailija
34/45 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras suhde on pelkkä seksisuhde. Kun erosin miehestäni, niin päätin olla sinkku, mutta kaipasin tietenkin kosketusta ja seksiä. Kaikista maailman ihmisistä löysin tällaisen omasta ystäväpiiristä ja sellaisesta ihmisestä mitä en ikinä kuvitellut saavani. Olimme juhlissa ja juteltiin niitä näitä. Mies kysyi minulta haluanko tavata juhlien jälkeen joskus. Ilmoitin heti etten halua seurustella enää ja hän sanoi ettei hänkään kyllä halua seurustella. Tavattiin ja päätettiin, että pelkkää seksiä sillon kun kummallekin käy. Mutta ei muita. Hoidetaan jutut kahden onko ok. Oli se. 4v ollu pelkkä seksisuhde ei muuta. Molemmat elää omaa elämää.

Vierailija
35/45 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytpä vieraissa luvan kanssa tai ilman, on se aika aina perheeltä pois. Pösilö.

Vierailija
36/45 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei vaimoa enää kiinnosta? Tuskin kyse on siitä, että lapset tehty ja talo hankittu. Jotain muuta puuttuu. Ehkä kyse siitä, että vaimosi ei jaksa innostua velvollisuusseksistä. Sinullahan on jo muita virityksiä, joten et enää vaimon suhteen asiaan satsaakaan.

Voisi ero olla hyväksi vaimolle niin heräisi taas elämään. jos vaan jaksaa yksinhuoltajana. Tunnut velvollisuudentuntoiselta niin varmasti osallistuisit yhteishuoltajuuteen.

Miksi ihmeessä vaimo olisi yksinhuoltaja? Voisi olla virkistävää seurata, miten mies jaksaa yksinhuoltajana.

Vierailija
37/45 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sovitte sitten niin, että keskiviikko on perheilta ja molemmilla on kaksi sivusuhdeiltaa ja yksi viikonloppuyöreissu viikossa rakastajan kanssa. Näinhän se ei olisi tietenkään millään lailla perheeltä pois ja saisitte pitää rakkaan omakotitalonne. Molemmat hoitaa kaikki kotityöt omalla "lapsivuorollaan". Kuulostaako hyvältä?

Vierailija
38/45 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras suhde on pelkkä seksisuhde. Kun erosin miehestäni, niin päätin olla sinkku, mutta kaipasin tietenkin kosketusta ja seksiä. Kaikista maailman ihmisistä löysin tällaisen omasta ystäväpiiristä ja sellaisesta ihmisestä mitä en ikinä kuvitellut saavani. Olimme juhlissa ja juteltiin niitä näitä. Mies kysyi minulta haluanko tavata juhlien jälkeen joskus. Ilmoitin heti etten halua seurustella enää ja hän sanoi ettei hänkään kyllä halua seurustella. Tavattiin ja päätettiin, että pelkkää seksiä sillon kun kummallekin käy. Mutta ei muita. Hoidetaan jutut kahden onko ok. Oli se. 4v ollu pelkkä seksisuhde ei muuta. Molemmat elää omaa elämää.

Useimmat kyllä haluaa suhteilta muutakin kuin seksiä. Tietenkin voi sitten olla leegio kumppaneita eri tarkoituksiin. Arkeen, matkalle, pyhäpäiväseuraksi, seksiin jne. Sitten vaan aina soitto tarpeen mukaan. Vaatii kyllä aika paljon vetovoimaa, että tuohon pääsee.

Vierailija
39/45 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä vaimo olisi yksinhuoltaja? Voisi olla virkistävää seurata, miten mies jaksaa yksinhuoltajana.

Niin. Ei onnistuisi pneskelu ympäriinsä. Mies jättäisi tahallaan naisen yh:ksi, jotta saisi juosta kllinsa perässä. Saisi pimperoo enemmän, kun voisi itkeä, mitenjulmasti nainen jätti ja otti vielä lapset..ä

Vierailija
40/45 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yäk. Olet ällöttävä.

Alku vaikutti lupaavalta ja olin jo kirjoittamassa, että kokeile ehdottaa. Sitten selvisikin, että haet vain hyväksyntää pettämiselle. Veikkaanpa, että olisit unohtanut kertoa pettämisen jo tapahtuneen. En ihmettele vaimosi haluttomuutta, kun hyppäät sängystä sänkyyn ja tuot mukanasi ties mitä tauteja. Yleensä pettäminen aavistetaan. Käytöksesi kotona on muuttunut, vaikka et itse huomaa. Vaimo huomaa, että hän on sinulle ilmaa. Siitä haluttomuus. Joskus jopa naapurit ja ystävät huomaamat, että pettäjällä on jotain meneillään. Ties vaikka olet jo juorujen kohteena.

Olet kyllä varmasti provo. Kirjoitustyylistä tunnistaa, että olet tarinoinut täällä ennenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan