Miksi nuoret naiset pukeutuvat paljastavasti ja haluavat esitellä itseänsä?
Esimerkiksi käyttävät tiukkoja ihonmyötäisiä shortseja ja juoksutrikoita ja pukevat niin lyhyen paidan että varmasti perse ja cameltoe on esillä? Uimarannoille pukevat stringimallisia bikinien alaosia, miksi niitä perseposkia pitää esitellä?
Katsokaappa miehiä, he eivät esittele persettänsä tiukoissa trikoissa ja uimarannoillakin pitävät löysiä pitkiä shortseja.
Kommentit (330)
Koska he haluavat huomiota.
Ei tämä sen monimutkaisempi juttu ole.
Koska ovat ihan helvetin tyhmiä, yksinkertaisia, sivistymättömiä, huomionhakuisia ja tyylitajuttomia juntteja, jotka kuvittelevat että paljastelu on yhtä kuin kauneus. Ei voi mitään.
Ei kyllä kaikki pukeudu. Mut on kai kasvatettu häpeällä, etten ole koskaan "kehdannut". Ja tosi huono itsetunto kropasta vaikka olen hoikka ja pitkä. :D
Nauttii siitä kun on vielä nuori ja hyvännäköinen.
Vierailija kirjoitti:
Koska ovat ihan helvetin tyhmiä, yksinkertaisia, sivistymättömiä, huomionhakuisia ja tyylitajuttomia juntteja, jotka kuvittelevat että paljastelu on yhtä kuin kauneus. Ei voi mitään.
Kuulostat itse sellaiselta ihmiseltä jota viestissäsi kuvailet
Pääsee valittamaan kun miehet tuijottaa ja kopeloi.
30 v tulee tuhkakohtuus pitää nopeesti löytää siittäjä. Muuten on pitkä keski-ikä lapsettomana.
Vierailija kirjoitti:
No tuskin kukaan pukeutuu peittävästi varsinkaan näin helteellä? Ikääntyvät naiset heristelevät sormeaan paljastavasti pukeutuville nuorille vaikka itselläkin lyhyet shortsit ja toppi päällä että melkein tissit esillä. Pata kattilaa soimaa.
Ja höpöhöpö. Ei kukaan heristele sormiaan yhtään millään tavalla. Turha yrittää taas tätä että vanhemmat naiset olisivat jotenkin kateellisia teinitytöille. Keski-ikäinen mieskö siellä kirjoittelee? Oletko itse nuorille miehille kateellinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat itse sellaiselta ihmiseltä jota viestissäsi kuvailet
Vaan en ole. Mutta sinut voi lisätä siihen joukkoon kommenttisi perusteella hyvin helposti
Itse en nuorena naisena usko tuohon, että "heikko itsetunto" saisi sinut paljastelemaan. Mun mielestä pitää olla ÄÄRIMMÄISEN hyvä itsetunto, että uskoltaa pukeutua noin rohkeasti ja että ihmiset kiinnittää huomiota. esim itsellä on huono itsetunto ja en pysty pitää kesäisin edes kirkkaanpunaista t-paitaa ulkona.
Vierailija kirjoitti:
Miksipä ei. Ja onnistuvat siinä. Joillakin on jo nenässä kokonainen hernepelto. Voi olla muitakin syitä, mukavuus, vilpoisuus. Hyvä kun ei tarvitse miettiä mitään sääntöjä. Vanhat akat varmaan silpoisivat jos saisivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksipä ei. Ja onnistuvat siinä. Joillakin on jo nenässä kokonainen hernepelto. Voi olla muitakin syitä, mukavuus, vilpoisuus. Hyvä kun ei tarvitse miettiä mitään sääntöjä. Vanhat akat varmaan silpoisivat jos saisivat.
Aivan turha yrittää taas tätä "vanha akat on kateellisia" -jankutusta. Luuletko ettei vanhemmilla naisilla ole elämässään mitään muuta sisältöä kuin kuin teinityttöjen kadehtiminen jotka myös vanhenevat päivä päivältä itsekin?? Taidat samalla logiikalla ihan itse olla keski-ikäinen ukko joka kadehtii nuoria miehiä!! Hohhoooh.....
Vierailija kirjoitti:
Itse en nuorena naisena usko tuohon, että "heikko itsetunto" saisi sinut paljastelemaan. Mun mielestä pitää olla ÄÄRIMMÄISEN hyvä itsetunto, että uskoltaa pukeutua noin rohkeasti ja että ihmiset kiinnittää huomiota. esim itsellä on huono itsetunto ja en pysty pitää kesäisin edes kirkkaanpunaista t-paitaa ulkona.
En usko kumpaankaan. Kyse on luultavasti vain ennemminkin tyhmyydestä ja siitä ettei ole minkäänlaista synnynnäistä tyylitajua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko kumpaankaan. Kyse on luultavasti vain ennemminkin tyhmyydestä ja siitä ettei ole minkäänlaista synnynnäistä tyylitajua.
Jos tarkoitat sellaista tyylitajua jota luulen tarkoittavan, niin eihän monikaan tyttö tai nainen ole sellaisessa positiossa, että tekisi sillä mitään. Mikään ei ole niin suosittua ja bisneskamaa kuin kaunis vartalo. Eikä muidenkaan tarvi piilotella. Enemmän tuo tyylitaju viittaa kontrollihaluun. Ja tarvittaessa löytyy sitä tajuakin. Yritä taas keväämmällä uudestaan.
Se markkinointia. Pillua pitää markkinoida.
Naisten asema on miehistä riippuvainen ja siksi pitää markkinoida että saa hyvän miehen.
Kävimme lasten kanssa eräässä eläinpuistossa. Vieressä eläimistä otti kuvia pienen tytön äiti. Tällä äidillä oli päällä rintsikkatoppi, eli reilusti vatsa paljaana ja lisäksi niin pienet ja ohuet alushousujen näköiset pöksyt, että ne eivät peittäneet kunnolla pakaroiden alaosaa. Lähellä oli ulkomaalaisia miehiä. Kyllä he jaksoivat tuijottaa tuota naista.
Ihan kuin urheilurintsikat ja pikkarit. Aika vähäpukeista ja vähän häiritsevääkin. Toki rannnalle sopivaa, mutta mitään rantaa ei ollut lähistöllä.
Ap kuuluu persujen burka-partioon. MItä eroa on persulla ja talibanilla?
Juustoinen esinahka.
Mulla on kroppa sen verran timmissä kunnossa, että kyllä sitä esittelen ylpeänä. Ei Suomi ole mikään muslimimaa jossa naisen pitää pukeutua säkkiin.
Mun isä pakotti.