Miss Suomi kaunotar esittelee..
..seksikkään farkkupeppunsa!
Mitä mieltä olette Jasmin Lahtisesta?
Itse en pitänyt häntä minään kiertueen aikana, (syynäkö huonot meikkaajat stailaajat muut..?) mutta onhan hän näyttävämpi omissa otoksissaan, seuraten esim hänen instagramia. Ja kroppahan oli koko porukan ykkönen.
http://iltamakasiini.fi/miss-suomesta-tuttu-jasmin-huikeissa-bikinikuvissa-las-vegasissa/#more-13524
Kommentit (52)
muahahaha siellä sen siskokin kilpailee, nimittäin miss helsinki
Todella tavallisen näköinen. Siis ihan nätti, mutta enemmän sellaista "firman näpsäköin sihteerikkö" -tyyliä kuin mikään suuri kaunotar. Ainakin näiden kuvien perusteella, luonnossahan voi tietysti olla tosi karismaattinen, mutta valokuvauksellinen ei valitettavasti ole.
samaa mieltä. on toki parempi kuin kiertueella, mutta eipä se miksikään muutu
Mä itse tykkään persoonallisuudesta hänen kasvoissaan, ehkä ei mikään missinaama, mutta mallimaailmassa? siellähän näkee niitä harakanpeppu naamoja
Olen eri mieltä, Jasmin on tumma piirteinen kaunotar, ehkä ei vastaa suomalaisten kauneusihannetta, mutta ulkomailla olisi haluttua tavaraa.
kävinpäs vilkasemassa neidin instagramin, ohan se aika kuuma likka. kroppa 10 naama 9. Ei ollut stailaus kiertueella edukseen.
Mun mielestä hän on lähinnä nätti tavis. Toki kroppa on paljon keskivertoa ikäistäänkin paremmassa kunnossa, ja ulkonäkö muutenkin huolitellumpi.
Olen tavannut Jasminin luonnossa, ja hän näyttää virallisissa kuvissa täysin itseltään. Eli ei ole huikean fotogeeninen tai selkeästi kauniimpi luonnossa kuin kuvissa. Omat Instagram-kuvat ovat sitten asia erikseen, ne eivät hirveän luotettavia ole.
Tottakai edukseen noi instagram kuvat, photarilla siloiteltuja töröilmeitä parhaasta kuvakulmasta. Ei se sitä naamaa mihinkään muuta siitä oikeasta naamasta.
ihan mukavan näköinen, toivotaan vaan ettei hänestä tule seuraavaa silikoni bimbo viidakon tähtöstä.
Siskonsa paljon kauniimpi, janetteaniella instagramissa
kävin katsomassa siskon, hänestä vaikea sanoa, kuvat ovat niin muokatun törö huulen näköisiä.
Näyttää hyvältä jollei näe naamaa, eli pussi päähän :) muu kroppa kunnossa, mutta minkäs naamalle teet xD
Hmmm mietin samaa:D mutta katsoinpa ettei noilla muillakaan tytöillä kauhiasti seuraajia ole.