Isovanhempaa ei kiinosta lapsenlapsi mutta kuitenkin vetää herneet
nenään kun lapsi sai "varamummin"
Mulle ei vaan mene jakeluun anopin käytös, hän ei ole itse koskaan osoittanut minkäänlaista kiinosta mun ja poikansa lapsiin vaan suosikkeina on olleet oman tyttären lapset.
Hoitoapua ei ole ikinä herunut ja aika suoraan ilmaistu ettei sitä tule jatkossakaan. Synttärikutsuille ei olla päästy, milloin mihinkin tekosyyhyn vedoten.
Joululahjat ovat olleet luokkaa "laitanpa tästä seuran välistä ens vuoden kissakalenterin noille lapsille" ja samaan aikaan kuitenkin tyttären lapsille ostetaan nukenvaunuja ja käydään jopa nimpparikahveilla.
No en minä tuota kauaa katsellut ja jäänyt surkuttelemaan vaan vähennettiin käyntejä ja lopulta itse jättivät kutsumatta, ainoastaan syntymäpäivinä laittoivat miehelle viestin että olis kakkua..
No nyt sitten Naapurin rouva on itse ehdottanut että voisi olla heille mummi, ja lapsista se oli ihanaa koska heillä ei ole mummoa. Nähdään joka päivä (olen äitiyslomalla) ja rupatellaan usein puistossa kun lapset leikkii. Mummo kutsuu lapsia usein kylään ja pelailee heidän kanssaan, muistaa joka ikinen synttäri ja joulu.
Nyt kun lapset sitten anoppilassa mainitsivat mummun ja kutsuivat anoppia nimeltä nousi hirveä meteli kuinka kiittämättömiä mun kakarat on! KYLÄÄ JUST NOILLA SANOILLA, koko suku siinä sitten päivitteli asiaa kunnes kysyin että mistä pitäis kiittää? Meni anoppi hiljaiseksi ja me lähdettiin.
Nyt sieltä onkin sitten anoppi pienissä viskeissä lähetellyt vaikka mitä vittuilua. Juu mies on sille soittanut ja pyytänyt lopettamaan mutta poraa vain kuinka kamala MINÄ olen. Laitoin äsken puhelimen kiinni.
Kommentit (22)
[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 23:17"]
Siis anoppi sanoi sun lapsia kiittämättömiksi ja sitten te lähditte. Mihin te oikein menitte?
Ja miksi joku haluaa olla nimenomaan mummi, eikö riitä, että on Eila-täti tms. Suurimmalla osalla lapsista isovanhemmat on töissä, joten sun lapset varmaan kuvittelee, että isovanhemmat on jotain joutoväkeä.
[/quote]
oltiin ihan kotiin lähdössä... lapset ovat hänelle usein sanoneet ettei heillä ole mummia joka käy tai leikkii niin siksi kai sanoi että hän voisi olla, en näe siinä mitään pahaa.. oot vahän anopin kaltainen, hyvästä asiasta on pakko vääntää negatiivinen.. No se on sun ongelmas..
ap
[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 23:14"]
[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 23:13"]
[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 22:41"]
Odotahan, kun naapuri alkaa sairastella ja huomaat, että on aika maksaa takaisin ystävällisyytensä. Kun mummo kököttää teidän olohuoneessa vaivoineen joka ilta, sinä peset pyykkinsä ja siivoat kotinsa. Silloin nimittäin mummo tulee muistuttamaan, miten hän sinunn ja lastesi takia joutui luopumaan paljosta.
[/quote]
kuule lue mä pesen muumin pyykkejä nyt jo ja autan siivoamisessa, usein mummo istuu puistossa lapsien kanssa kun mä vien matot ulos ja siivoilen.
ja tämän kaiken teen ihan mielelläni, mulla ei päivisin ole kuin aikaa kun mies on töissä:)
pidän hänestä oikeasti, jos hän sairastuisi niin varmasti hoitaisin niin paljon kun ehdin, hän on tuottanut meidän elämään niin paljon iloa:)
ap
[/quote]
Miten niin sulla ei ole päivisin aikaa, kun se mummo on sulla lapsenpiikana?
[/quote]
sanoin oin että mulla ei ole KUIN aikaa... Lukivaikeuksia ?