Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Opiskelumuistoja 90-luvulta :)

Vierailija
03.07.2014 |

Miten sitä oikein pärjäsi? Minulla ei ollut tietokonetta, ei nettiä, ei kännykkää. Kirjoituskone oli. Asuin soluasunnossa jossa sentään omistin lankapuhelimen mutta linja yhteinen muiden kanssa. Tv oli myös mutta ei videoita, dvd:tä ei tainnut olla edes keksitty. Hurja tekninen muutos kun vertaa nykynuoriin.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Olen opiskellut 1985-91, gradun punnersin valmiiksi vasta työn ohessa 1993. Oman kännykän hommasin vast 2000, työkännyn otin jo muutama vuotta aiemmin. Nettiä aloin käyttää vasta joskus 1996-97, ei sitä ollut kenelläkään vielä 1990-livun alussa. Kännykätkin oli 1990-luvun alussa semmoisia isoja kahvallisia möhkäleitä NMT-vimpaimia... Nykyajan lapset eivät ole välttämättä ikinä nähneetkään, saati käyttäneet kirjoituskonetta, lankapuhelinta tai kinofilmikameraa...

Vierailija
2/2 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä lähetin ekan kerran sähköpostia jo syksyllä -89 kun aloitin opinnot Teknillisessä korkeakoulussa... Mutta ei se kovin yleistä se mailailu ollut.

Tietokonetta mulla ei ollut omaa koko opiskeluaikana! Osaston koneita sai käyttää ja diplomityön kirjoitin lainakoneella loppuun.

Soluasuminen oli ihan ok, mutta ekan vuoden asuin vielä kahden hengen huoneessa! Nyt tuntuu ihan hassulta, että muutti asumaan tuntemattoman kanssa samaan huoneeseen. No hyvinhän se silti meni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän