Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni ei ollutkaan neitsyt!

Vierailija
03.07.2014 |

Kävin hakemassa mieheni allekirjoittamalla valtakirjalla tänään hänen pakettinsa Matkahuollosta. Miehelläni on harvinainen sukunimi, noin 20 koko Suomessa. Matkahuollossa oli erittäin puhelias nainen virkailijana. Esitin asian ja valtakirjat ja virkailija naurahti. Ihmettelin hänen naurahtamistaan ja sittenpä hän kertoikin olevansa miehen ensimmäinen tyttöystävä, olivat kuulema olleet puoli vuotta yhdessä 15-vuotiaina. Olemme olleet miehen kanssa yhdessä 17-vuotiaista lähtien eli nyt kuusi vuotta. Kun aloimme seurustella MIES SANOI ETTEI OLE AIEMMIN SEURUSTELLUT KENENKÄÄN KANSSA SAATIKA MENNYT SÄNKYYN. Kun naurahtaen mainitsin miehelle, että hänen pakettiaan noutaessaan tapahtui näin, hän meni erittäin vaikeaksi. Tivaamalla sain tietää, että tämä Matkahuollon neitonen puhuikin totta!!! Luulin ensin, että nainen sekoitti vain mieheni johonkin toiseen tms. Nyt olen aivan sekaisin. Luulin olleeni mieheni ensimmäinen, mutta näinpä ei ollutkaan. Siis mitä helvettiä!?! Ei minua haittaa, että en ollutkaan ensimmäinen, mutta miksi miehen on pitänyt valehdella kaikki nämä vuodet? Olen luottanut täysillä mieheeni, mutta tuntuu, että nyt on mennyt pohja koko suhteelta. Siis mitä ihmettä!?!

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 20:54"]

Kävin hakemassa mieheni allekirjoittamalla valtakirjalla tänään hänen pakettinsa Matkahuollosta. Miehelläni on harvinainen sukunimi, noin 20 koko Suomessa. Matkahuollossa oli erittäin puhelias nainen virkailijana. Esitin asian ja valtakirjat ja virkailija naurahti. Ihmettelin hänen naurahtamistaan ja sittenpä hän kertoikin olevansa miehen ensimmäinen tyttöystävä, olivat kuulema olleet puoli vuotta yhdessä 15-vuotiaina. Olemme olleet miehen kanssa yhdessä 17-vuotiaista lähtien eli nyt kuusi vuotta. Kun aloimme seurustella MIES SANOI ETTEI OLE AIEMMIN SEURUSTELLUT KENENKÄÄN KANSSA SAATIKA MENNYT SÄNKYYN. Kun naurahtaen mainitsin miehelle, että hänen pakettiaan noutaessaan tapahtui näin, hän meni erittäin vaikeaksi. Tivaamalla sain tietää, että tämä Matkahuollon neitonen puhuikin totta!!! Luulin ensin, että nainen sekoitti vain mieheni johonkin toiseen tms. Nyt olen aivan sekaisin. Luulin olleeni mieheni ensimmäinen, mutta näinpä ei ollutkaan. Siis mitä helvettiä!?! Ei minua haittaa, että en ollutkaan ensimmäinen, mutta miksi miehen on pitänyt valehdella kaikki nämä vuodet? Olen luottanut täysillä mieheeni, mutta tuntuu, että nyt on mennyt pohja koko suhteelta. Siis mitä ihmettä!?!

[/quote]

Olipas taas helvetin vitullista ripulipaskaa luettavaksi. Ihmiset harrastavat seksiä. Kikkelis kokkelis.

Vierailija
2/52 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSSAP

Vierailija
4/52 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis apua, mä en kestä, ihan ei ihquu.

Vierailija
5/52 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

porvoosta päivää

Vierailija
6/52 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 20:59"]porvoosta päivää

[/quote]

Ja iltaa

Vierailija
7/52 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 20:59"]porvoosta päivää

[/quote]

Tällaiseen provoon edes minä en valitettavasti pystyisi. Olen tosissani tämän asian kanssa, joten ei tarvitse provoa huudella! Olen nyt aivan sekaisin. Mietin mitäköhän muutakin mies on minulta salaillut. Provon höpisijät menkää muualle!

Ap

Vierailija
8/52 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ymmärsin ap:n jutusta, että pointti ei ollut se, että oli ollut suhde aiemmin, vaan se ettei ollut rehellinen. Kyllä minuakin loukkaisi tuollainen. Voi hyvin miettiä mistä kaikesta muusta on sitten valehdellut tai mukaillut totuutta. Kyse on siis luottamuksesta.

Vierailija
9/52 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä ei tosiaan ole provo, niin voi helvetti tuon miehesi kanssa :D

Vierailija
10/52 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä, jos miehesi on 15-vuotiaana ollut jonkun toisen kanssa? Ette edes seurustelleet vielä. Älä tee asiasta turhaa ongelmaa. Oli silloin teini, eikä halunnut sulle merkityksetöntä juttua kertoa. Pääse yli!

Vierailija
11/52 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 21:07"]Mitä väliä, jos miehesi on 15-vuotiaana ollut jonkun toisen kanssa? Ette edes seurustelleet vielä. Älä tee asiasta turhaa ongelmaa. Oli silloin teini, eikä halunnut sulle merkityksetöntä juttua kertoa. Pääse yli!

[/quote]

En ole ap, mutta ymmärrän täysin miksi hän on loukkaantunut. Vaikka kyse on teinivuosien säätämisestä, kyse on kuitenkin melko vakavasta asiasta, jos mies ei missään vaiheessa ole voinut myöntää asiaa. Ap tsemppiä, tivaa mieheltäsi miksi hän on salaillut asiaa kaikki nämä vuodet. Olisin minäkin vastaavassa tilanteessa enemmän kuin tuohtunut.

Vierailija
12/52 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai mies vaikutti edes katuvalta? Voi jestas miehet on sikoja!

Vierailija
13/52 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että miehesi on ollut jonkun kanssa yhdessä ei tarkoita sitä, ettei hän olisi neitsyt. Myöskään se, että vaikka hän ei olisi ollut kenenkään kanssa yhdessä ei tarkoita, että hän olisi neitsyt. Kysy asiaa uudestaan mieheltä. Sano, että nainen kertoi heidän sänkyelämästänne. Eiköhän mies silloin joko kiellä tai myönnä.

Vierailija
14/52 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalamieheltä hyvin ymmärrettävää, mut muita en uskois

Vierailija
15/52 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös nykyään miehen neitsyyden saa palautettua jonkinlaisella leikkauksella?

Vierailija
16/52 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeet!!!

Vierailija
17/52 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 21:24"]Se, että miehesi on ollut jonkun kanssa yhdessä ei tarkoita sitä, ettei hän olisi neitsyt. Myöskään se, että vaikka hän ei olisi ollut kenenkään kanssa yhdessä ei tarkoita, että hän olisi neitsyt. Kysy asiaa uudestaan mieheltä. Sano, että nainen kertoi heidän sänkyelämästänne. Eiköhän mies silloin joko kiellä tai myönnä.

[/quote]

Mies itse tunnusti, että oli touhunnut muutakin kuin kädestä pidellyt tätä naista, pitkän tivaamiseen jälkeen. Nainen mh:ssa piti vain hauskana yhteensattumana, että törmäsimme, mutta eipä tiennytkään mikä merkitys tällä kohtaamisella oli minulle.

Ap

Vierailija
18/52 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 21:31"]

[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 21:24"]Se, että miehesi on ollut jonkun kanssa yhdessä ei tarkoita sitä, ettei hän olisi neitsyt. Myöskään se, että vaikka hän ei olisi ollut kenenkään kanssa yhdessä ei tarkoita, että hän olisi neitsyt. Kysy asiaa uudestaan mieheltä. Sano, että nainen kertoi heidän sänkyelämästänne. Eiköhän mies silloin joko kiellä tai myönnä.

[/quote]

Mies itse tunnusti, että oli touhunnut muutakin kuin kädestä pidellyt tätä naista, pitkän tivaamiseen jälkeen. Nainen mh:ssa piti vain hauskana yhteensattumana, että törmäsimme, mutta eipä tiennytkään mikä merkitys tällä kohtaamisella oli minulle.

Ap

[/quote]

Siinä tapauksessa aikamoinen mulkku. Meinasitko kysyä, mitä muuta se on valehdellut sinulle? T: 12

Vierailija
19/52 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä aluksi se on ollut vain mitätön valkoinen valhe, jotta tuntisit itsesi tärkeämmäksi miehellesi. Kokemuksesta tiedän, että tuommoinen mitätön valhe muuttuu ajan myötä vaikeammaksi korjata juuri mainitsemastasi syystä - ettei luottamus mene.

Vierailija
20/52 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa tyhmä mies sinulla! Outoa, yleensä teinit väittävät juuri sänkykokemuksistaan päinvastaista, mitä tuo sinun miehesi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme