Mieheni ei ollutkaan neitsyt!
Kävin hakemassa mieheni allekirjoittamalla valtakirjalla tänään hänen pakettinsa Matkahuollosta. Miehelläni on harvinainen sukunimi, noin 20 koko Suomessa. Matkahuollossa oli erittäin puhelias nainen virkailijana. Esitin asian ja valtakirjat ja virkailija naurahti. Ihmettelin hänen naurahtamistaan ja sittenpä hän kertoikin olevansa miehen ensimmäinen tyttöystävä, olivat kuulema olleet puoli vuotta yhdessä 15-vuotiaina. Olemme olleet miehen kanssa yhdessä 17-vuotiaista lähtien eli nyt kuusi vuotta. Kun aloimme seurustella MIES SANOI ETTEI OLE AIEMMIN SEURUSTELLUT KENENKÄÄN KANSSA SAATIKA MENNYT SÄNKYYN. Kun naurahtaen mainitsin miehelle, että hänen pakettiaan noutaessaan tapahtui näin, hän meni erittäin vaikeaksi. Tivaamalla sain tietää, että tämä Matkahuollon neitonen puhuikin totta!!! Luulin ensin, että nainen sekoitti vain mieheni johonkin toiseen tms. Nyt olen aivan sekaisin. Luulin olleeni mieheni ensimmäinen, mutta näinpä ei ollutkaan. Siis mitä helvettiä!?! Ei minua haittaa, että en ollutkaan ensimmäinen, mutta miksi miehen on pitänyt valehdella kaikki nämä vuodet? Olen luottanut täysillä mieheeni, mutta tuntuu, että nyt on mennyt pohja koko suhteelta. Siis mitä ihmettä!?!
Kommentit (52)
Itse pettäisin selän takana kostoksi. Tuollaisilla asiolla on liian suuri merkitys minulle. Tilien tasaamista. Toki jos noin katkeraksi päätyy, olisi varmaan parempi erota.
Ei se nyt niiiiin iso asia voi olla, että miehellä ei ollutkaan poikuus tallella, että sen takia pitäisi erota, mutta loukkaavaa kyllä, kun ei ole voinut rehellisesti sanoa.
Jos mies on pystynyt salaaman tuollaisen asian, hän varmaan on patologinen valehtelija muutenkin.
Mies joka tuosta noin vaan valehtelee tuollaisen asian salaa luultavasti paljon muutakin.
Siis ihanko oikeasti tuolla nyt on väliä????
Mä oon varmaan hiukan tyhmä, kun en nyt tajua mitä sitten?? Joku vuosia vanha teinisuhde joka nyt olikin HUI vähän enemmän kuin kädestä pitämistä! Ehkä pojan mielestä oli helpompi päästä sun pöksyhin, kun väitti olevansa samassa tilassa
(kokematon) Asia saattoi vaan jäädä kertomatta myöhemmin:-) Älä jaksa tuollaisesta vkinkua!
Mun sukunimeä on vain 11 ja avoliitossa olevan mieheni nimeä 9, uu ollaan melkee uniikkeja.
Olet kuitenkin itse silloin teininä kun aloitte seurustelemaan sanonut miehellesi "oot mun ensimmäinen" ja se on hädissään vastannut "niin säki". Eikä sitä sitten ole viitsinyt alkaa jälkikäteen selittelemään. Ei mun mielestä yhtään paha juttu. Tietenkin jos sä et ole ikinä ollut kenenkään muun kanssa, juttu saattaa tuntua isolta, vaikkei ole.
Minä en tiedä mieheni ex-kumppaneista, eikä hän minun. Toki tiedän pari ihmistä, joita hän on tapaillut ja toisin päin. Ne ovat tapahtuneet ennen suhdettamme, eikä niillä ole väliä enää nykyään. Olemme olleet yhdessä 11 vuotta ja hyvin menee.
Voi ei. Oon tosi pahoillani et otin asian esille :/ t matkahuollon virkailija
Tyypillistä käytöstä pelimiehelle mutta tästä tapauksesta en osaa sanoa, valehtelee ehkä aina sinulle tai sitten keksi hätäpäissään "valkoisen valheen" että kelpasi alunperin sinulle? jos vaikka se eka tyttöystävä on jättänyt hänet ja jos hänelle on jäänyt siitä joku ikävä muisto ettei tavallaan "kelvannut" tms. voisi olla jotain tuollaista miehisyyteen liittyvää juttua, jos ei ole patologinen valehtelija kyseessä. Minunkin exäni valehteli kerran olevansa neitsyt, tosin nauroi heti perään
Arvostitko kovasti neitsyyttä, kun tapasitte? Se halusi sinut ja sanoi siksi olevansa neitsyt, kun pelkäsi, että jätät muuten. Ikävä valhe kuitenkin.
Tämä taas vahvisti sitä käsitystäni, että miehiin ei ole luottamista.
Möläytitkö matkahuollon naiselle, että et tiedä miehesi existä mitään? :D
Mies varmaan kuvitteli nuorena, että rakastaisit häntä enemmän, jos hänellä olisikin ajamaton pippeli.
Ketkä muka harrastaa seksiä 15-vuotiaina? :/ Hyi. Ihan lapsen kengissä..
Millä miehesi perusteli kertomatta jättämistään?
Saattaahan olla, että mies ei laskenut teinisuhdetta edes suhteeksi ollenkaaan. :)