Iltapalasi ja paljonko painat?
Minulla maustamatonta kreikkalaista jogurttia, omenanpaloja (kokonainen omena) ja kanelia :)
Paino: 55kg
Kommentit (30)
Yleensä syön iltapalaa, mutta pääsin tänään ajoissa töistä ja söin paljon kanatäysjyvämakaronikasvisvuokaa, joten nyt ei ole jotenkin nälkä ja päivän kalorit on muutenkin jo täynnä.
157/ 47 kg (ehkä)
Missä kohtaa teidän pituutta kysyttiin?
Suklaalevy ja karkpus 64kg
Tein juusto-tomaattileipää, kaksi siivua. Ja Smarties-pötkö, jonka ilokseni löysin laukun pohjalta matkalle pakatessani. 65kg (177cm).
Pekonia ja maitoa. Nyt syön karkkia nams
47kg
Sipsipussi... meni vähän läskiks tänään. Taidan vielä syödä päälle ainakin omenan ja rahkaa (n. 4,5% rasvaa). Ehkä myös jäätelön... En syö joka päivä näin härskisti, mutta aika usein kuitenkin ja ihmettelenkin kun en ole vieläkään ruvennut suuremmin lihomaan.
Paino 50,5kg tänään kun punnitsin, pituus 161cm.
Paistettuja nakkeja ja pekonia :P 175cm/ 61 kiloa :)
iltapala/päivällinen mozzarella tikkuja, katkarupuja, saöaattia,kurkkua,paprikaa. Mozzarella tikut janottaa niin olen juonut litran kivennäisvettä (soda stream on kätevä!) 64kg
No, huh. Yritän laihduttaa ja noilla edellämainituilla iltapaloilla kilot vaan lisääntyis!
t. 72 kg /172 cm...5 kg yritän saada pois.
Ajattelin kohta ottaa lasin punkkua ja sen kanssa pari homejuustopäällysteistä hapankorppua. Olen ihan juustohullu, sitä pitää eri muodoissaan sälyttää kaikkeen mahdolliseen... Viimeksi pari tuntia sitten illallisella oli kalaa sulatejuustokastikkeessa :P
165/52