Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämäni on merkityksetöntä ja turhaa

Vierailija
03.07.2014 |

Musta tuntuu että mun elämällä ei oo mitään sisältöä. Olen 18-vuotias nuori nainen. Mulla on läheisiä ystäviä ja kavereita, perhe on ok, olen tuore ylioppilas hyvällä todistuksella, opiskelupaikkakin löytyy jopa kolmin kappalein, mulla on työpaikka, mutta silti mulla on jotenkin tyhjä olo. Kai se johtuu siitä että mulla ei oo koskaan ollu, ja tällä hetkellä tuntuu siltä ettei koskaan myös tulekaan, poikaystävää - kaipaan sellaista erilaista yhteenkuuluvuutta, hellyyttä ja rakkauden ja rakastettuna olon tunnetta. On mulla yrityksiä ollu, neljäkin, mutta ei niistä mitään ole tullut (kaksi viimeisintä dumppas mut). Olin todella onnellinen näiden "säätöjen" aikaan, siksi päättelen onnettomuuteni johtuvan rakkaudettomuudesta. Joskus tuntuu siltä että kukaan ei huomaisi jos vain katoaisin. On niin tyhjä olo.

En tiedä miksi sanoin nämä, mutta teki vaan mieli purkaa ajatuksia. Kukaan ulkopuolinen ei tiedä tuntemuksistani ja joskus tulevasta suunnattomasta pahasta olosta. "hymyile niin ne luulee ettei suhun satu" taitaa olla se mun lause..

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että. On se joo hemmetin rankkaa.

Vierailija
2/19 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me kaikki muut ollaan täysin rakastettu. Miehet kohtelee hyvin ja elämä on ruusuilla tanssimista... ei ole koskaan tarvinnut tulla itsekseen toimeen. Eikä koskaan meitä ole potkittu päin naamaa (ainakin sanallisesti)...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 20:35"]Voi että. On se joo hemmetin rankkaa.

[/quote]

Ei mulla sinänsä rankkaa olen, siksi onkin jotenkin outoa kun ajatukset on ristiriidassa muiden asioiden kanssa.

Ap

Vierailija
4/19 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule, kyllä se elämä viellä iloks muuttuu. Lämmintä on luvassa, mielikin piristyy.

Vierailija
5/19 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ymmärrän sua, liiankin hyvinkin. Mulla on aika samanlainen tilanne, paitsi että olen neljäkymmentä ja tuntuu että olen todella yksin. On mulla ystäviä, mutta he elävät kiireistä lapsiperhe-elämää ja saattavat ehtiä tapaamaan minua ehkä pari kertaa vuodessa. En ole koskaan seurustellut. Olen aina haaveillut lapsista ja perheestä. Haluaisin rakastaa ja olla rakastettu.

Sä olet vielä nuori, sulla on elämässä meneillään isoja muutoksia ja myllerryksiä. Rakkauden kaipuu ja hyväksytyksi tulemisen kaipuu on kova. Voin kuvitella sinun tunteman tuskan. Lohdutan, että suurin osa ihmisistä saa jonkinlaisen vastauksen tuohon kaipuuseen jo nuorena aikuisena. Toivon, että sinäkin!

Vierailija
6/19 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan vinkkinä, että ei se rakkaus takaa onnea. Terveeseen parisuhteeseen vaataan, että osaa olla ensiksi onnellinen itsensä kanssa ja toinen täydentää omaa onnea. Älä koskaan ripusta omaa onnellisuuttasi toiseen henkilöön.

N24

Vierailija
7/19 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se poika löytyisi sieltä opiskelupaikasta, mistäs sitä koskaan tietää :)

Vierailija
8/19 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen työtön, jokainen lähestulkoon syyllistää minua siitä. En vaan tällä hetkellä ole töihin kykenevä vaikean masennuksen takia. Ystäviä on kyllä ja kihlattu, mutta silti elämästäni puuttuu sisältö.

Ainoa mihin kelpaan ystävien vapaa-aikana on ryyppykuskiksi. Kahville ei juurikaan pyydellä, eikä kukaan tule jos minä pyydän.

Sinulla on elämä OIKEASTI hyvässä jamassa, vaikka mies puuttuukin. Niin SILTI olisin sinun tilanteessasi onnellinen!

Vierailija
9/19 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 20:50"]Voi kuule, kyllä se elämä viellä iloks muuttuu. Lämmintä on luvassa, mielikin piristyy.

[/quote]

Toivottavasti, ainakin viimeistään sitten syksyllä kun muutan, ja saan tutustua uusiin ihmisiin sekä aloittaa elämän.

Ap

Vierailija
10/19 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 20:51"]Mä ymmärrän sua, liiankin hyvinkin. Mulla on aika samanlainen tilanne, paitsi että olen neljäkymmentä ja tuntuu että olen todella yksin. On mulla ystäviä, mutta he elävät kiireistä lapsiperhe-elämää ja saattavat ehtiä tapaamaan minua ehkä pari kertaa vuodessa. En ole koskaan seurustellut. Olen aina haaveillut lapsista ja perheestä. Haluaisin rakastaa ja olla rakastettu.

Sä olet vielä nuori, sulla on elämässä meneillään isoja muutoksia ja myllerryksiä. Rakkauden kaipuu ja hyväksytyksi tulemisen kaipuu on kova. Voin kuvitella sinun tunteman tuskan. Lohdutan, että suurin osa ihmisistä saa jonkinlaisen vastauksen tuohon kaipuuseen jo nuorena aikuisena. Toivon, että sinäkin!

[/quote]

Kiitos sanoistasi!

Ap

Vierailija
11/19 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 20:51"]Mä ymmärrän sua, liiankin hyvinkin. Mulla on aika samanlainen tilanne, paitsi että olen neljäkymmentä ja tuntuu että olen todella yksin. On mulla ystäviä, mutta he elävät kiireistä lapsiperhe-elämää ja saattavat ehtiä tapaamaan minua ehkä pari kertaa vuodessa. En ole koskaan seurustellut. Olen aina haaveillut lapsista ja perheestä. Haluaisin rakastaa ja olla rakastettu.

[/quote]

Kiitos sanoistasi!

Ap

Vierailija
12/19 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 20:53"]Jos se poika löytyisi sieltä opiskelupaikasta, mistäs sitä koskaan tietää :)

[/quote]

Olen toiveikas sen suhteen:)

Ap

Vierailija
13/19 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 20:53"]Jos se poika löytyisi sieltä opiskelupaikasta, mistäs sitä koskaan tietää :)

[/quote]

Olen toiveikas sen suhteen:)

Ap

Vierailija
14/19 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 20:59"]Mä olen työtön, jokainen lähestulkoon syyllistää minua siitä. En vaan tällä hetkellä ole töihin kykenevä vaikean masennuksen takia. Ystäviä on kyllä ja kihlattu, mutta silti elämästäni puuttuu sisältö.

Ainoa mihin kelpaan ystävien vapaa-aikana on ryyppykuskiksi. Kahville ei juurikaan pyydellä, eikä kukaan tule jos minä pyydän.

Sinulla on elämä OIKEASTI hyvässä jamassa, vaikka mies puuttuukin. Niin SILTI olisin sinun tilanteessasi onnellinen!

[/quote]

Tiedän, mulla on vähän huono omatunto tästä, kun kaikesta hyvästä huolimatta on tyhjä ja turha olo :(

Ap

Vierailija
15/19 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus rakastaa sua. Anna elämäsi Jeesukselle, hän kyllä kantaa.

Vierailija
16/19 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mene nyt hemmetin kuuseen oikeasti "ongelminesi"!!!

Vierailija
17/19 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 21:05"][quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 20:59"]Mä olen työtön, jokainen lähestulkoon syyllistää minua siitä. En vaan tällä hetkellä ole töihin kykenevä vaikean masennuksen takia. Ystäviä on kyllä ja kihlattu, mutta silti elämästäni puuttuu sisältö.

[/quote]

Tiedän, mulla on vähän huono omatunto tästä, kun kaikesta hyvästä huolimatta on tyhjä ja turha olo :(

Ap

[/quote]

Hei! En suinkaan tarkoittanut loukata tai masentaa sinua sanoillani! :)

Sinulla on todellakin elämäsi erinomaisessa pisteessä ja nauti nyt kun voit vielä. Kerkeet kyllä saamaan sen ukkelin vierellesi ja kyllästyä siihen elämään. Elä nuoruutesi täysillä, hanki kokemuksia ja nauti! :)

Vaikka minun tilanteeni on mitä on, on minullakin joskus niitä hyviä päiviä jolloin tulee onnistumisen kokemuksia ja nautin edes sen pienen hetken elämästäni. Niitä päiviä on vähän, mutta silti osaan aina joskus nähdä elämäni myös oikeasti hyvänä. Vois mulla pahemminkin olla.

Muista nauttia nuoruudestasi täysillä! :) Olet vain kerran nuori elämäsi aikana! :)

-9

Vierailija
18/19 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
19/19 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 21:14"][quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 21:05"][quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 20:59"]Mä olen työtön, jokainen lähestulkoon syyllistää minua siitä. En vaan tällä hetkellä ole töihin kykenevä vaikean masennuksen takia. Ystäviä on kyllä ja kihlattu, mutta silti elämästäni puuttuu sisältö.

[/quote]

Ap

[/quote]

Hei! En suinkaan tarkoittanut loukata tai masentaa sinua sanoillani! :)

Sinulla on todellakin elämäsi erinomaisessa pisteessä ja nauti nyt kun voit vielä. Kerkeet kyllä saamaan sen ukkelin vierellesi ja kyllästyä siihen elämään. Elä nuoruutesi täysillä, hanki kokemuksia ja nauti! :)

Vaikka minun tilanteeni on mitä on, on minullakin joskus niitä hyviä päiviä jolloin tulee onnistumisen kokemuksia ja nautin edes sen pienen hetken elämästäni. Niitä päiviä on vähän, mutta silti osaan aina joskus nähdä elämäni myös oikeasti hyvänä. Vois mulla pahemminkin olla.

Muista nauttia nuoruudestasi täysillä! :) Olet vain kerran nuori elämäsi aikana! :)

-9

[/quote]

Kiitos sanoistasi. Kyllä mullekin joskus niitä oikeasti hyviä päiviä tulee, mutta näin yleisesti nämä pienet asiat kalvavat yllättävän tuskallisesti. Uskon ja toivon, että tilanteeni muuttuu syksyllä kun muutan, saan vähän niin kuin uuden pohjan elämälleni (Ei tämäkään huonoa ole, kovin kaavoihin kangistunuttta ja tylsää vain) sekä uusia ystäviä. :)

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi