Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko se per seeseenpano joku vanhojen äijien fantasia?

Vierailija
02.07.2021 |

Olen nuori nainen ja omaan laajan seksikokemuksen parisuhteissa ja irtosuhteissa. Lukuisista nuorista miehistä, vain 1 innostui takatöötistä. Parisuhteissa jokainen mies halusi kokeilla, jos minäkin, muttei kokenut sitä parempana kuin pill un. Nykyinen mies ei edes menkkojen aikana halua peppua vaikka itse ehdottaisin.

Niin minun kohdallani tuntuu siis hassulta että täällä vouhkataan peppujutuista ikäänkuin ne olisivat muka oikeasti niin suosittuja nuorten miesten keskuudessa. Vanhoilla ehkä ja pieni munaisilla.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun oli itse 25, yli 35+ vanhoja. Kun olin 35, oli 50+ vanhoja, kun olin 50, oli 70+ vanhoja. Nyt kun olen 60 - panen ihan kaikenikäisiä.

juuri tänään totesimme saman, noin +30 seurassa, siis me vanhat.

Vierailija
22/24 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasko meillä on kasvamassa siis yksi tai kaksi seksuaalisesti sulkeutunutta miessukupolvea?

Eihän se tuntemuksena pillua voita, mutta sellaisena lisämausteena ihan kiva. Silloin tuntuu, että nainen on täysillä mukana ja toki sitä tehdään puolin ja toisin. Itselläni sen verran iso makkara, että välillä kyllä pelottaa pieneen reikään sitä tunkea vaikka nainen haluaisikin. Silloin menee fiilis ja stondiskin alkaa laskea.

Parhaan orgasmin olen saanut lusikassa perseeseen. Nainenkin nyki kuin sähköiskun saaneena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo ole ole puberteetti ikäisten touhuja. Taitaa tulla nykyään vasta 20-30 vuotiailla.

Vierailija
24/24 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun pääsee kunnon perseseksin makuun, ei pilluseksi tunnu enää miltään. Pilluseksi on sitten enää pelkkää säälittävää aloittelijan seksiä. Ei ole persseksin voittanutta,