Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ihmettä? Exän vaimosta... Vääntäiskö joku rautalangasta? ov

Vierailija
03.07.2014 |

Sain äskettäin tietää että mun ex-poikaystävän vaimo inhoaa minua. Tosi outoa, koska en edes tunne koko naista. Muutama kerran on tullut kadulla tai kaupassa vastaan. Ihmettelin aina miten vaimo mulkaisi minua pahasti mutta jälkeenpäin mietin että taisin vain kuvitella. No nyt sain tietää etten ole kuvitellutkaan. Kaksi yhteistä tutun tuttua paljasti mitä mieltä vaimo on minusta. Oli haukkunut minut pataluhaksi, nimitellyt ja vaikka mitä.

Oudommaksi asian tekee se että mun ja ex-poikaystävän erosta on aikaa pian 18 vuotta, oltiin nuoria, pelkkä teinien seurustelusuhde. Käsittääkseni he ovat tavanneet pari kuukautta eromme jälkeen. Eron jälkeen (minun päätös) ei olla oltu missään tekemisissä. Mustiskaan vaimon ei siis tarvitse olla. Tuskin tervehditään, kun tulee vastaan.

Oon niin ihmeissäni ettei tosikaan. Mikä sitä vaimoa vaivaa?

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä?

Vierailija
2/43 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutteko jossain minikylässä vai miksi törmäät jatkuvasti teinivuosien poikkiksen eukkoon?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan mies sanonut sinusta jotain, hyvässä tai pahassa...

Vierailija
4/43 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 19:10"]

Asutteko jossain minikylässä vai miksi törmäät jatkuvasti teinivuosien poikkiksen eukkoon?

[/quote]

Jos luet viestini uudestaan (ja oletan että osaat jopa lukea) niin huomaat että kerron erosta olleen pian 18 vuotta ja muutaman kerran tulleen vastaan. Eli tullut vastaan niinkin hurjasti kuin kerran kolmessa vuodessa.

-ap-

Vierailija
5/43 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evvk. Eihän tuo edes ole mikään ex.

Vierailija
6/43 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 19:09"]

Mitä väliä?

[/quote]

Sitä väliä että onko naiset aina noin outoja (etten sanoisi kaheleita) kun inhotaan jotain ex-tyttistä vuosien takaa?

-ap-

Vierailija
7/43 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi jaksat välittää? Heiluttaako sun elämäs tasapainoa jotenkin, jos joku eukko jossain ei pidä susta? Mitä väliä? En mäkään tykkää kaikista - todellakaan ja olen enemmän kuin tietoinen, ettei minusta kaikki tykkää -todellakaan.

Vierailija
8/43 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 19:13"][quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 19:10"]

[/quote]

Jos luet viestini uudestaan (ja oletan että osaat jopa lukea) niin huomaat että kerron erosta olleen pian 18 vuotta ja muutaman kerran tulleen vastaan. Eli tullut vastaan niinkin hurjasti kuin kerran kolmessa vuodessa.

-ap-

[/quote]

No ehkä tämä vastaus myös selvensi asiaa. Et taida olla erityisen mukava ihminen. Mutta mitä väliä tuolla on?

Vierailija
9/43 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyseenalaistaisin näiden tuttujen sanat ja toisekseen miksi edes puhut exästäsi tai sen vaimosta kenenkään kanssa?

Sinähän se ihmeellinen taidat olla.

Vierailija
10/43 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 19:16"]

Mä kyseenalaistaisin näiden tuttujen sanat ja toisekseen miksi edes puhut exästäsi tai sen vaimosta kenenkään kanssa?

[/quote]

Minä en puhunut exästä mitään. NÄmä yhteiset tutut avautuivat pikkuhumalassa minulle vaikka en olisi välittänyt edes keskustella asiasta.

Ilmeisesti kolahti aika monelle kun ei saa asiallisia vastauksia.

-ap-

Vierailija
11/43 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 19:15"]

No miksi jaksat välittää? Heiluttaako sun elämäs tasapainoa jotenkin, jos joku eukko jossain ei pidä susta? Mitä väliä? En mäkään tykkää kaikista - todellakaan ja olen enemmän kuin tietoinen, ettei minusta kaikki tykkää -todellakaan.

[/quote]

Inhoatko myös miehesi vanhoja tyttöystäviä, joita et ehkä ole koskaan tavannut?

Vierailija
12/43 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te puhutte jostain 90-luvun asioista. :D

Vierailija
13/43 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, usko nyt että sinä se tässä erikoinen olet. 

Ei kolahtanut, millään tavalla. Ydinperheessä vuosikymmeniä elänyt olen.

Vierailija
14/43 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 19:19"]

[/quote]

Minä en puhunut exästä mitään. NÄmä yhteiset tutut avautuivat pikkuhumalassa minulle vaikka en olisi välittänyt edes keskustella asiasta.

-ap-

[/quote]

Siis mieleisiäsi vastauksia, tarkoitat. Asiallisia ne kyllä olivat.

Vierailija
15/43 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä kaverisi puhuisi 18 v vanhan suhteen uusista vaimoista sulle? Joo-o.

Vierailija
16/43 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 19:20"][quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 19:15"]

[/quote]

Inhoatko myös miehesi vanhoja tyttöystäviä, joita et ehkä ole koskaan tavannut?

[/quote]

En. Mutta en ymmärrä mitä ap kitisee? Miten voi olla oletettavasti aikuselle ihmiselle noin musertava tieto jos joku käytännössä tuntematon henkilö ei nyt satu tykkäämään. MITÄ VÄLIÄ? ymmärsin ainakin, että missään tekemisissä eivät ole eikä ole aikomustakaan olla, niin mikä ongelma?!

Vierailija
17/43 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No. Sä jätit miehen. Mies aloitti uuden suhteen 2kk sun jälkeen. Sillä oli varmaan vielä tunteita sinua kohtaan joka paljastui hänen uudelle tytölle ja tuo seikka on voinut tehdä heidän suhteensa alusta hyvin vaikean. Minusta on hyvin ymmärrettävää että tuonkaltainen tilanne saattaisi aiheuttaa perustelematonta vihaa uuden puolison exää kohtaan. Kyse ei ehkä ole edes oikeasti henkilökohtaisesta inhosta kuin siitä pettymyksestä että on joutunut kasvattamaan suhteensa toisen naisen varjossa.

Siksipä juuri miehet ja naiset: älkää ottako niitä laastareita vaan surkaa surunne yksin.

Vierailija
18/43 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, exäsi oli varmaan vaimoonsa tutustuessaan vielä aika katkera sinulle, sinähän olit jättänyt hänet siinä vaiheessa kaksi kk aiemmin. Joten on varmasti haukkunut sinua vaimolleen aika lailla. Sieltä se kumpuaa, ei kannata ihmetellä eikä vaivata asialla päätä.

Vierailija
19/43 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 19:21"]

[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 19:19"]

[/quote]

-ap-

[/quote]

Siis mieleisiäsi vastauksia, tarkoitat. Asiallisia ne kyllä olivat.

[/quote]

Asiallinen vastaus olisi ollut kertoa oma mielipiteensä siihen mitä kysyttiin. Eikä alkaa kyselemään miksi keskustelen exästäni. Ja arvailemaan minua ihmeelliseksi.

Vierailija
20/43 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen väliä? Itse en voisi kiinnostua helkkariakaan. :D Ihme kavereita sulla on jos tollasesta ees puhuu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi