Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ilmeisesti nätti, mukava ja älykäs nainen, mutten halua miestä. Kysyttävää?

Vierailija
03.07.2014 |

Viihdyn yksin ja on kiva kun miehet lähestyvät. Mutta minusta he voisivat lähestyä ystäviäni, jotka joskus jopa epätoivoisesti tuntuvat etsivän kumppania. Minä en etsi mitään, jos kohdalle sattuu sopiva niin sitten on uudet aatokset. Mutta toistaiseksi hyvä näin. Ei minusta kenenkään pidä etsiä rinnalleen ketään ennen kuin osaa olla sinut itsensä ja oman elämänsä kanssa. :)

N23

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä ole kysyttävää, mutta mukava kuulla etten ole ainoa. Olen sinua paljon vanhempi, mutta edelleen ajattelen samoin.

Vierailija
2/8 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin niitä vanhojapiikoja tehdään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja muuten ne parhaat miehet menee nuorena, vanhempana saat sitten valita niistä lopuista jäljellejääneistä tai korkean käyttöasteen omaavista. Jee! 

Vierailija
4/8 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just. Eli teidän miehistä vai? Miksi täällä on kaikki niin katkeria ihmisiä? Mä en aio menettää elämäniloa ja vajota noin alas kuin jotkut täällä, en koskaan.

AP

Vierailija
5/8 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen ilmeisesti nätti, mukava ja älykäs nainen, mutten halua miestä"

Ei kait ole ihme jos keskittyy itsensä ihailuun, mitä tekstistä voisi tulkita.

- M72.

Vierailija
6/8 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko lespo?

Vierailija
7/8 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiselta kierrokselta voi löytyä uskomattomia helmiä, kun on vaan oikeaan aikaan oikeassa paikassa, niin kuin minulle kävi.

Olen ylpeä ap:sta kun on jo tuossa iässä tajunnut tuon tosiasian että ei suhteesta tule mitään jos on vielä "keskeneräinen" tietyllä tavalla.

Itse tuossa iässä vaan valehtelin itselleni ja pelleilin.

Vierailija
8/8 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikansa kutakin. Huomenna voi jo olla toisin..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan