Naurattaa huoltiksella kahvilla istuvat sähköautoilijat jotka tuijottavat ”auton lataantumista” että matka voisi jatkua
LOL
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Tuossa kaupan pihassa näitä näkee myös. Istutaan autossa tai seisoskellaan auton vieressä ja odotetaan auton latautumista. Eilen just miehelle naureskelin tuota kun joku siinä taas seisoskeli. Itselläni on kyllä parempaakin tekemistä kun seisoa auton vieressä ja odottaa että auto latautuu.
Aivan s*tanan perseestä kyllä. Ei riittäisi itselläni pinna maleksimaan jossain hevonperseessä akun latautumista odotellen, ei edes sitä fiktiivistä 10 minuuttia joka ei todellisuudessa edes riitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin just lomareissulla 1300km. Kuluja tuli noin 30e. Paljonko sulla meni?
Enkä joutunut jonottamaan kertaakaan.
Niinpä tietysti. No, kun itse pidin sen yhden tauon, niin sillä huoltoasemalla oli latauspisteet täynnä (ja varmasti jonoakin, siihen en kiinnittänyt huomiota).
Höh. Jos jossain on latauspisteet täynnä, niin emme mene ko. Huoltsikalle. Tarkistamme tilanteen applikaatiosta etukäteen.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Se kahvilla olo perustuu siihen, että kahvilla käytäisiinnmuutenkin- ja muutenkin sitä autoa tujotettaisiin, vaikka se olisi bensalla tankatti nopeasti.
Kahvipakko aina kun ”tankkaa” auton. Ei kiitos! 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä tietysti. No, kun itse pidin sen yhden tauon, niin sillä huoltoasemalla oli latauspisteet täynnä (ja varmasti jonoakin, siihen en kiinnittänyt huomiota).
Höh. Jos jossain on latauspisteet täynnä, niin emme mene ko. Huoltsikalle. Tarkistamme tilanteen applikaatiosta etukäteen.
Eri
Itse tykkään taas pysähtyä sillä huoltoasemalla joka fiilikseeni ja matkantekooni parhaiten tuntuu sopivan. Ei tarvitse tarkistella applikaatioita.
Vierailija kirjoitti:
Tuossa kaupan pihassa näitä näkee myös. Istutaan autossa tai seisoskellaan auton vieressä ja odotetaan auton latautumista. Eilen just miehelle naureskelin tuota kun joku siinä taas seisoskeli. Itselläni on kyllä parempaakin tekemistä kun seisoa auton vieressä ja odottaa että auto latautuu.
Jos joku tekee tuota, niin se johtuu ihan vain pihiydestä. Prismassa ja Lidlissä saa ladata ilmaiseksi. Kotona maksaa.
Tietty pitkällä reissulla pitää jossain ladata, mutta silloinkin luulisi asiaa selvittävän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se kahvilla olo perustuu siihen, että kahvilla käytäisiinnmuutenkin- ja muutenkin sitä autoa tujotettaisiin, vaikka se olisi bensalla tankatti nopeasti.
Kyllä minulla 500 kilsan välein on ihan luonnostaan pysähtymispakko.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tuota pari tankillista bensaa kului, joka ei kustannusmielessä voisi vähempää kiinnostaa. Ei tarvinnut jurnuttaa yhdelläkään huoltoasemalla akun latautumista odotellen ja tauot pidettiin täsmälleen siellä missä sattui huvittamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri
Itse tykkään taas pysähtyä sillä huoltoasemalla joka fiilikseeni ja matkantekooni parhaiten tuntuu sopivan. Ei tarvitse tarkistella applikaatioita.
On se toistaiseksi onnistunut meilläkin, kun ne latausasemat eivät ole olleet täynnä. Vastasin tuossa vain kysymykseen jonottamisesta. Jos haluaa olla varma, ettei tarvi jonottaa, niin se selviää etukäteen.
Kun tuttu vie lapset jääkiekkoharkkoihin, se ajaa Prisman latauspisteelle ja hoitaa ostokset ja odottelee siellä. Kelpasi varmaan sullekin että Prisma täyttää tankkisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko samalla myös kahvipakko vai voiko jatkaa matkaa minuutin vessatauon ja parin minuutin tankkauksen jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Mietin tuossa hieman samaa kun kesälomareissullani ajelin Suomen läpi ja katsoin taukopaikan täynnä olevia latauspisteitä. Jos olisi ollut sähköauto alla, kuinkahan kauan olisin joutunut siellä huoltoasemalla jurnuttamaan kymmenen minuutin pikatauon sijaan? 😂
Mitähän siitä lataamisesta eli "tankkaamisesta" sitten tulee kun jokaisella on sähköauto? Satojen metrien jonot ja tuntikausien odotus vai varataanko latausaika ennakkoon? Tuo ei voi tulla onnistumaan, ei ainakaan Suomen talvikeleissä eikä muutenkaan. Ihan naurettavaa pelleilyä. Ja tullaan näkemään sekin, ne jotka riittävän pitkään elää, että todetaan ettei ilmastonmuutos pysähtynytkään siihen kun kaikki päästöt poistettiin ilmakehästä. Milläkähän sitten selitellään ilmastonmuutosta? Uskotaanko jo viimein että normaalia sykliä maapallon historiassa, lämpenee ja kylmenee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa polttistollot jotka eivät vaan ymmärrä :D :D :D
Kieltämättä en oikein ymmärrä jollain hevonperseen ABC:llä lorvimista, jotta saisi leluautonsa ladattua.
Uskon sen, olethan punaniska polttistollo!
Sähköapina hiiltyi.
Vierailija kirjoitti:
Kun tuttu vie lapset jääkiekkoharkkoihin, se ajaa Prisman latauspisteelle ja hoitaa ostokset ja odottelee siellä. Kelpasi varmaan sullekin että Prisma täyttää tankkisi?
Ei kelpaisi minulle jos joutuisin menemään Prismaan ”odottelemaan” ja ostoksille, jotta pystyn ajamaan autollani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tuota pari tankillista bensaa kului, joka ei kustannusmielessä voisi vähempää kiinnostaa. Ei tarvinnut jurnuttaa yhdelläkään huoltoasemalla akun latautumista odotellen ja tauot pidettiin täsmälleen siellä missä sattui huvittamaan.
No mikäpä siinä jos haluaa maksaa rupuisella huoltsikalla käymisestä. Ihanaa että voidaan asioida Linnatuulessa eikä Pirkkalan ABC:llä. Tuossa 200 euroa siitä hyvästä, ole hyvä! Eri.
Ja automerkit luopuvat polttomoottoreiden valmistamisesta muutamassa vuodessa. Honda viimeisempänä.
Pian me kaikki istumme kahvilassa odottamassa sähköä.
Punaniskat myös!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko samalla myös kahvipakko vai voiko jatkaa matkaa minuutin vessatauon ja parin minuutin tankkauksen jälkeen?
Sähköautolla se on syömispakko.
Me emme tosin uskaltaneet ajaa lomamatkaamme sähköautolla. Teimme sen avoautollamme. Sähköllä ajamme vain mökkimatkaa.
Niin, senkin ajan voi käyttää av palstailuun. 😂😂
Minulla on ikivanha bensarohmu, sähköön voisin kyllä vaihtaa, jos latausmahdollisuudet olisi paremmat. Ja veikkaan että palstaurpot itsekin istuisi siellä huoltsikalla sen puoli tuntia, jos saisi ilmaiseksi tankillisen bensaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kelpaisi minulle jos joutuisin menemään Prismaan ”odottelemaan” ja ostoksille, jotta pystyn ajamaan autollani.
Odotella joudut joka tapauksessa, mutta kyllä saat ihan vapaasti maksaa siitä 😎.