Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistun, kun mies tuo koko ajan lahjoja

Vierailija
02.07.2021 |

Minuun on ihastunut mies, josta en ole kiinnostunut. Hän tuo/lähettää minulle jatkuvasti lahjoja: esim. koruja, kukkia, pehmoleluja, suklaata, "romanttisia" koriste-esineitä (esim. posliinijoutsenia ja I love you-tauluja) vaikka olen sanonut, että en halua häneltä mitään. Tämä ahdistaa minua. En muutenkaan pidä lahjoista edes oman perheen kesken ja tämä tilanne hermostuttaa minua.
En tiedä, minne saan mahtumaan kaiken tuon krääsän, kirpputori on toisella puolella kaupunkia ja joutuisin menemään sinne taksilla, kun en jaksa kantaa kävellen sinne asti kaikkea tätä kamaa. Työkaverini luulevat, että seurustelemme, kun mies tilaa kukkalähetyksiä työpaikalleni. Minua ahdistaa, kun tunnen olevani kiitollisuudenvelassa kun toinen tuhlaa vähäisiä rahojaan kaikkeen turhaan ja samalla tuntuu, kuin hän jotenkin yrittäisi "ostaa" minut seurustelemaan kanssaan, vaikka en halua. Miten saan hänet lopettamaan tämän?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukat roskiin, suklaat kavereille jos itse et syö.

Muut jutut johonkin annetaan ilmaiseksi juttuun netissä.

Vierailija
2/8 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähestymiskielto?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi jos vaikka ihan sanot suoraan että en ole kiinnostunut sinusta, joten lopeta.

Vierailija
4/8 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisille mikään kelpaa. Hyppää narun jatkoksi jos on noin vaikeaa.

Miltäs itsestä tuntuisi, jos joku äänensä tupakalla pilannut, haiseva pubiruusu alkaisi liehittelemään sinua? Hyppäisitkö itse narun jatkoksi, vai alkaisitko seurustelemaan henkilön kanssa, josta et ole pätkän vertaa kiinnostunut?

Vierailija
5/8 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kiellät vielä. Sen jälkeen tavarat säkkiin ja säkki roskiin. Niin yksinkertaista se on.

Vierailija
6/8 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet sanonut, että et halua lahjoja , mutta oletko sanonut sen tärkeämmän asian, eli sen, että et ole kiinnostunut hänestä ? Jos vaikka aloitat sillä, niin eiköhän se lahjojen tuleminenkin lopu.

Vierailija
7/8 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaat ajan päälääkärille. Se kirjoittaa sellaisen reseptin sulle, ettei lahjat enää ahdista.

Vierailija
8/8 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita viesti että ''en tarkoita pahalla mutta mua oikeasti ahdistaa että lähetät mulle näitä asioita vaikka tarkoitat hyvää, niin pyydän ettei se jatku, kiitos''

Sit sanot lujemmin jos ei toimi ja sit pyydät ystävältä tai poliisilta apua jos sekään ei toimi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä