Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

lapsen tapaamiset

Vierailija
03.07.2014 |

Te eronneet joilla lapsia kuinka usein ja miten pitkän ajan lapsii on etävanhemman luona yhtä soittoa?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miten noi tapaamis jutut menee? Voiko isä vaatia ja saada lasta luokseen enemmän kuin esim 3 yötä viikossa . Kyse on 4 v lapsesta. Osaiskp joku neuvoa tai kertoa. Lastenvalvojalle en ole soittamassa vielä

Vierailija
2/17 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 16:26"]Ja miten noi tapaamis jutut menee? Voiko isä vaatia ja saada lasta luokseen enemmän kuin esim 3 yötä viikossa . Kyse on 4 v lapsesta. Osaiskp joku neuvoa tai kertoa. Lastenvalvojalle en ole soittamassa vielä

[/quote]

lisäys että tällä hetkellä ottaa lasta silloin tällöin yöks . Joskus sen 2-3 yötä/viikko aika harvoin. Joskus sen 2yötä /3viikkoa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on niin pieni kuopus (2v), että ei olla viikko/viikko, vaan lyhyempiä pätkiä. Isällä lapset on joka toinen viikonloppu ja aina su-ma ja ke-to 1vrk. Pisin aika etällä on siis joka toinen viikko pe iltapäivä-ma ilta.

Vierailija
4/17 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole yötä koskaan. Näkee kyllä isäänsä monta kertaa viikossa

Vierailija
5/17 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 16:30"]Meillä on niin pieni kuopus (2v), että ei olla viikko/viikko, vaan lyhyempiä pätkiä. Isällä lapset on joka toinen viikonloppu ja aina su-ma ja ke-to 1vrk. Pisin aika etällä on siis joka toinen viikko pe iltapäivä-ma ilta.

[/quote]

aivan. Toi kuulostaa hyvältä systeemiltä.

Vierailija
6/17 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lapset olivat pieniä, olivat etällä jokatoinenvkloppu pe-su, arkena ke yön.

Isompina kokeiltiin hetki vko-vko, se ei toiminut ja nyt puoleen vuoteen eivät ole etällä käyneetkään, ovat siis teinejä jo.

Vierailija
7/17 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 16:26"]

Ja miten noi tapaamis jutut menee? Voiko isä vaatia ja saada lasta luokseen enemmän kuin esim 3 yötä viikossa . Kyse on 4 v lapsesta. Osaiskp joku neuvoa tai kertoa. Lastenvalvojalle en ole soittamassa vielä

[/quote]

Jos lapsi asuisi pääasiassa isällään, haluaisitko itse lasta luoksesi niin paljon kuin mahdollista? Lapsi on isänkin, ei vain sinun. Mitäs jos lapsi olisi vaikka kolme päivää kerrallaan yhden vanhemman luona, jos kerran molemmat vanhemmat asuvat samalla alueella ja voivat kuljettaa lasta tarhaan yms.

Vierailija
8/17 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 2-4yötä/vk ollut jostain 3-4v. asti.

Vierailija
9/17 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän tilanne on se että etä haluaa pitää meidän lasta pitempiä aikoja luonaan siis aivan överiaikoja. Sillä on paljon selityksiä miksi haluaa näin. Mun mielestä ihan kohtuutonta lasta kohtaan. Miten mun lapsi voi olla överiaikoja ilman äitiään kenen kanssa ollut aina ! Tää tilanne alkaa olemaan painostava .. ap

Vierailija
10/17 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 16:26"]Ja miten noi tapaamis jutut menee? Voiko isä vaatia ja saada lasta luokseen enemmän kuin esim 3 yötä viikossa . Kyse on 4 v lapsesta. Osaiskp joku neuvoa tai kertoa. Lastenvalvojalle en ole soittamassa vielä

[/quote]

Miksi ei voisi? Miksi sinä taas voisit vaatia enemmän?

Vierailija
11/17 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 16:33"]Kun lapset olivat pieniä, olivat etällä jokatoinenvkloppu pe-su, arkena ke yön.

Isompina kokeiltiin hetki vko-vko, se ei toiminut ja nyt puoleen vuoteen eivät ole etällä käyneetkään, ovat siis teinejä jo.

[/quote]

miten se kävi ilmi että ei toiminut?

Vierailija
12/17 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 16:37"]Meidän tilanne on se että etä haluaa pitää meidän lasta pitempiä aikoja luonaan siis aivan överiaikoja. Sillä on paljon selityksiä miksi haluaa näin. Mun mielestä ihan kohtuutonta lasta kohtaan. Miten mun lapsi voi olla överiaikoja ilman äitiään kenen kanssa ollut aina ! Tää tilanne alkaa olemaan painostava .. ap

[/quote]

3-4 yötä ei ole överiaika. Ilman äitiään? Omien sanojesi mukaan ennenkin pärjännyt 2-3 yötä.

Vierailija
13/17 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 16:39"][quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 16:37"]Meidän tilanne on se että etä haluaa pitää meidän lasta pitempiä aikoja luonaan siis aivan överiaikoja. Sillä on paljon selityksiä miksi haluaa näin. Mun mielestä ihan kohtuutonta lasta kohtaan. Miten mun lapsi voi olla överiaikoja ilman äitiään kenen kanssa ollut aina ! Tää tilanne alkaa olemaan painostava .. ap

[/quote]

3-4 yötä ei ole överiaika. Ilman äitiään? Omien sanojesi mukaan ennenkin pärjännyt 2-3 yötä.

[/quote]

Ja ei siihen mitään selityksiä edes tarvi. Tottakai vanhempi haluaa lapsensa kanssa olla.

Vierailija
14/17 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 16:34"][quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 16:26"]

[/quote]

Jos lapsi asuisi pääasiassa isällään, haluaisitko itse lasta luoksesi niin paljon kuin mahdollista? Lapsi on isänkin, ei vain sinun. Mitäs jos lapsi olisi vaikka kolme päivää kerrallaan yhden vanhemman luona, jos kerran molemmat vanhemmat asuvat samalla alueella ja voivat kuljettaa lasta tarhaan yms.

[/quote]

Tottakai haluaisin nähdä niin paljon kun mahollista ja oon ilonen että lapsella on se isä joka sitä rakastaa ja sen kaa halua olla. Mut se että kun tämä isä on aikasemmin ollut niin vaihteleva niiden näkemisien kanssa . Talvella meni 3 kk että ei nähnyt lasta ollenkaan. Ja ne pitkät välit jos taas tulee ettei ne näe ollenkaa ei oo lapselle kiva. Pelkään että se jossain vaiheessa tekee samat kun ennenkin . Mut toisaalta onhan sillekin annettava tilaisuus olla isä. Ja se mitä puhuin överiajoista tarkotin että hän haluaa lapsen kahdeksi viikoksi kerrallaan. Mun mielestä se on aivan liikaa. Ehkä voin olla väärässä.

Vierailija
15/17 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 16:39"][quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 16:37"]Meidän tilanne on se että etä haluaa pitää meidän lasta pitempiä aikoja luonaan siis aivan överiaikoja. Sillä on paljon selityksiä miksi haluaa näin. Mun mielestä ihan kohtuutonta lasta kohtaan. Miten mun lapsi voi olla överiaikoja ilman äitiään kenen kanssa ollut aina ! Tää tilanne alkaa olemaan painostava .. ap

[/quote]

[/quote]

4 yötä ois mulle maximi. Hänelle 2 viikkoa olis se aika mitä nyt haluaisi.

Vierailija
16/17 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin tuossa tilanteessa onnellinen, että "etävanhempikin" on kiinnostunut jakamaan elämänsä lapsensa kanssa. Mitäpä, jos yrittäisitte löytää kumpaakin miellyttävän ja lapsen tarpeita palvelevan ratkaisun?

Vierailija
17/17 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 16:50"]Itse olisin tuossa tilanteessa onnellinen, että "etävanhempikin" on kiinnostunut jakamaan elämänsä lapsensa kanssa. Mitäpä, jos yrittäisitte löytää kumpaakin miellyttävän ja lapsen tarpeita palvelevan ratkaisun?

[/quote]

Sellasta olis tarkotuskin mikä on lapsen etu ja paras ratkasu. Lapselle me molemmat ollaak yhtä tärkeitä. Varmasti se haluais nähdä molempia niin paljon kun vaan voi. Mut tuntuu tosi vaikealta sopia näistä koska se on tosi ehdoton kaikessa vähän niin kun minäkin. Kuitenki halutaa lapsellemme parasta. Ehkä se ratkasu löytyy kun jutellaan sen kanssa.:)