Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mites toi Sanna Suutari..

Vierailija
03.07.2014 |

...Aurinkorannan Tähtösissä. Nyt on saatu kyllä Suomeen new and improved Tuksu. Ei riitä sanat kuvailemaan myötähäpeää.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko käsitelty jo?

Vierailija
2/12 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo niitä aurinkorannan tähtösiä kattonu ollenkaan, kun aina missaan. Mutta ihmettelen kyllä tuota Sannaa ihan sen viidakon tähösten perusteella. Mä kyllä muistan vielä sen hänen edellisen julkisuuteen pyrkimisensä silloin ööööh... vaikka kuinka kauan sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoisen yksinkertainen daami. Eikä ole edes kaunis.

Vierailija
4/12 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 13:42"]

Mä en oo niitä aurinkorannan tähtösiä kattonu ollenkaan, kun aina missaan. Mutta ihmettelen kyllä tuota Sannaa ihan sen viidakon tähösten perusteella. Mä kyllä muistan vielä sen hänen edellisen julkisuuteen pyrkimisensä silloin ööööh... vaikka kuinka kauan sitten.

[/quote]

Kaikki jaksot löytyy Katsomosta, eihän se kai telkkarista edes tule?

Sanna on kyllä.. Epäuskoa, myötähäpeää, naamapalmuilua. Ei riitä edes sanat kertomaan.

Onhan siinä paljon huumoriakin, tahatonta sellaista toki, joten jos myötähäpeältä kykenee, niin erinomaisen viihdyttävää katseltavaa on Sanna faniensa ja diettinsä ja kuoleman rajalla käymisensä kanssa tarjonnut. Uskomaton huomionkipeys ihmisellä.

Vierailija
5/12 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No täytyy sanoa, että jos haette malliesimerkkiä sille hokemallenne WT:lle, niin katsokaa Aurinkorannan Tähtösiä.

Vierailija
6/12 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 13:55"]

[/quote]

Sanna on kyllä.. Epäuskoa, myötähäpeää, naamapalmuilua. Ei riitä edes sanat kertomaan.

Onhan siinä paljon huumoriakin, tahatonta sellaista toki, joten jos myötähäpeältä kykenee, niin erinomaisen viihdyttävää katseltavaa on Sanna faniensa ja diettinsä ja kuoleman rajalla käymisensä kanssa tarjonnut. Uskomaton huomionkipeys ihmisellä.

[/quote]

Hyvin kiteytetty. Tulee se TV:stäkin Subilta keskiviikkoisin.

Vierailija
7/12 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 13:55"]

[/quote]

[/quote]Ai mä jotenkin elin siinä uskossa, että tulee joskus subilta myöhään. Mutta kiitän kovasti, käyn katsomon puolelle tästä :) T: paskaviihteen ystävä

Vierailija
8/12 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
9/12 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 14:33"]

Haluaa nyt näköjään BB-taloon :D

https://endfi3.etribez.com/aes/a/endemolfinland/bb2014/contestant/cid/1150

[/quote]

Äänestäkää! Viihdearvo korkea.

Vierailija
10/12 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 17:20"]

[/quote]

[/quote]

Joooo!! Sanna ehdottomasti taloon. Mä jo kuulen mielessäni ne avautumiset siitä, miten kaikki talon miehet yrittää pokata sitä ja miten moni niistä taviksista on hänen faninsa. Sanna Taloon!

Vierailija
11/12 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 17:51"]

[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 17:20"]

[/quote]

[/quote]

Joooo!! Sanna ehdottomasti taloon. Mä jo kuulen mielessäni ne avautumiset siitä, miten kaikki talon miehet yrittää pokata sitä ja miten moni niistä taviksista on hänen faninsa. Sanna Taloon!

[/quote] Jeee todellakin :D Ja Sannahan on syntynyt vissiin -77, joten ne teineistä valittajatkin vois olla tyytyväisiä.

Vierailija
12/12 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on muuten ulkoisesti tosi paljon samaa kuin siinä Nykäsen uusimmassa. Siis lähinnä se 15 vuoden takainen "tyyli" johon ovat jämähtäneet ja se hivenen pubiruusumaisuus sameine ihoineen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä