Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hei te toisten ostosten kyttääjät!

Vierailija
03.07.2014 |

Toisesta ketjusta ärsyyntyneenä kysyn teiltä: miksi ihmeessä te kyttäätte mitä toisilla on ostoskoreissa??? Älkääkä vastatko, että tulee siinä jonottaessa katseltua.

Itse en IKINÄ katso mitä muut ostaa kaupasta. Teillä taitaa todellakin olla omassa elämässä pahoja puutteita.

Kyllä, olen tosissani. Ja aivan tyrmistynyt!!!

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttäreni on erään keskisuuren marketin kassalla toista kesää kesätöissä. Av:n innoittamana kysäisin häneltä jos hän miettii ihmisten tekemiä ostoksia. Vastaus: ei koskaan! 

Vierailija
2/15 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokihan sitä jonottaessa väkisinkin näkee mitä edellä oleva lappaa hihnalle. Ei se sitä tarkoita, että mä mitenkään kyttäämällä kyttään, joskus  saatan pohtia, että mitähän tuo noista aineksista meinaa tehdä.

Ei mielestäni paha juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä ärsyyntyä muiden kyttäilystä? Huono itsetunto herkuista tjn? Mä en huomaa kaupassa edes tuttavia, olen niin keskittynyt siihen omaan ostosreissuun. Kassalla on sen verran kiire, etten ehdi edes vilaista muiden ostoksia.

Ja olen mä joskus näiden ketjujen myötä ajatellut, että mitähän ihmiset tuumaa mun oudoista ostoksista. Mutta sekunnin päästä naureskellut, että tuumatkoon mitä tuumaa :D

Vierailija
4/15 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap olet oikeassa, kuka jaksaa välittää siitä mitä he syövät? No tulipa mieleen Yks kerta kun menin kassalle, oli pari suklaa levyä ja vaahtokarkkeja, (olin tekemässä viisihenkiselle perheelle Rocky roadia) niin kassantäti kysyi erittäin halveksuvalla äänellä että "sinäkö nämä sitten mättäät ,voivoi" olin niin sanaton että jäin vain monttu auki ihmettelemään.

Tietääkseni kassanhoitajan ei pitäisi arvostella asiakkaan ostoksia, vai?

Vierailija
5/15 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ihmisen elämän täytyy olla todella köyhää, jos katselee toisten ostoksia ja miettii mitä se niistä meinaa tehdä :D

Päivän naurut tuli tästä.

Ensi kerralla laitan ostosten päälle myös reseptin niin säästyy uteliaiden asiakkaiden aivot ja voivat suunnata energiansa johonkin hyödyllisempään.

Vierailija
6/15 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka käski olla läski?

Vierailija
7/15 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 12:21"]Tokihan sitä jonottaessa väkisinkin näkee mitä edellä oleva lappaa hihnalle. Ei se sitä tarkoita, että mä mitenkään kyttäämällä kyttään, joskus  saatan pohtia, että mitähän tuo noista aineksista meinaa tehdä.

[/quote]

Näkeminen eri asia kuin oikein kyyläys. Saatan minäkin tuijottaa edessä olevan koria tai kärryä mutta jos joku yhtäkkiä kysyisi että mitä siellä korissa oli, en todennäköisesti osaisi sanoa yhtään asiaa. Ajatukseni ovat siis muualla. Sinulla tuo on kyttäämistä, jos oikein pohdiskelet että mitähän tuo tuollakin tekee.

Vierailija
8/15 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 12:22"]

Miksi ihmeessä ärsyyntyä muiden kyttäilystä? Huono itsetunto herkuista tjn? Mä en huomaa kaupassa edes tuttavia, olen niin keskittynyt siihen omaan ostosreissuun. Kassalla on sen verran kiire, etten ehdi edes vilaista muiden ostoksia.

Ja olen mä joskus näiden ketjujen myötä ajatellut, että mitähän ihmiset tuumaa mun oudoista ostoksista. Mutta sekunnin päästä naureskellut, että tuumatkoon mitä tuumaa :D

[/quote]

En oikein osaa yhdistää kauppaostoksia ja huonoa itsetuntoa...hmm???

Ei muakaan haittaa, saavat ajatella ihan mitä huvittaa. Ihmettelen vain ihmisten uteliaisuuden määrää, en muuta.

ap

Vierailija
9/15 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 12:24"]

Kuka käski olla läski?

[/quote]

Jos minua tarkoitat, niin tässä mitat 165/56.

ap

Vierailija
10/15 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aloin "kyttäämään" ihmisten kärryjä silloin, kun yritin opetella paniikkihäiriöistä eroon :) ja onnistuinkin siinä, en ole vuosiin tarvinnut lääkitystä.

Vierailija
11/15 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 12:26"]

[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 12:21"]Tokihan sitä jonottaessa väkisinkin näkee mitä edellä oleva lappaa hihnalle. Ei se sitä tarkoita, että mä mitenkään kyttäämällä kyttään, joskus  saatan pohtia, että mitähän tuo noista aineksista meinaa tehdä.

[/quote]

Näkeminen eri asia kuin oikein kyyläys. Saatan minäkin tuijottaa edessä olevan koria tai kärryä mutta jos joku yhtäkkiä kysyisi että mitä siellä korissa oli, en todennäköisesti osaisi sanoa yhtään asiaa. Ajatukseni ovat siis muualla. Sinulla tuo on kyttäämistä, jos oikein pohdiskelet että mitähän tuo tuollakin tekee.

[/quote]

Ahaa kiitos infosta. Voin infota sua takaisin sillä, että en mäkään muista jälkeenpäin mitä kukakin osti ja tuo pohdiskelu kestää tasan sen aikaa kun jonotan ja tuijotan eteenpäin.

Teidänlaisillenne pitäisi olla olemassa mustat pussit jokaisen tuotteen päällä, viivakoodin kera, että kukaan ei vain vahingossakaan näe mitä siellä korissanne kannatte.

Vierailija
12/15 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yleensä katsele, mutta jos jono jumittaa tai jos edessäolevan ostokset on erikoisemmat (esim. 8 puolentoista litran limupulloa tjsp) niin saatan katsoa. En kyllä muista enää siinä vaiheessa kun olen itse kassalla mitä se edellinen osti :) Ja jos jotain ajattelen, niin luultavasti jotain tyyliin "onpas paljon limsaa, varmaan juhlat tulossa. Hei, muistinko ottaa sen sinapin? Joo, tuossahan se on."

Vierailija
13/15 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun pienellä paikkakunnalla. Paikallisessa K-marketissa onyksi todella lörppö kohta eläköityvä akka kassalla jonka on PAKKO kommentoida jokaista asiakasta tai näiden ostoksia. Siihen aikaan kun kortilla maksettaessa oli vielä kirjoitettava nimi kuittiin niin tämä juorutäti kyttäsi nimikirjoitustani aikansa (olimme juuri muuttaneet paikkakunnalle) ja muutaman viikon päästä minut nähtyään totesi: "Nyt tiedän kuka isäsi on!" Mainittakoon vaan että isäni asuu 700 km päässä eikä ole täällä koskaan käynyt...

Työpaikkani nuorelle parikymppiselle sijaiselle joka osti Libressejä totesi tämä asiakaspalvelijoitten helmi. "Kuukautiset tulossa vai?"

Voitte arvata että sataa viereen rakennetun S-marketin laariin...

Vierailija
14/15 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen kaupassa yksi nainen tuijotti kärryyni ja mulkaisi vihaisesti. Hämmennyin ja seurasin vähän aikaa niin sama juttu kaikkien vastaantulijoiden kohdalla. Menimme samaan aikaan kassalle ja taas sama juttu. Ihan kiusallani tuijotin sitten hänen ostoksiaan (hodareita ja suklaakuorrutettuja banaanivaahtokarkkeja) ja mulkaisin päälle.

Vierailija
15/15 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää kun karppausfoorumilla on oma ketjunsa ostoskorikyttääjille, siellä sitten yhdessä naureskelevat "kun sekin täti osti rasvatonta maitoa ja kaksi suklaalevyä, hihi onpas tyhmä ihminen, minä naureskellen ja ylpeänä laitoin hihnalle mun pekonit ja kananmunat!!".