Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

laihdutustavoite

Vierailija
03.07.2014 |

Olen ylipainoinen ja laihdutan. Muutama kilo on jo lähtenyt, mutta vielä on ylimääräistä pudotettavana. Aloin vain miettiä, että mikä onkaan sitten se kilotavoite, johon pyrin, nyt vain yritän pudottaa kiloa kerrallaan.

Bmi:n mukainen normaalipainoni on kaikki välillä 46-62 kg. Olen 158 cm pitkä. Ajattelisin, että 50 kg olisi aika unelma?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 160cm pitkä ja joskus 50kg painaneena voin sanoa, että mulle toi paino on ainakin ihan liian vähän. Tossa 50kg paikkeilla oon ihan riuku, juteltiin tästä asiasta just yhden miespuolisen kaverin kanssa, ja kaveri vaan nauroi sitä, miten naurettavalta näytin niin laihana.

Nyt painan suunnilleen 60kg, treenaan säännöllisesti ja oon muutenkin timmissä kunnossa. Plus omistan isot rinnat ja oon kyllä tyytyväinen kroppaani!

Vierailija
2/5 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 159 ja painan 46 kg. Ainakin mulle ihan ok paino, pari kiloa tosin vois pudottaakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olem 159 cm ja pudottamassa 55 kiloon. Olen ollut sopusuhtainen siinä painossa, mutta jos urheilee paljon niin enemmänkin voi painaa näyttämättä pyöreältä

Vierailija
4/5 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oma tavoitepaino hahmottuu sitten, kun on lähempänä niitä lukuja,

Se luku voi olla jotain muutakin. Siis, kuin taulukossa.

SIlloin on hyvä, kun on itse tyytyväinen siihen puntarin lukemaan, omaan peilikuvaan ja yleisilmeeseen.

En minäkään tiedä mikä on se mun tavoitepaino. Olen vain hahmotellut mitä se ehkä voisi olla.

Aloittaessani laihdutuksen, elämäntaparemontin niin alupaino oli 98kg. Pituutta mulla 165cm.

Nyt painoa 75kg. 69kg on mun eka mihin pyrin. Tässä vaiheessa. Luulen, etä mun haluakma tavoitepaino on jotain 55-65kg välillä.

Vierailija
5/5 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saman pituinen ja yritän "vauvakiloja" pois. Tavoite on 58kg, jos menee tuon alle niin peppu on "luinen" jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi